Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.09.10 at 13:26:39

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu (Moderator: Gibson)  |  Topic: Wing Chun Anti Grappling Seminar 20-21 Februar. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 15 Go Down Print
Author Topic: Wing Chun Anti Grappling Seminar 20-21 Februar.  (Read 9994 times)
Heping
Gjenganger

This, you can trust.
« Reply #45 on: 09.02.10 at 03:22:54 »

Sweet.   biggrin
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #46 on: 09.02.10 at 03:23:47 »

Ja, men tror ikke det blir noe kamp der  (og det er det mange ønsker her). Det er jo seminaret))))))
RobinJ
*
Forummedlem

« Reply #47 on: 09.02.10 at 13:09:49 »

Det er blitt sagt på The Wing Chun School at hvis noen mener de har en teknikk som vil fungere mot Wing Chun vil det være mulighet for å få testet det. Så om det blir funnet svakheter i Wing Chun systemet vil vi bli mer i stand til å takle det senere. Ønsker alle som syntes dette virker interessant velkommen og gleder meg som en liten unge! biggrin

Rojo
PetterG
*
Forummedlem

« Reply #48 on: 09.02.10 at 14:01:38 »

Håper virkelig at noen habile grapplere melder seg på dette.

Er det slik? Isåfall er jeg ikke imponert.

He he, nei det ligner ikke på dette i det hele tatt. Absolutt ikke imponert jeg heller.
Ikke hva vi kaller anti grappling. For oss involverer det MYE smerte for den som angriper, ikke 'dytting' som på den videoen...

Snakker vi eye gouging og groinshots?
« Last Edit: 09.02.10 at 14:24:47 by PetterG » Logged
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #49 on: 09.02.10 at 14:04:14 »

Det er blitt sagt på The Wing Chun School at hvis noen mener de har en teknikk som vil fungere mot Wing Chun vil det være mulighet for å få testet det. Så om det blir funnet svakheter i Wing Chun systemet vil vi bli mer i stand til å takle det senere. Ønsker alle som syntes dette virker interessant velkommen og gleder meg som en liten unge! biggrin

challenge)
PetterG
*
Forummedlem

« Reply #50 on: 09.02.10 at 14:25:28 »

challenge)

Kan jeg spørre hvorfor du alltid skriver paranteser på slutten av setningene dine?
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #51 on: 09.02.10 at 14:35:25 »

SMILE AND THE WORLD WILL SMILE BACK AT YOU
gidder ikke åpne "smiler"- så det blir paranteser.
« Last Edit: 09.02.10 at 14:40:59 by sulim » Logged
sabumnim
Veteran

« Reply #52 on: 09.02.10 at 14:45:30 »

De ligger nå rett oppom der du skriver da? blink

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
Christian O.
乱取り
*
Veteran

Rudeness is the weak man's imitation of strength.
« Reply #53 on: 09.02.10 at 14:48:01 »

Hvis du skriver en kolon, altså en -> : forran parantesen, så blir det til en smile automatisk. Altså en : og en ) uten mellomrom. smile

Does the name Pavlov ring a bell?
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #54 on: 09.02.10 at 15:04:09 »

De ligger nå rett oppom der du skriver da? blink

jeg bruker quick-reply happy men takk
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #55 on: 09.02.10 at 15:24:49 »

Uansett haper jeg som Shemhazai at det dukker opp en Grecorom med skills. Hvis dette ble filmet/dokumentert ville det bli forste gang i historien tror jeg! Wink

Det ser ut til at jeg får med meg fjorårets sølvmedaljevinner i tyngste klasse, så dette kan bli spennende. smile

Skulle egentlig ha med en litt lettere bryter med MMA-erfaring også, men han pådro seg nettopp en skulderskade. Sad

beistet som gikk mot hansen og næss i siste ghettofight?

herregud... 52 wing-chun-plukk-opp

stomp on your ego!
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

Píng shí duō liú hàn zhàn shí shao liú xuè
« Reply #56 on: 09.02.10 at 16:23:52 »

Det ser ut til at jeg får med meg fjorårets sølvmedaljevinner i tyngste klasse, så dette kan bli spennende. smile

Skulle egentlig ha med en litt lettere bryter med MMA-erfaring også, men han pådro seg nettopp en skulderskade. Sad
Tim som har skadet seg?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Shemhazai
Forumavhengig

Homo Homini Lupus
« Reply #57 on: 09.02.10 at 16:31:57 »

Rolfsen? Nei, men en fra samme klubb som går jevnt med ham på trening. Kan dog kanskje høre om Rolfsen er interessert også, han er ganske riktig et beist. Tongue

Tim som har skadet seg?

Jepp. Fått ordre av legen om å avstå fra all trening i tre måneder. Kjedelig, da han skulle gjøre MMA-debut i Danmark omtrent nå. Sad

Arte suave.
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #58 on: 09.02.10 at 17:07:04 »

Rolfsen? Nei, men en fra samme klubb som går jevnt med ham på trening. Kan dog kanskje høre om Rolfsen er interessert også, han er ganske riktig et beist. Tongue

Tim som har skadet seg?

Jepp. Fått ordre av legen om å avstå fra all trening i tre måneder. Kjedelig, da han skulle gjøre MMA-debut i Danmark omtrent nå. Sad

kjipt... hilse og si god bedring

rolfsen jeg mente ja;) er det rino du mener?

stomp on your ego!
Shemhazai
Forumavhengig

Homo Homini Lupus
« Reply #59 on: 09.02.10 at 17:21:09 »

Kompisen min heter Samy. Han er mest aktiv som dommer for tiden, men er en helvetes bryter når han gidder å trene. smile

Arte suave.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 15 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu (Moderator: Gibson)  |  Topic: Wing Chun Anti Grappling Seminar 20-21 Februar. « previous next »
Jump to: