Jeg lovet å kommentere det videoklippet. Selv om det meste er allerede sagt. Anyway her er mine tanker: Jeg likte videoklippet. For å være helt ærlig, så er dette den første og eneste ganger at jeg har sett en video fra dere, som har fått meg til å tenke: Hei skulle ønske jeg også var der å trente sammen med dere. Fordi den treningen så både artig og nyttig ut. Ingen backfister eller milimetermål. Bare mye god og nyttig padstrening.
- Den drakten gir muligheter til mye bra trening. Kunne godt å tenkt meg en slik selv. Jeg vor på en liten plass med sikkert norges laveste antall hardhauser. Så den drakten kunne kommet bra med

- Som forventet så viste den videoen strong-lead. Ikke noe i veien med det. Og Mikael har fine (men litt åpen for takedowns) spark. Fint og flytende fotarbeide også.
- Høyre roundspark (det dere kaller hook-kick), mangler ikke kraft. Men har dere likevel forsøkt å eksperimentere med switch-kick til fremste rundspark? Dette gir MYE mer kraft, selv om man må ofre litt hurtighet. Dermed blir timingen ekstra viktig. To forskjellige spark med to forskjellige bruksområder.
Så hva mer skal en si? Er begrenset hvor mye man kan diskutere pad-work uansett..

bra klipp.
Som forventet så viste den videoen strong-lead. Ikke noe i veien med det. Og Mikael har fine (men litt åpen for takedowns) spark. Fint og flytende fotarbeide også.
Utveckla gärna var de är öppna för takedowns (har inte blivit nertagen än

...
Høyre roundspark (det dere kaller hook-kick), mangler ikke kraft. Men har dere likevel forsøkt å eksperimentere med switch-kick til fremste rundspark? Dette gir MYE mer kraft, selv om man må ofre litt hurtighet. Dermed blir timingen ekstra viktig. To forskjellige spark med to forskjellige bruksområder.
Kan garantera att hook kick är kraftfull från on-guard, kanske inte om t ex du gör den men korrekt utförd är den kraftfull. Håller med om att switch-kick är kraftfullare, men "riskabel" då den öppnar upp och är långsammare, som du säger, timing blir avgörande.
/M