Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 17:38:47

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Den uforklarlige tråden 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 54 Go Down Print

Den uforklarlige tråden

Danielo
Gjenganger

« on: 25.01.09 at 22:55:48 »

Stor galakse med mange solsystem som kanskje har liv som kanskje har utviklet seg i flere milliarder av år. Eller kanskje ikke.   blink

Hvorfor er alle UFO filmer uklare? ;P

1/9 dokumentar, linker til resten ligger ved siden hvis du trykker på videoen.

Morsomt  biggrin
sabumnim
Veteran

« Reply #1 on: 25.01.09 at 23:39:09 »

Dette er vel den nyeste i rekken. smile

Husk at det er forskjell på UFO (uidentifisert) og IFO (identifisert)/EFO (menn fra mars). biggrin

Alt som er i luften, som man ikke vet hva er, er jo UFO, man trenger ikke å tro at det er menn fra mars.... smile

Edit: glemte å legge ved linken..
http://www.dagbladet.no/2009/01/25/nyheter/utenriks/usa-valget_2008/barack_obama/usa/4529634/

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
SimenF
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 25.01.09 at 23:44:15 »

Ser ekte ut hvertfall Tongue

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

-Muhammed Ali
Danielo
Gjenganger

« Reply #3 on: 26.01.09 at 00:05:02 »

Jeg har selv sett UFO ved 5 anledninger, men jeg kan ikke påstå at det var aliens og romskip jeg så. Jeg så noen flyvende lys jeg ikke har noen forklaring på (dvs. at de ikke var fly, satellitter, ballonger, helikopter, lyn eller andre mer kjente ting som man ofte ser på himmelen). HVA jeg så vet jeg ikke, men rart var det iallefall, og jeg har ingen forklaring på det heller.

Jeg så noe som lignet ett sån stealth fly når jeg var liten, men den tingen var ganske liten. Ellers så jeg og familien min ett sån lys når vi var på camping og fisket ved en elv. Sansynlighvis var det sikkert en sån værbalong som sola reflekterte lys på, men den kom liksom fra ingenmansland Tongue

Dette er mest sansynlig bevis på at jeg "ser ting" enn at det var ett romskip.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #4 on: 26.01.09 at 01:15:29 »

Kona kan finne på å kaste UFO'er på meg, dersom jeg kommer sent hjem!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Danielo
Gjenganger

« Reply #5 on: 26.01.09 at 14:52:37 »

Kona kan finne på å kaste UFO'er på meg, dersom jeg kommer sent hjem!

haha quote of the year
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #6 on: 26.01.09 at 15:15:13 »

hvorfor er det alltid overtroiske personer som ser ufoer sånn 5-6 ganger.. Wink

DragN
Gammel ørn

The future ain't what it used to be.
« Reply #7 on: 26.01.09 at 20:37:02 »

Jeg tror den myten har vært dø lenge, men hvem sier at offiserer, NASA-folk osv ikke kan være overtroiske? The Disclosure Project er bare enda en konspirasjonsteori.. Det finnes mange konspirasjonsteorier som har "semi-insidere" på sin side..
Det finnes også høyt utdannede folk som går til spåfolk o.l..
Bare fordi de har fått en god jobb, betyr det ikke at de er kritiske og f.eks. gjennomskuer cold reading....
« Last Edit: 26.01.09 at 20:39:05 by DragN » Logged
Ch_Omega
« Reply #8 on: 26.01.09 at 21:07:42 »

Jeg har selv sett UFO ved 5 anledninger, men jeg kan ikke påstå at det var aliens og romskip jeg så. Jeg så noen flyvende lys jeg ikke har noen forklaring på (dvs. at de ikke var fly, satellitter, ballonger, helikopter, lyn eller andre mer kjente ting som man ofte ser på himmelen). HVA jeg så vet jeg ikke, men rart var det iallefall, og jeg har ingen forklaring på det heller.

Du omtaler disse lysene som uidentifiserte flyvende objekter. Hvordan kan du konkludere med  at de ikke var "fly, satellitter, ballonger, helikopter, lyn eller andre mer kjente ting som man ofte ser på himmelen" om du faktisk ikke har klart å konstantere annet enn at det er lys som du ikke umiddelbart har noen forklaring på?
« Last Edit: 26.01.09 at 21:09:25 by Christian O » Logged
JonnyKr
« Reply #9 on: 26.01.09 at 22:52:45 »

mrlee

Tja, hvis du kan fortelle meg slags fly eller ballong det er som farer i sikk-sakk over himmelen i en enorm hastighet, så er jo ingenting bedre enn det.  Og nei, det var ikke lyn, he he! Akkurat den episoden her skjedde i september i kaldt vær, på en helt stjerneklar himmel med fantastisk sikt. Og et lys farer over himmelen, iblant rett fram, før det plutselig gjør 90 graders svinger ut til venstre eller høyre, i krappe sikk-sakk bevegelser.

