Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 at 03:50:49

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Tattistråden 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3  All Go Down Print

Tattistråden

Ch_Omega
« on: 14.08.07 at 17:25:34 »

Tok meg en ny tattis idag, samt fiksa opp på den gamle jeg hadde i nakken(begynte å bli litt blass/uklar etter over åtte år.). smile

Så derfor tar jeg meg friheten å poste bilder av tattisene mine her, samt oppfordrer andre til å gjøre det samme!

Den nye tattisen på brystet  -arret ved siden av er etter en operasjon for å fikse et ribben som ble sparket løs fra brystbenet da jeg drev med WTF TKD for 13 år siden
:

Den gamle tattisen i nakken, som har blitt fikset opp litt med ny farge:

Sundsfjord
*
Forummedlem

You have to work hard, you have to play hard!
« Reply #1 on: 14.08.07 at 19:46:19 »

Dragetatoveringa mi!
Har hatt den i snart 2 år nå. På dette bildet er den helt ny.
Er ganske stolt over at jeg har tegnet den selv biggrin
Ch_Omega
« Reply #2 on: 14.08.07 at 20:05:46 »

Dragetatoveringa mi!

FET! smile
Sundsfjord
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 15.08.07 at 18:58:16 »

Christian, har tattisen din i nakken noe betydning eller er det bare et kult motiv
thomanil
Gammel ørn

« Reply #4 on: 15.08.07 at 19:31:33 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Symbol_of_Chaos

Jeg bare gjetter. smile

Thomas Kjeldahl Nilsson
Loqron
Forumavhengig

« Reply #5 on: 15.08.07 at 21:33:38 »

Den stjernen din Christian, ligner på den Jeff Monsen har... Ligger jo nesten på samme plass også...
Har den også en betydning  ??

« Last Edit: 15.08.07 at 21:37:32 by Loqron » Logged

Ch_Omega
« Reply #6 on: 16.08.07 at 12:19:03 »

Den jeff monsen har er rød/sort, eller var sansynligvis det i utgangspunktet. Rød/sort er fargene til Anarcho-Syndicalistisk politisk filosofi, som er den politiske retningen som Jeff Monson vedkjenner seg. Det er mulig den er rød/grønn, og dette symboliserer i såfall en sympati med også øko/grønn-anarkisme. Sansynligvis er den bare blitt litt blass.

Her er et intervju med Jeff Monson på Infoshop.org, der han utdyper noen av sine synspunkter.

Stjernen min er grønn/sort, og er et symbol for Øko-anarkisme(som i økologi) eller "grønn-anarkisme".

Det finnes mange retninger og tilnærmelser til denne politiske tankegangen, og den noe vage artikkelen på Wikipedia tar for seg noen av synspunktene, samt litt grunntanker som er felles for de ulike retningene. Tilnærmelser varierer fra å kun forholde seg filosofisk/teoretisk til emnet, til de som forsøker å selv leve etter prinsippene, til atter andre som anser seg å være militante motsandere av alt som lukter av sivilisasjon/industrialisering.

Akkurat hvor jeg står i forhold til dette, velger jeg å holde for meg selv(siden folk gjerne blir provoserte og ønsker å diskutere, noe jeg ikke er i humør til nå), men jeg er ikke millitant, om noen lurte.

Den jeg har i nakken ble forøvrig korrekt identifisert av Thomanil. smile
Loqron
Forumavhengig

« Reply #7 on: 17.08.07 at 20:48:19 »

Takk for en informativ post, Christian  biggrin 

Uansett så har du tøffe tatiser, men jeg håper for din skyld at du har tenkt nøye gjennom hvilken/hvorfor du akkurat skal ha den tatoveringen du har nå.. Er litt dumt i ettertid at man angrer osv.. Kjenner flere som har gjort det..

Derfor skal jeg holde meg langt vekke fra tatiser..  Roll Eyes

Dragetatoveringa mi!

Designet var faktisk ganske rått, det skal du ha.. Snakker vi naturtalent, eller har du gått på tegnelinja ?

Sundsfjord
*
Forummedlem

« Reply #8 on: 17.08.07 at 21:07:38 »

Dragetatoveringa mi!
Designet var faktisk ganske rått, det skal du ha.. Snakker vi naturtalent, eller har du gått på tegnelinja ?

Kult du synd det. Vi snakker vell naturtalent, for jeg går ikke noe tegnelinje Tongue
Ch_Omega
« Reply #9 on: 17.08.07 at 23:18:14 »

Uansett så har du tøffe tatiser, men jeg håper for din skyld at du har tenkt nøye gjennom hvilken/hvorfor du akkurat skal ha den tatoveringen du har nå.. Er litt dumt i ettertid at man angrer osv.. Kjenner flere som har gjort det..

Det er godt gjennomtenkt, så ingen fare. Den ene har jeg hatt i åtte år, så viste godt hva en tattis dreier seg om, også i et langt tidsperspektiv.

smile
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #10 on: 18.08.07 at 00:13:24 »

Min nyeste ligger på tegnebordet hos en artist. Den er nesten ferdig. Ellers så har jeg jo 2 fra før. Her er den gamle tråden som hadde om tema. Om ingen har noe imot det, så kan vi faktisk merge dem.

http://kampforum.no/forum/index.php/topic,3799.0.html

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Ch_Omega
« Reply #11 on: 18.08.07 at 00:55:51 »

Bare å merge for min del. smile
Ch_Omega
« Reply #12 on: 18.08.07 at 19:12:47 »

Apropos tenke seg om, la oss håpe denne karen har gjort det.  laugh
Cedolf
Veteran

« Reply #13 on: 24.07.09 at 10:52:32 »

Hva er kommandoen for å regulere bildestørrelse?

Lagt opp som aktiv utøver.  Nå keyboard martial artist!
Ch_Omega
« Reply #14 on: 25.07.09 at 17:52:13 »

Hva er kommandoen for å regulere bildestørrelse?

Aner ikke. Uansett var bildet kanskje litt stort, så slettet posten og la inn et mindre bilde her. smile

Her er den jeg tok på onsdag:

Pages: [1] 2 3  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Tattistråden « previous next »
Jump to:  

Social sharing