Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.03.10 at 15:12:53

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: vekter/jobb 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: vekter/jobb  (Read 288 times)
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« on: 07.02.10 at 01:10:51 »

Begynner på vekterkurs neste uke, har veldig lyst til å jobbe som vekter. Vet noen om lønn i de store vekter selskapene?   Eller, hvilken stilling er bedre betalt? Takk.
snakestyle
Gjenganger

« Reply #1 on: 09.02.10 at 02:34:57 »

jeg jobbet i vaktservice for ca 2 år siden. startet da på 144,- timen mener jeg, + tillegg for kveld/natt. husker ikke hva dette var, mener det ikke var så mye 10-20,- ekstra i timen.  hva lønnen er til andre firmaer vet jeg ikke, tipper det er noe i samme gata  smile
jobbet 1 uke, så 1 uke fri osv osv, hadde da ca 15 000,- utbetalt i mnd. men det var etterspørsel etter mer jobb, så tar du noen ekstra vakter spretter lønnen fort opp noen tusen. om lønnen er det samme nå vet jeg heller ikke.
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #2 on: 09.02.10 at 02:40:00 »

hei 1 uke med jobb 1 fri)) det er noe man kan jobbe med)) håper at får vekter stillingen snart.... lei av å sitte i kasse shock
AndersBreiflabb
Forumavhengig

« Reply #3 on: 09.02.10 at 03:25:21 »

Sulim: Hvor bor du/jobber du? Så en med bryterører i kassa her om dagen smile
sulim
Gjenganger

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #4 on: 09.02.10 at 09:07:50 »

Jeg bor i Drammen, jobber i Sandvika.
nya det var ikke meg. har ikke sånne jeg. Treneren min sa "en god bryter får aldri bryterører" laugh
(jeg er ikke god en)
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: vekter/jobb « previous next »
Jump to: