Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.09.10 at 13:26:26

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: Christian O.)  |  Topic: UFC 109 *SPOILER* 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2  All Go Down Print
Author Topic: UFC 109 *SPOILER*  (Read 991 times)
AndersBreiflabb
Veteran

« on: 07.02.10 at 17:43:46 »

Hva synes folket?

Sonnen imponerte meg. For en seig jævel!
Darcen til Thiago var også slick!
Glad for at Matt Serra vant - en personlig favoritt smile
Randy Couture er og forblir en helt utrolig utøver! Coleman så ut til å være preget av øyeblikket...Randy lot ham aldri komme "inn" i fighten. Perfekt gameplan, men jeg må si jeg synes litt synd på Coleman nå smile Hadde vært artig med en match mellom ham og Tito der Coleman går seirende ut!
Maia vant, men jeg er ikke overveldende imponert over standupen hans...mot Silva ville det aldri fungert.
Rolles Gracie var jo bare tragisk. Det må være pinlig å være en gracie etter den kampen. Han var definitivt preget av at det var en stor kamp og bukket under for presset.

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #1 on: 07.02.10 at 21:00:04 »

Er stot sett enig med deg. Ingen kamper som var dårlige. Alle var underholdende.

Sonnen imponerte skikkelig. Blir spennende om han får møte vinneren av Silva vs Belfort.

Maia har ikke bra stand-up, men synes likevel han så bedre ut enn de andre kampene hans. Så han kommer seg vel etterhvert på stand-up'en også smile

Muay Thai, RBSD, Free Fighting
killstuff
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 08.02.10 at 00:58:49 »

Det var et artig event, men hvorfor ble ikke darcen til Thiago Submission Of The Night? Satt Randy selv i juryen?
AndersBreiflabb
Veteran

« Reply #3 on: 08.02.10 at 02:19:03 »

Det var et artig event, men hvorfor ble ikke darcen til Thiago Submission Of The Night? Satt Randy selv i juryen?

Fordi randy var mainevent. Submissions og KO's i hovedkampene blir alltid premiert først for å motivere til spennende hovedkamper smile
Renik
Gjenganger

« Reply #4 on: 08.02.10 at 19:20:38 »

Thiago fikk da sub of the night bonus ?
Paulo Thiago: $90,000 (includes $15,000 win bonus, $60,000 Submission of the Night bonus)
Det sier hvertfall cagepotato  Roll Eyes

Two words comes to mind, and thats OH and SNAP!
killstuff
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 08.02.10 at 19:48:40 »

Jaggu. Wikipedia sier det samme. Det var da enda godt. Enten har de endret det i etterkant, eller så var announceren på slutten av sendingen feilinformert.
Kvørrik
*
Forummedlem

« Reply #6 on: 08.02.10 at 21:42:09 »

Veldig glad for at Matt Serra vant, nydelig ko. Syns ikke Serra får respekten han fortjener, veldig underrated fighter. Chael Sonnen overrasket meg, imponerende hvordan han dominerte Marquardt.
Veldig bra event imo, episoden med Tito og Coleman var hysterisk.
Cedolf
Veteran

« Reply #7 on: 08.02.10 at 22:35:11 »

Men hva er greia med å la være å slå av egentlig? De vet de er ferdig. Det er egentlig bare å tappe. Er det liksom mer mann å bli kvelt i svime? Risikere å drite på seg osv.....

Lars Cedolf Eilertsen
rey
**
Stuntposter

« Reply #8 on: 09.02.10 at 10:37:39 »

tja, er vel ikke så farlig å bli choke'a ut. Aldri hørt om noen som har driti på seg pga det. Det er jo alltids en mulighet for at motstanderen slipper eller at du klarer å vri deg ut eller justere så du kan henge i noen sekunder til. Se på Marquardt mot Sonnen. Sonnen sa i etterkant at det var like før det svartna og han bare håpa at Marquardt ville slippe. Han som prøver å kvele blir jo også sliten.
AndersBreiflabb
Veteran

« Reply #9 on: 09.02.10 at 23:34:05 »

Thiago fikk da sub of the night bonus ?
Paulo Thiago: $90,000 (includes $15,000 win bonus, $60,000 Submission of the Night bonus)
Det sier hvertfall cagepotato  Roll Eyes

Ja, det er jo kanskje mest rettferdig. En slik slick darcechoke fortjener en bonus smile
ekzitt
**
Stuntposter

« Reply #10 on: 10.02.10 at 00:58:14 »

må si jeg er imponert over denn store Couture! Han viser at selv på hans alder er det mulig å holde et ekstremt nivå. Coleman er way over the top, og jeg synes vi så tendenser på dette spesielt i kampen hans mot Shogun (dårlig kondis, dårlig guard).
Ellers synes jeg det var et greit event, den eneste store overraskelsen for meg var Sonnen som viste killer instinktet fra begynnelse til slutt. Herlig mann boxing
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #11 on: 10.02.10 at 04:29:52 »

håper Henzo Gracie er av samme kaliber som Rolles, da blir det enkel match for Matt Hughes =)
AndersBreiflabb
Veteran

« Reply #12 on: 10.02.10 at 11:57:30 »

Du burde vite at Renzo Gracie ikke er av samme kaliber som Rolles smile Renzo er en riktig kriger og har gått mange imponerende kamper smile Renzo er vel den av Graciene som er mest komplett.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #13 on: 10.02.10 at 23:27:01 »

har ikke satt meg inn i gracie familien Tongue  men men, satser uansett på Matt Hughes =)

her er et klipp fra ufc 109 Tongue

Shemhazai
Forumavhengig

Homo Homini Lupus
« Reply #14 on: 11.02.10 at 00:18:53 »

Renzo er klin gæren, på en veldig god måte. Håper han denger Hughes.

Arte suave.
Pages: [1] 2  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: Christian O.)  |  Topic: UFC 109 *SPOILER* « previous next »
Jump to: