Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.09.10 at 13:26:35

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: MVM-Fighters vei til pro MMA 0 Members and 3 Guests are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 ... 15 Go Down Print
Author Topic: MVM-Fighters vei til pro MMA  (Read 9759 times)
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #105 on: 28.01.10 at 10:19:08 »

bryteklubben, og snakket med de der ang trening fremover

nå snakker vi ost!;)

bryting vil absolutt hjelpe deg Cool
« Last Edit: 28.01.10 at 10:21:15 by oompa-loompaen » Logged

stomp on your ego!
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #106 on: 28.01.10 at 16:56:57 »

man MÅ jo ha bryting i mma... hvis ikke har man ingen mulighet til å kunne kontrollere hvor kampen skal være.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #107 on: 02.02.10 at 00:16:34 »

I dag var det kun en kort cardio økt.
bestående av kjegler, stide og hekker =) vanskelig å forklare, men skal prøve å få til et klipp senere med øvelsene... men fyyyyy, så dårlig cardioen er =( Tongue
Shemhazai
Forumavhengig

Homo Homini Lupus
« Reply #108 on: 02.02.10 at 02:33:29 »

Bryting er genialt. Du burde også benytte anledningen til å trene litt med jentene i bryteklubben (regner med at de har noen jenter der), da de trener fristil, hvilket er enda mer relevant for MMA.

Arte suave.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #109 on: 02.02.10 at 02:37:22 »

har sagt til trenerne at det er fristil jeg er mest interessert i! og treneren der er ol vinner i fristil tror jeg han sa, eller så var det vm (han er ikke norsk Tongue )
Shemhazai
Forumavhengig

Homo Homini Lupus
« Reply #110 on: 02.02.10 at 03:43:19 »

har sagt til trenerne at det er fristil jeg er mest interessert i! og treneren der er ol vinner i fristil tror jeg han sa, eller så var det vm (han er ikke norsk Tongue )

Da burde du trene med ham så mye som over hodet mulig!!!

Arte suave.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #111 on: 05.02.10 at 00:53:59 »

får vel ta et lite recap av hva jeg har gjort denne uken =)

tirsdag:
I dag var det boksin. Skulle egentlig være med på bryting, men han som jeg skulle trene med var ikke der, så jeg bare så på i stedet.
Boksinga var morsom. Gikk på en rett høyre så det rant blod ut av nesa (og andre veien, om hverandre :S )  ble totalt 3 runder med sparring, og fikk smellen i første, så var ikke så lett Tongue
Etter sparring var det cardio program på sekk.

Onsdag:
En bra workout med grappling, litt teknikk før vi sparret... vet ikke hvor mange runder det ble, men merker kondisjonen kommer seg =)

Torsdag:
I dag var det boksing igjen, men valgte å ikke være med på sparringen, og kjørte heller teknikk på pads/mits. Fikk vite at bokseklubben har trent frem en ol-bokser, og treneren som vi hadde i dag har gått landskamper =)

Jobber fortsatt med å få bryte trening, men det er bare små utøvere der, og må treffe den ene utøveren som er på min størrelse... og det er ikke lett, han var der ikke denne uka, så prøver igjen neste uke =)
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #112 on: 05.02.10 at 10:22:42 »

hei, vhor ligger bryteklubben du har vært i? med den fristyl treneren? smile
265lbsfist
*
Forumavhengig

« Reply #113 on: 05.02.10 at 18:41:50 »

hei, vhor ligger bryteklubben du har vært i? med den fristyl treneren? smile

+1

Mange som kunne vært interessert i å trene med en så merittert trener Hva heter han?.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #114 on: 06.02.10 at 00:50:15 »

det er i moss, moss atlet klubb
aner ikke hva han heter, tror det var en av lederne i klubben som sa det, også hadde de besøk av noen jenter fra kolbotn som kom for å trene med han.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #115 on: 09.02.10 at 00:57:46 »

i dag var det endelig trening igjen =)
formen var utrolig dårlig, aner ikke hvorfor, men det skjer nå til tider :S
(nei, jeg var ikke ute på by'n i helga Tongue )
var god trening på boksinga, men ble truffet av et slag som gjorde at beina forsvant, og kom meg ikke etter dette :S

i morgen er det litt styrketrening i tillegg til boksing =)
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #116 on: 10.02.10 at 03:25:17 »

i dag fikk jeg endelig trent bryting =)  ble helt enkel trening med basic kast =)
neste trening blir det litt fristil trening =)

boksinga gikk bedre i dag =) ble 4 x 3min mot treneren... måtte ned 3 ganger, 2pga bodyshot Tongue
ble en del teknikk trening også så er ganske fornøyd med treninga =)
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #117 on: 10.02.10 at 22:29:42 »

Endelig hjemme fra grappling =)
Hadde ca 45min med teknikk, og 45 min sparring.
Sparringen gikk ikke helt bra, da jeg hadde vondt i ribbeina på den ene siden, og forsvarte den siden altfor mye, men alt i alt så fikk jeg til en del.

Om ribbeina er like ille i morra, så tar jeg nok turen til legevakta for å sjekke om de kanskje er brista, er de ikke det, så er det å fortsette treningen, om de er det får jeg gjøre om litt på treningen, som og holde meg unna sparring :s
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #118 on: 13.02.10 at 13:41:31 »

Endelig hjemme fra grappling =)
Hadde ca 45min med teknikk, og 45 min sparring.
Sparringen gikk ikke helt bra, da jeg hadde vondt i ribbeina på den ene siden, og forsvarte den siden altfor mye, men alt i alt så fikk jeg til en del.

Om ribbeina er like ille i morra, så tar jeg nok turen til legevakta for å sjekke om de kanskje er brista, er de ikke det, så er det å fortsette treningen, om de er det får jeg gjøre om litt på treningen, som og holde meg unna sparring :s

kjipt... ribbeinskader er noe av det mest vanlige skader som oppstår under grappling... spesielt på folk under 70 kilo....

god bedring!

stomp on your ego!
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #119 on: 17.02.10 at 00:31:28 »

Da var det endelig trening igjen, etter noen dager der jeg har hatt tkd treninger i klubben...

I dag var det boksing etter fulgt av bryting =)

På boksinga ble det noen runder med skyggeboksing etterfulgt av heavy bag og puter.
Er ikke sikker på hvor mange runder det ble med skyggeboksing, men ble godt sliten Tongue

Brytingen gikk bra =) fokuserte på double leg takedown, var 2 versoner vi øvde på =)
Ble vist en del gresk romerske teknikker også, men trente ikke på det i kveld...

Det var ikke noen skade på ribbeina =) var bare standar smerter fra brytingen Tongue
Pages: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 ... 15 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: MVM-Fighters vei til pro MMA « previous next »
Jump to: