Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:29:35

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva SER du på nå? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 33 Go Down Print

Hva SER du på nå?

Bruthor
Forumavhengig

Go for something, and you finish that something!
« Reply #15 on: 27.01.08 at 13:15:51 »

South park er fantastisk laugh

Rødt belte NTN tkd og litt annen erfaring.

Michael Krogsæther
Sebastian O
Gjenganger

« Reply #16 on: 27.01.08 at 13:18:44 »

Human Weapon/Fight Quest ftw

Holmlia BJJ og MMA
Psycroptic
*
Stuntposter

IKAEF
« Reply #17 on: 27.01.08 at 15:13:38 »

Family guy biggrin

sabumnim
Veteran

« Reply #18 on: 27.01.08 at 15:17:00 »

Brannmann Sam!! biggrin

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
Baktus
« Reply #19 on: 27.01.08 at 16:19:54 »

Terminator-serien er ganske bra, det kan jo ha sammenheng med at forventningene mine var ganske lave i utgangspunktet. Mulig at jeg er forutinntatt, siden jeg er håpløst forelsket i Summer Glau Tongue. Når det er sagt: se Firefly! Gjerne flere ganger. Browncoats unite!
Henriku
« Reply #20 on: 27.01.08 at 17:59:21 »

Jeg ser på... uhm... la meg se... noe ski-greier på NRK er det visst. Tongue
Tersites
Forumavhengig

"Landås, landeplaga lat frå gardar fara!"
« Reply #21 on: 27.01.08 at 19:10:07 »

Jeg følger så mange serier. Stargate Atlantis er en av dem. Problemet med denne serien, er at den er utrolig dårlig, så utrolig overspilt og overdramatisert. Allikevel klarer jeg ikke la være å følge med. Jeg er idiotisk lett avhengig slik sett....

Eg er nok med i den same klubben. Er for øyeblikket halvvegs i fjerde sesong av Andromeda, og den serien sug hardare enn verdensrommet. Men klarar eg å la vere å sjå? Å nei, du.

Vil forøvrig anbefale Babylon 5 og Battlestar Galactica for dei som er interesserte i scifi. Elles er Rallarsving ein sikker vinnar.
Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #22 on: 27.01.08 at 19:24:06 »

Terminator the chronicles of Sarah connor og så venter man på ny sesong av Californication

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #23 on: 27.01.08 at 21:40:13 »

B5 er beklagelig den kjedeligste serien jeg vet om. Men jeg tvang megselv igjennom alle sesongene. BSG derimot! Skikkelig kvalitetsserie!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
sabumnim
Veteran

« Reply #24 on: 28.01.08 at 01:39:08 »

Klodenes kamp (war of the worlds)!! En film jeg aldri blir lei av og se, og må se ofte. smile

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
thejab
Gjenganger

« Reply #25 on: 28.01.08 at 01:43:06 »

Nettopp kjørt gjennom de fire første episodene av fight quest. Kvalitet.

Because I cant sing or dance.
snakestyle
Gjenganger

« Reply #26 on: 28.01.08 at 02:41:24 »

venter og venter på episode 5 av fight quest her smile
sungame
Veteran

A real stand-up kinda guy
« Reply #27 on: 28.01.08 at 09:00:26 »

Problemet med denne serien, er at den er utrolig dårlig, så utrolig overspilt og overdramatisert. Allikevel klarer jeg ikke la være å følge med. Jeg er idiotisk lett avhengig slik sett....

Kjent problemstilling. Jeg har akkurat klart å jobbe meg ut av en pinlig CSI Miami-avhengighet, bare for å havne på *host* AFV-kjøret. Det at jeg omtaler America's Funniest Videos med forkortelsen burde vel være et faresignal i seg sjøl, tenker jeg. Ellers er vel Mythbusters omtrent det eneste jeg ser på TV om dagen, bortsett fra den danske dramaserien Sommer, som en annen i huset følger med på.

- livet er en lang rappell
en fisk uten sykkel
*
Forumavhengig

Be the change you want to see in the world.
« Reply #28 on: 28.01.08 at 12:51:09 »

De eneste seriene jeg følger "fast" med på, er (tildels) Stargate SG-1, Star Trek: The next generation (faktisk!  bleh) og Mythbusters. Ellers er X-Files en stor favoritt.  biggrin

(Med fast menes: Jeg svitsjer over til disse programmene hvis jeg tilfeldigvis skulle se på TV de tidspunktene disse sendes.)
« Last Edit: 28.01.08 at 18:21:08 by en fisk uten sykkel » Logged

Henriku
« Reply #29 on: 28.01.08 at 15:04:23 »

Jeg ser på MacGyver. biggrin Følger ikke med på det, men ser på det inne i mellom. Ellers så pleier jeg å se på American Dad, Family Guy og Muthbusters.
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 33 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva SER du på nå? « previous next »
Jump to:  

Social sharing