Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 09:03:46

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: SteFans Träningsdagbok 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 10 11 12 13 [14] Go Down Print

SteFans Träningsdagbok

Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #195 on: 18.09.10 at 10:04:22 »

Biggest Loser aint got nothing on me.

Igår åt jag Tacos, drack 1,5 liter Cocal Cola, åt chips, godis, glass med strössel och chokladsås, OCH JAG GICK NER 2,0 kg

Nu har jag kört ett Fitness pass som uppvärmning, det regnar litegrann, men det är bara att gtå ut och gräva  boxing

/SteFan

For the power of steel .. puddel rocker !!
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #196 on: 20.09.10 at 16:21:37 »

Regnet fortsatte och jag grävde 7 timmar. Precis när jag var klar och klättrde upp för stegen hörde jag ett oljud. Gissa vad som hände.

Allt rasade än en gång. Denna gång var jag alltför nära att bli under all rasmassa. Nu undrar jag om jag ska göra ett försök till. Nu borde väl det värsta ha rasat och jag är ju känd för att inte ge upp, men jag är nog också känd att ta saker och ting till det extrema.

Vi får väl se vad jag hittar på, men jag hittar nog inte på något förrän nästa helg.

/SteFan

Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #197 on: 24.09.10 at 08:47:58 »

Om man på detta Forum är trött på att höra mig prata om mig och min JKD så är det ingenting mot när jag pratar om mina barn.

Min son har nu beslutat att börja styrketräna. Han är 16 år och har väl egentligen aldrig varit sportintresserad, och således inte deltagit i någon sport sedan han var 10 år och slutade räna i min barngrupp. det har varit musik och politik.

Det ska bli väldigt intressant att se vad som kommer att hända, han har nämligen väldigt bra gener. Och då skryter jag inte om mina gener utan mij frus gener. Kolla bara denna bild hur han ser ut  "otränad", dvs, innan hans ens börjat ta styrketräning och idrott på allavar som ett intresse

Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #198 on: 24.09.10 at 08:51:00 »

Shit, när jag nu ser på bilderna så undrar jag om inte min fru var Groupie på någon Susperia Konsert och träffade Memnock för 16 år sedan.

de har skrämmande likadan fysik  shock

jfjkd
« Reply #199 on: 24.09.10 at 10:50:08 »

Shit, när jag nu ser på bilderna så undrar jag om inte min fru var Groupie på någon Susperia Konsert och träffade Memnock för 16 år sedan.

de har skrämmande likadan fysik 
UUPSS der var det avslørt  muahaha
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #200 on: 18.10.10 at 09:18:19 »

Då var jag klar med att gräva. 269 timmar blev det. I lördags fyllde jag garageväggen. det som säkert tog närmare 70-80 timmar att gräva upp, grävde jag igen på 6 timmar.

Nu har det ju gått ca. 2 månader sedan sista rapporten. då såg det ut så här

78,4 kg
14,8 fett %

Nu är det lite bättre

78,6 kg
13,9 fett%

Nu ska jag gå ut och börja fylla resten av baksidan

/SteFan

Pages: 1 ... 10 11 12 13 [14] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: SteFans Träningsdagbok « previous next »
Jump to:  

Social sharing