Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:28:49

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva spiller du nå og hvilken spill genre liker du best? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 8 Go Down Print

Hva spiller du nå og hvilken spill genre liker du best?

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #15 on: 04.10.06 at 19:12:43 »

- Soon 2 b played: Wii....!

Amen to that. Håper bare at det blir noen knallbra titler ved launch, ikke bare en haug tech-demoer og "gimmick"-spill (sånn som DS hadde det første året).. smile

Vi får jo Zelda: Twillight Princess. Det kan ikke slå feil. Greier meg lenge med det før Super Mario Galaxy og Metroid Prime spillet. Satser jo på at det kommer andre storspill enn Nintendo sine, men tror de tre der kan underholde meg i laaaang tid.

sabumnim
Veteran

« Reply #16 on: 04.10.06 at 19:29:34 »

Min favoritt er Turok Evolution. Er ikke ofte jeg spiller da, blir mest i julen.

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
Mjelva
Forumavhengig

Alle kampsporter er likeverdige!
« Reply #17 on: 04.10.06 at 19:52:20 »

Vi får jo Zelda: Twillight Princess. Det kan ikke slå feil.

Nja. Tittelen i seg selv vil nok bli meget bra, men som Wii tittel er jeg mer skeptisk.
Greia er jo at Twilight Princess i stor grad ble utviklet før Wii konsollen, og at de Wii funksjonene som vil komme med spillet er slengt på etter at selve gameplayet ble utformet. Det er altså ikke bygd opp fra grunnen av til å være et spill til Wii konsollen (men til Gamecube), og utnytter ikke fullt ut de funksjonene Wii tilbyr.
Det blir sikkert kult læll, men med tanke på Wii som en nyvinnende konsoll blir det nok mer interessant å se på spillene som kommer til neste år, som er bygd opp fra grunnen av rundt Wii.

Morten Mjelva
Zhoo zhits!
"Yamaha. Nissan Kassio Iwa."
Cedolf
Veteran

« Reply #18 on: 04.10.06 at 22:41:57 »

WOW ftw

Lagt opp som aktiv utøver.  Nå keyboard martial artist!
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #19 on: 05.10.06 at 17:21:16 »

Vi får jo Zelda: Twillight Princess. Det kan ikke slå feil.

Nja. Tittelen i seg selv vil nok bli meget bra, men som Wii tittel er jeg mer skeptisk.
Greia er jo at Twilight Princess i stor grad ble utviklet før Wii konsollen, og at de Wii funksjonene som vil komme med spillet er slengt på etter at selve gameplayet ble utformet. Det er altså ikke bygd opp fra grunnen av til å være et spill til Wii konsollen (men til Gamecube), og utnytter ikke fullt ut de funksjonene Wii tilbyr.
Det blir sikkert kult læll, men med tanke på Wii som en nyvinnende konsoll blir det nok mer interessant å se på spillene som kommer til neste år, som er bygd opp fra grunnen av rundt Wii.

Jeg er fullt klar over det, men har gleda meg så lenge til det spillet her at det blir digg uansett hvor det kommer. Gleder meg omtrent like mye til Super Mario Galaxy. Det virker som er veldig godt bygd opp og også med tanke på Wii. Mulig at det også originalt var tenkt til GameCube? Gikk jo mye rykter om Super Mario 128 osv, men uansett, håper de får god tredjepartsstøtte med andre spill enn bare dårlige porter. Håper så inderlig på et ordentlig Star Wars spill på Wii!

Bruthor
Forumavhengig

Go for something, and you finish that something!
« Reply #20 on: 06.10.06 at 21:10:17 »

Super smash bros FTW. Spillte 1'eren helt til 2'eren kom. Den spiller jeg enda samen med kompiser. Det er helt tradisjon å ta et slag der en gang iblandt, og snart begynner vi vel å spille om penger. Når wii kommer med brawl og spillet går online kommer det til å ta helt av. SSB melee er det messtselgende nintendospillet noengang.

Andre spill jeg digger.
1.SSB og diablo2LOD
2. comand and concuer, warcraft3 og starcraft
3. Perfect dark til nintendo 64
4. litt forskjellige rollespill, strategispill og skytespill, men allt etter punkt 3 er ting med begrensset underholdningstid.

Rødt belte NTN tkd og litt annen erfaring.

Michael Krogsæther
prowler
Forumavhengig

Rock'n'Roll ain't noise pollution!
« Reply #21 on: 06.10.06 at 21:22:47 »

WE LOVE KATAMARI biggrin

Ellers går det jo litt i gamle Super Nintendo-spill på PC'en så klart. Og litt Tekken.

Are S. Hovland
Zerdan
*
Forumavhengig

내 눈의 부아
« Reply #22 on: 06.10.06 at 21:58:53 »

Star Craft på pc..

Ghost Recon og DOA 3 på Xbox 360 <33
Bruthor
Forumavhengig

« Reply #23 on: 06.10.06 at 22:03:26 »

i dette øyeblikk
http://www.crazymonkeygames.com/Thing-Thing-Arena-2.html
 smile

Michael Krogsæther
Mannen uten x
Veteran

« Reply #24 on: 06.10.06 at 22:28:44 »

Bruthor, skal vi ha en fight på diablo? Tongue

Mr. sexy!
Bruthor
Forumavhengig

« Reply #25 on: 06.10.06 at 22:36:40 »

Sorry, jeg har ike spille oppe og går for tiden. Også har jeg ikke mus på dene pc'en. Men ellers takk:P

Michael Krogsæther
ausDAWG
Gammel ørn

« Reply #26 on: 07.10.06 at 15:04:34 »

Klasse? Pvp? Guided arrow svir som piskeslag i pvp.. Eller charge \ smight paladin <3

(om det skrives slik happy)
Bruthor
Forumavhengig

« Reply #27 on: 07.10.06 at 18:29:39 »

apropos diablo så hadde jeg ett litt spesiellt forhold til det. Jeg var ikke blandt dem som digget pvp, jeg var blandt de få som leste og leste for å komme med bedre eller nye charectere. I perioder var jeg mer på forum og leste guider og stillte spørsmål enn jeg spillte. Jeg lå på 4-5 i engelsk på ungdomsskolen, men på videregående har stilene mine lagt på 6(-) til 6(+) biggrin

Men va med super smash bros? er jeg den eneste som digger det?

Michael Krogsæther
ausDAWG
Gammel ørn

« Reply #28 on: 07.10.06 at 18:57:38 »

Jeg lå på 4-5 i engelsk på ungdomsskolen, men på videregående har stilene mine lagt på 6(-) til 6(+) biggrin

Har det overhode noe med denne tråden å gjøre? happy
Modesty Blaise
Forumavhengig

Tap!
« Reply #29 on: 08.10.06 at 00:09:31 »

Holder meg til klassikere som Starcraft(Brood War) , Marathon Infinity og Halo.
Samt en del shareware spill: Gooball, Redline, Open Transport Tycoon Deluxe og Escape Velocity NOVA.

Ellers så elsker jeg Unreal Tournament original. Problemet er at det ikke kan spilles på maskinen min nå Sad.

Jeg er for det meste RTS og FPS spiller. Liker egentlig alle spill som er gjennomførte.
« Last Edit: 08.10.06 at 00:15:06 by modesty_blaise_us » Logged

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 8 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva spiller du nå og hvilken spill genre liker du best? « previous next »
Jump to:  

Social sharing