Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:14:30

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva SER du på nå? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 29 30 31 32 [33] Go Down Print

Hva SER du på nå?

Ch_Omega
« Reply #480 on: 02.03.11 at 11:27:42 »

Viktig dokumentar som DU burde se!  ph34r
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #481 on: 04.04.11 at 11:16:53 »

Så Danny the dog i går, og fant ut at dette var en knallbra film jeg har gått glipp av tidligere...

perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #482 on: 04.04.11 at 11:27:55 »

Kom omsider igang med Breaking Bad i går, og det lover bra.

Ellers ble det sluppet en preview på Game of Thrones som kan sees her: http://www.makinggameofthrones.com/production-diary/2011/4/3/exclusive-sneak-preview-watch-the-first-few-scenes-of-game-o.html

Dette er mine favorittbøker innen fantasysjangeren, LOTR blir barnebøker i forhold, og jeg håper HBO som  har tradisjoner for å være ganske kompromissløse lar den mørke og til tider usmakelige stilen få fritt spillerom smile

Per B. Løvsletten
Ryan
Gammel ørn

« Reply #483 on: 01.02.12 at 18:08:07 »

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge det, men prøver her. Kampforumerne bør få med seg den nye Mission Impossible-filmen på kino ("Ghost Protocol"). Det er en del kul slåssing i den. Klart det er lett underholdning dette her, men terningkast fem i sjangeren fra undertegnede.

Hvis man har utviklet generell aversjon mot scientologi-Cruise, så er det forståelig, men da går man glipp av en gutta-boys, action-jackson, tett og bra film. Cruise har tatt med seg den noe mer realistiske innstillingen til kampscenene fra "Collateral". Rett fram og direkte. Filmen passer best å se på en god kino.

Mod:
Flyttet post til "Hva ser du på nå?"-tråden. "Hva hører du på nå?"-tråden er primært fokusert på musikk. smile
« Last Edit: 01.02.12 at 20:01:58 by C.O. » Logged

Advanced level means perfecting simplicity.

Peace is not the absence of conflict. It is the mastery of conflict.
Ryan
Gammel ørn

« Reply #484 on: 01.02.12 at 19:02:08 »

Forresten; en ting til. Fant nettopp ut at "utendørsscenene" fra verdens høyeste bygning, "Burj Khalifa", var ekte vare. Samboeren min ble kjemperedd og fikk svette hender under de scenene, selv om det faktisk er jeg som har høydeskrekk. Jeg roet meg kognitivt ned med å tenke at det bare var film og (mistenkelig bra) spesialeffekter.

Det skal Cruise ha kreditt for. Jeg liker den back to basics greia.

http://www.youtube.com/watch?v=e-A79fo53ZA&feature=related

Mod:
Flyttet post til "Hva ser du på nå?"-tråden. "Hva hører du på nå?"-tråden er primært fokusert på musikk. smile

« Last Edit: 01.02.12 at 20:01:27 by C.O. » Logged

Advanced level means perfecting simplicity.

Peace is not the absence of conflict. It is the mastery of conflict.
Steff
Veteran

Be strong!
« Reply #485 on: 02.02.12 at 23:13:26 »

Kult, skal sjekke den ut smile Film er film, scientology er noe annet. Cruise er god på film smile

Noen andre som ser på Lilyhamer? Jeg synes at det er en overraskende god serie  mf_popcorn1

Steffen Kultorp   -MMA          -Krav Maga
                           -Ju Jitsu       -Muay Thai
                           -Boksing      *NLP Master practitioner
sungame
Veteran

A real stand-up kinda guy
« Reply #486 on: 03.02.12 at 09:59:47 »

Noen andre som ser på Lilyhamer? Jeg synes at det er en overraskende god serie  mf_popcorn1

Jeg synes første episode var OK, men nummer to blei litt i overkant teit og klisjefylt for meg.

- livet er en lang rappell
gasman
« Reply #487 on: 03.02.12 at 20:31:27 »

Enig, Sungame - den serien kunne vært mye bedre. Kommer nok til å se ferdig, men irritere meg hver gang.
gasman
« Reply #488 on: 03.02.12 at 20:31:58 »

Ser forsåvidt gjennom Sopranos igjen for 4de gang. Sesong 5.
Pages: 1 ... 29 30 31 32 [33] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva SER du på nå? « previous next »
Jump to:  

Social sharing