Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.18 at 20:36:17

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Sjekke kunstens art 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Sjekke kunstens art

Amatør kung fu
**
Stuntposter

Newbeginner
« on: 01.10.08 at 11:40:29 »

Hei jeg er en gutt så lenge du lurer på det, men nå ble jeg drit irritert.

Ying og Yang blir brukt i sjekke kunstens art. Maslow pyramiden blir brukt i sjekke kunstens art. Til og med det grunnleggende behov som fysisk og psykisk behov blir brukt i sjekke kunstens art. Verbalt og nonverbalt kommunikasjon blir brukt. Verdi i denne sammenheng handler om replikasjon og overlevelse.

Verdi = noe som er verdifullt for deg åndelig og fysisk. Ting tang osv. Alle forstår hva verdi er.

Dette er rett bare tull.

http://www.venusianarts.com/home.aspx

De har tatt inn masse kung fu og brukt det som deres egen art for å sjekke opp jenter. Masse psykologi fra maslow og brukt det som deres egen. Og en gang til masse grunnleggende psykologi og brukt det som deres egen. 

De påstår at psykologer ikke får sex, bullshit. Broren min har mastergrad i psykologi og har masse sex.

Atter en gang http://www.godevibber.no/ norsk side. kom igjen da 7500 kr for en bootcamp for 3 dager for å sjekke opp jenter. De betaler sikkert ikke engang skatt. Masse ting som ikke er deres eget. Masse ting som er tatt fra andre og blir brukt om og om igjen.

http://www.leveluplife.se/

Kom igjen da, hvem tror på slikt bullshit. Ihvertfall ikke meg og jeg er bare 18 år. og synes synd på de som bruker penger på sjekke kunstens art.

Jeg har hørt og sett masse ting men dette er over grensen. Jeg vedder på at de fleste kung fu utøvere ikke ville likt dette.
« Last Edit: 01.10.08 at 11:42:36 by Amatør kung fu » Logged
Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #1 on: 01.10.08 at 12:45:15 »

trodde du mente det som "check out the art of art"

sjekkekunstens art mener du vel Tongue  Og ja, årka ikke engang sjekke linkene, men alle skjønner at slikt er tull. Ps. fint for broren din. DU skjønner da også at yrke sjelden/aldri spiller noen rolle, så sexlivet til brordin er vel lite relevant her.
Men JA, det er tøv,tull,tøys,bs osv

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #2 on: 08.05.18 at 12:20:59 »

hahaha biggrin
Amatør kung fu
**
Stuntposter

Newbeginner
« Reply #3 on: 08.05.18 at 22:42:28 »

hahaha biggrin

Jeg var litt yngre på denne tiden, men det er sløseri av penger å bruke penger på sånt.
Det var en sånn pick up artist bølge på denne tiden og jeg ble litt deprimert av at så mange gutter sløste bort penger på sånt.

Men nå i 2018 burde vi fokusere på å legalisere MMA, Karate, Kung Fu og diverse turneringer i proff og amatør nivå i Norge. Det er galskap at det å arrangere MMA turneringer er forbudt i Norge. Så vil jeg også avkriminalisere karatepinner slik at folk kan kjøpe ekte Nunchaku i Norge. Vi må legalisere Martial ARTS fordi jeg ser at mange av klubbene forsvinner i Norge.
Werner
*
Forumavhengig

« Reply #4 on: 08.05.18 at 22:59:36 »

Men nå i 2018 burde vi fokusere på å legalisere MMA, Karate, Kung Fu og diverse turneringer i proff og amatør nivå i Norge. Det er galskap at det å arrangere MMA turneringer er forbudt i Norge. Så vil jeg også avkriminalisere karatepinner slik at folk kan kjøpe ekte Nunchaku i Norge. Vi må legalisere Martial ARTS fordi jeg ser at mange av klubbene forsvinner i Norge.

Ehumm.... Gjennom Norges Kampsportforbund, så er da vitterligen kampsporter som Karate, Kung Fu, Judo, Taekwondo etc. lovlig så det holder. Det finnes flust av konkurranser, helt lovlig arrangert, under flere av disse gitte stilartene. Det eneste pr. dags dato som ikke er godkjent er MMA, på proff nivå. Men det finnes da mange LOVLIGE klubber både innen MMA og andre Martial Arts (kampsporter).

Det at klubber evt. forsvinner har HELT andre årsaker enn det du ramser opp her...

Werner Lindgård. WTF Taekwondo - http://www.keumgangteam.net
Déjà Moo: The feeling you've heard this bull before.
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #5 on: 11.05.18 at 07:52:09 »

"Nunchakuer til folket" bør vel kunne være en kjernesak for Senterpartiet i 2019?
Amatør kung fu
**
Stuntposter

Newbeginner
« Reply #6 on: 12.05.18 at 20:32:17 »

Ehumm.... Gjennom Norges Kampsportforbund, så er da vitterligen kampsporter som Karate, Kung Fu, Judo, Taekwondo etc. lovlig så det holder. Det finnes flust av konkurranser, helt lovlig arrangert, under flere av disse gitte stilartene. Det eneste pr. dags dato som ikke er godkjent er MMA, på proff nivå. Men det finnes da mange LOVLIGE klubber både innen MMA og andre Martial Arts (kampsporter).

Det at klubber evt. forsvinner har HELT andre årsaker enn det du ramser opp her...

MMA burde vel bli lovlig. En ting er å trene MMA. En annen sak er å gjøre MMA lovlig i konkurranse.
Dessuten burde også alle turneringer bli direkte sendt på NRK. NRK skal jo være en kanal for alle.
Jeg ser at NRK sender E-sport turneringer, men gidder ikke å sende kampsport turneringer.
Norges kampsportforbund er altfor upolitisk. Forbundet må bli mer og mer politisk.
Det er ingen grunn til at NRK skal akseptere E-sport, men fullstendig velger å ignorere kampkunster i Norge. E-sport er elektronisk sport hvor folk sitter å spille videospill. E-sport har klart seg bra. Fordi E-sport er politisk. Dersom vi skal bli akseptert i samfunnet så må vi også bli politisk aktive. Disse folka som spiller videospill er tydeligvis veldig politisk aktive. Så politisk aktive at NRK blir nødt til å sende E-sport.

Her er en link til NRK e-sport sending.
https://tv.nrk.no/serie/e-sport
« Last Edit: 12.05.18 at 20:36:35 by Amatør kung fu » Logged
Amatør kung fu
**
Stuntposter

Newbeginner
« Reply #7 on: 14.05.18 at 19:15:31 »

Nettavisen har kastet seg på E-sport bølgen sammen med NRK.
https://www.nettavisen.no/sport/esport/nettavisen-med-storsatsing-pa-e-sport---skal-vise-sluttspillet-i-telenorligaen/3423486551.html

Ingen grunn til at kampkunst og kampsport skal holdes utenfor og ignoreres. Vi kan bli anerkjent hvis vi vil kjempe for det biggrin
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Sjekke kunstens art « previous next »
Jump to:  

Social sharing