Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.09.10 at 13:26:30

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Seminar med Sifu Stefan Nikander 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Seminar med Sifu Stefan Nikander  (Read 589 times)
T.D
*
Forummedlem

« on: 08.02.10 at 15:04:09 »

Jeg vil rette en stor tusen takk til deg Stefan for et kjempebra seminar nå denne helg biggrin

Skal hilse fra gutta i klubben og si at vi gleder oss til neste gang  biggrin . Lærte masse nytt ang detaljer denne gang også  biggrin. Små detaljer som utgjør mye  smile

MVH Torbjørn .
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #1 on: 17.04.10 at 13:40:50 »

När jag senast höll seminarium i Norge tog jag tillfälet i akt att gå igenom 5 ways of attack med Red Man.

Men det är inte det som är intressant. Vad tycker ni om mina tankar att det är just 5 ways of attack som gör JKd till en "stillös stil"

Jag måste tyvärr medge att jag slutat vänta konkreta kommentarer om likheter och likheter med van ni själv lär ut som 5 ways of attack. men som vanligt så välkomnar jag alla kommentarer om vad jag säger på detta filmklipp, och ännu mer så välkomnar jag alla filmklipp om temat som ni endera filmat själv eller hittat på you Tube'

/stefan

For the power of steel .. puddel rocker !!
MichalJKDPOLAND
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 18.05.10 at 20:00:03 »

Great video!!! It has got to be a tremendous seminar!!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Seminar med Sifu Stefan Nikander « previous next »
Jump to: