Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:19:02

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva SER du på nå? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 28 29 30 31 [32] 33 Go Down Print

Hva SER du på nå?

Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #465 on: 12.01.11 at 14:01:55 »

Jeg kan varmt anbefale Sons of Anarchy.
x2

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
Forn
Gjenganger

« Reply #466 on: 12.01.11 at 20:07:32 »

Grunnen til at jeg anbefaler den til de som arbeider innen psykiatrien er at filmen i sin helhet handler om dilemmaet som oppstår ved å slippe folk ut som tydelig ikke er klar for omverden - ikke nødvendigvis drapstiltalte, men også suicidale eller andre psykisk syke

Desverre er ikke denne filmen i nærheten av å dekke kompleksiteten av dette dilemmaet. Samtidig som det er så enkelt som at man kan ikke stenge alle som har 'feil tanker' inne.... Det har man ikke økonomi til....

Poenget er vell heller ikke å dekke hele dilemmaet, men heller å gi en innføring for ettertanke og som opphav til diskusjon. Det er jo tross alt en spillefilm, og ikke en dokumentar. Ser for meg at mennesker med holdningen "sperr galningene inne" ville få et litt mer nyansert syn på saken ved å se filmer som dette. Samtidig som de i motsatt ende av diskusjon også ville fått tenkt seg om. Noe filmen klarer, som jeg syns så få filmer klarer idag, er å forholde synspunktene ganske åpen - ikke ta et fast standpunkt og heller la det være opp til seern å avgjøre sin mening.
sabumnim
Veteran

« Reply #467 on: 03.02.11 at 23:36:20 »

Må si at jeg vil anbefale serien "An Idiot Abroad" (idiot på reise).. Enkel britisk humor med mange bra kommentarer..  biggrin Serien kan anskaffes på "normal" måte..  biggrin

http://en.wikipedia.org/wiki/An_Idiot_Abroad

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
sabumnim
Veteran

« Reply #468 on: 03.02.11 at 23:39:56 »

Jeg likte også godt filmen The Green Hornet, og vil anbefale Gunless for de som vil ha litt cowboy humor..  smile

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #469 on: 03.02.11 at 23:54:32 »

Snart kommer også "The Bucket List" som er sesong to av "An Idiot Abroad" smile

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
sabumnim
Veteran

« Reply #470 on: 04.02.11 at 00:43:12 »

Snart kommer også "The Bucket List" som er sesong to av "An Idiot Abroad" smile
Har dessverre ikke sett alle episodene av den første sesongen enda, men de skal sees. Gleder meg til neste sesong også ja.  smile

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #471 on: 04.02.11 at 00:53:57 »

Karl, Stephen og Ricky har en laaaang historie sammen smile Podcasts, The Ricky Gervais Show, The Office (Britisk + ALLE spin-off's), The extras osv osv.

Juggernaut Fight Group
Ch_Omega
« Reply #472 on: 05.02.11 at 02:06:13 »

Akkurat sett "Never Surrender"... OMG.. Noe av det dummeste jeg har sett... Filmen reddes IKKE av å ha med masse virkelige MMA-fightere, da fightkorreografien er latterlig.

Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #473 on: 05.02.11 at 18:38:00 »

http://poststuff4.entensity.net/020411/flash.php?media=life.flv

Just watch it smile

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
Cedolf
Veteran

« Reply #474 on: 05.02.11 at 21:44:16 »

Akkurat sett "Never Surrender"... OMG.. Noe av det dummeste jeg har sett...

Imdb 2,8 burde jo gi et lite hint da. Men jeg tipper at jeg blir å se den filmen i nær framtid.

Lagt opp som aktiv utøver.  Nå keyboard martial artist!
Ch_Omega
« Reply #475 on: 22.02.11 at 20:37:23 »

shock
Ch_Omega
« Reply #476 on: 22.02.11 at 21:22:16 »

Også "oppfølgeren" fra den nye TZ-serien fra åttitallet. smile
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #477 on: 24.02.11 at 11:17:38 »

Jackass 3D

DVDrippen er nå ute! Jeg syntes at underholdningsverdien bare øker og øker. De blir stadig flinkere til å finne på stunts, og gjennomfører dem med det som jeg opplever som autentiske barnslig entusiasme. Ett par sløve triks innimellom, men det aller mest er knallbra.

Det å se at noen slår seg går liksom ikke av moten! Når de i tillegg spiller dette i sakte film, med bra kameraer.... Deilig! Utrolig at det stadig kommer på nye idiotstrekker! Er de modige? Litt modige, mye idioter?

smile

Johnny Knoxville har forresten slått seg rimelig hardt! Såpass hardt at man må pisse i pose i ett par år fremover! Han utelukker allikevel ikke at det kommer en film til...

Juggernaut Fight Group
Ch_Omega
« Reply #478 on: 24.02.11 at 17:16:30 »

ph34r
Ch_Omega
« Reply #479 on: 24.02.11 at 17:26:57 »

Johnny Knoxville har forresten slått seg rimelig hardt! Såpass hardt at man må pisse i pose i ett par år fremover! Han utelukker allikevel ikke at det kommer en film til...

Avrevet urinrør, var det ikke? Shocked Huff... Måtte gjennom kateterisering etter en narkose en gang ( i forbindelse med en operasjon for å fikse et ribben som var sparket løs fra brystbenet), og det var ikke spesielt behagelig, selv om kateteret ble satt av en søt sykepleierstudinne... At Knoxville må gjøre dette selv to ganger om dagen i et par år, er ikke noe jeg misunner han..
Pages: 1 ... 28 29 30 31 [32] 33 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva SER du på nå? « previous next »
Jump to:  

Social sharing