Jeg har nå hørt at etter et visst inntak av den lokale "heimfliden" i Trysil-traktene, så går det meste i sikksakk både i varmt og kaldt vær. laugh

Og plutselige 90 graders svinger er heller ikke uvanlig under disse omstendighetene. Tongue
« Last Edit: 26.01.09 at 23:55:31 by JonnyKr » Logged
Leif T. Røbekk
*
Veteran

Full JKD Instruktør under Sifu Larry Hartsell
« Reply #10 on: 27.01.09 at 09:11:04 »

hvorfor er det alltid overtroiske personer som ser ufoer sånn 5-6 ganger.. Wink

hehe..  boxing

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
Ch_Omega
« Reply #11 on: 27.01.09 at 12:42:21 »

Tja, hvis du kan fortelle meg slags fly eller ballong det er som farer i sikk-sakk over himmelen i en enorm hastighet, så er jo ingenting bedre enn det. smile Og nei, det var ikke lyn, he he! Akkurat den episoden her skjedde i september i kaldt vær, på en helt stjerneklar himmel med fantastisk sikt. Og et lys farer over himmelen, iblant rett fram, før det plutselig gjør 90 graders svinger ut til venstre eller høyre, i krappe sikk-sakk bevegelser.

Jeg skjønner at du sier du ikke vet hva det er, men du sier også at du vet hva det ikke er.
Så helt ærlig, hva tror du selv er den mest sannsynlige forklaringen på hva du så?
sjigga
Gjenganger

« Reply #12 on: 27.01.09 at 13:54:33 »

Det er jo noen fenomener man vet om, men ikke kjenner noe mere til enn at de er observert:http://hessdalen.hiof.no/index_n.shtml

hærtatahørt
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #13 on: 27.01.09 at 22:38:33 »

Jeg ser også at det er en klar paralell mellom ufo-observatører og generell overtrohet/alternativt. De fleste som tror på ufoer ser også ut til å tro på en eller flere andre "ting" (som gjenferd, spøkelser, bigfoot, Guder og ånder, lade opp egg med energi(hehe), alternativ medisin, snåsamannen, aikido, healing etc etc etc). Jeg tror dette har mer med type personlighet og lysten til å tro, enn at det faktisk er "aliens" eller fremmede romskip som besøker planeten vår. De fleste oppegående fysikere og astronomer nekter ikke for at det kan finnes liv i rommet, men de fleste tror besøk på denne planeten nesten 100% sikker er oppspinn og meget ulogisk (i forhold til teorier og prognoser for hvordan dette er mulig).
Danielo
Gjenganger

« Reply #14 on: 27.01.09 at 22:57:09 »

Jeg ser også at det er en klar paralell mellom ufo-observatører og generell overtrohet/alternativt. De fleste som tror på ufoer ser også ut til å tro på en eller flere andre "ting" (som gjenferd, spøkelser, bigfoot, Guder og ånder, lade opp egg med energi(hehe), alternativ medisin, snåsamannen, aikido, healing etc etc etc). Jeg tror dette har mer med type personlighet og lysten til å tro, enn at det faktisk er "aliens" eller fremmede romskip som besøker planeten vår. De fleste oppegående fysikere og astronomer nekter ikke for at det kan finnes liv i rommet, men de fleste tror besøk på denne planeten nesten 100% sikker er oppspinn og meget ulogisk (i forhold til teorier og prognoser for hvordan dette er mulig).

aikido, healing etc etc etc.):]
haha

Joa. sant det du sier. Selv er jeg ikke så overtroisk. Men det jeg støter på er at da er saken at ALLLT da snakker jeg ALT: UFO-sights, Religioner, healende evner ALT være oppspinn? Jeg mener, nesten alle folkeslag begynte å tro på guder uavhengig av å ha møtt hverandre før. Så mange folk som har opplevd f.eks snåsamannen eller resten av påstandene i værden om at healere har gjort en person bedre etc etc etc..

Isåfall er homosapiens virkelig en løgnaktig uærlig rase Tongue
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 54 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Den uforklarlige tråden « previous next »
Jump to:  

Social sharing