Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.09.10 at 13:28:28

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Brazilian Jiu Jitsu / Grappling (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: NOC 2010 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3  All Go Down Print
Author Topic: NOC 2010  (Read 2440 times)
265lbsfist
*
Forumavhengig

« Reply #15 on: 02.02.10 at 00:43:15 »

Hadde vært artig å prøve seg, men etter planen skal jeg til Thailand på treningopphold. Forresten så er vi en gjeng som skal til Sverige for å konkurrere i SGL, noen som har testet ut dette tidligere og har noen erfaringer å dele?

Har ikke deltatt selv, men gutta fra klubben som har gått der sa at det var en positiv opplevelse der du fikk gå kamp mot alle i klassen sånn at du fikk mest mulig uttelling erfaringsmessig.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #16 on: 02.02.10 at 00:45:49 »

om jeg ikke får dratt til statene som er planen så lurer jeg meg sikkert med =)
Forn
**
Stuntposter

« Reply #17 on: 02.02.10 at 00:53:11 »

Hadde vært artig å prøve seg, men etter planen skal jeg til Thailand på treningopphold. Forresten så er vi en gjeng som skal til Sverige for å konkurrere i SGL, noen som har testet ut dette tidligere og har noen erfaringer å dele?

Har ikke deltatt selv, men gutta fra klubben som har gått der sa at det var en positiv opplevelse der du fikk gå kamp mot alle i klassen sånn at du fikk mest mulig uttelling erfaringsmessig.

Det var dette som fristet, og være garantert mange kamper. Det blir litt dyrt å fly Tromsø - Oslo om man bare ender opp med en kamp.

Anbefales, jeg var selv der 6 uker før jul og trente på vestsiden. Om du skal på den siden og det er noe du lurer på er det bare å sende pm smile
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #18 on: 02.02.10 at 01:26:24 »

skal trene 3 måneder med campen til matt hughes =)
265lbsfist
*
Forumavhengig

« Reply #19 on: 02.02.10 at 04:02:54 »

Det var dette som fristet, og være garantert mange kamper. Det blir litt dyrt å fly Tromsø - Oslo om man bare ender opp med en kamp.

Anbefales, jeg var selv der 6 uker før jul og trente på vestsiden. Om du skal på den siden og det er noe du lurer på er det bare å sende pm smile

SGL er bra sånn. Men på NOC er du jo garantert minst 4 kamper da hvis du stiller opp i alle mulige klasser. smile
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #20 on: 04.02.10 at 18:40:30 »

Og dametitting og grillings på Huk er jo en mulighet hvis været er bra. Så kan vi stå og flexe og grynte i vannkanten. smile

Man har altså mulighet til å vinne både NOC og NM i harry på én og samme dag? Count me in!

Nja, mulighet og mulighet. Oompaen har et ganske solid grep om den NM-tittelen biggrin
bleh

stomp on your ego!
Christian O.
乱取り
*
Veteran

Rudeness is the weak man's imitation of strength.
« Reply #21 on: 05.02.10 at 22:51:47 »

skal trene 3 måneder med campen til matt hughes =)

Misunner deg for å ha mulighet til å prioritere på denne måten. smile Hvor mye koster egentlig et slikt treningsopphold? (Tenker da primært på hvor mye det koster å trene i f.eks. campen til Matt Hughes.)

Does the name Pavlov ring a bell?
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #22 on: 05.02.10 at 22:59:11 »

hvem bestemmer om man blir i amateur eller advanced? (sorry for noobish)
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #23 on: 06.02.10 at 01:58:52 »

300USD i måneden... =)
mat o.l kommer i tilegg...
265lbsfist
*
Forumavhengig

« Reply #24 on: 06.02.10 at 10:32:18 »

hvem bestemmer om man blir i amateur eller advanced? (sorry for noobish)

Det er jo et litt æressystem i det at folk selv må stille i den klassen de hører til, men etter lang fartstid i miljøet her i Skandinavia har jo instruktørene fra de forskjellige klubbene god oversikt over hvem som har trent og/eller konkurrert mye.
Lucifer
*
Forummedlem

« Reply #25 on: 06.02.10 at 15:58:08 »

Jeg skal nok slenge meg med i nest-tyngste eller tyngste med og uten gi tenker jeg!
Usagi Yojimbo
*
Forummedlem

« Reply #26 on: 08.02.10 at 12:42:23 »

Hei!

Ålesund BJJ er endelig tilbake med nytt lokale etter å ha vært nede i lengre tid.
Tipper det blir en bra gjeng som drar nedover herfra..
265lbsfist
*
Forumavhengig

« Reply #27 on: 08.02.10 at 22:38:41 »

Nice! Har dere i Ålesund ei nettside eller noen annen kontaktinfo? Holder på å sette opp ei liste med alle klubbene i Norge nemlig. smile
Usagi Yojimbo
*
Forummedlem

« Reply #28 on: 08.02.10 at 23:49:13 »

Det er visstnok ei ny side under arbeid. Startet opp igjen nå i februar, enn så lenge har vi bare ei facebook gruppe.
Aalesund Brazilian Jiu Jitsu <--- facebook

Selv om jeg bare har 8mnd trening fra før var det sinnsykt bra å kunne rulle igjen.. =]
Boheme Netter
*
Forummedlem

www.tromso-jujitsuklubb.net
« Reply #29 on: 17.02.10 at 01:53:11 »

Stilig med dato på NOC. Blir forhåpentligvis ei lita gruppe som reiser nedover fra Tromsø Jujitsuklubb i juni! Var bare meg og en annen som møtte opp på GON ettersom reise og spesielt opphold i Oslo ble litt dyrt for mange. Vi har ikke så mye penger her oppe i nord, vettu.
Pages: 1 [2] 3  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Brazilian Jiu Jitsu / Grappling (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: NOC 2010 « previous next »
Jump to: