Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:19:03

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Krav Maga i Stavanger / Sandnes området? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Krav Maga i Stavanger / Sandnes området?

Dansken82
*
Forummedlem

« on: 01.02.09 at 22:19:42 »

Hei, er ny her på forumet. Har en stund tenkt på å begynne på krav maga, og begynte nå å leite litt. Etter det jeg kan se, så har det iallefall vært Krav Maga klubber i Stavanger / Sandnes området, bla. på universitetet. Er det noen som kjenner til om det finnes noe nå?
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #1 on: 02.02.09 at 09:15:26 »

Hei

Det fins en IKMF instruktør i Stavanger. Han har ikke klubb nå, men planen er å gjenåpne til høsten. Det er 1-2 andre instruktørerkandidater som planlegger oppstart også. Så vi satser på at det vi være en godkjent Krav Maga klubb der i løpet av 2009.

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
Dansken82
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 02.02.09 at 13:57:11 »

Det høres bra ut, jeg får følge med på sidene her og se om det skjer noe  smile
seece
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 14.04.09 at 21:48:37 »

Håper at det kommer KM klubb snart smile Har lett etter KM klubb i Stavanger/Sandnes området ganske så lenge i fjor, men ga opp. Så hvis det stemmer at det kommer KM klubb, så blir jeg og min kjære med Wink
kjeks123
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 15.07.09 at 12:25:52 »

Noe nytt angående klubb i stavanger??
dosk101
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 07.02.10 at 14:50:25 »

Har dere startet opp krav maga i stavanger/sandnes område nå?

i tilfelle, hva er hjemmesida?

kristian
Snorre
*
Forummedlem

« Reply #6 on: 03.03.10 at 13:16:02 »

Det er rart at det ikke finnes km i stavanger ennå, jeg vett at det finnes interesse. jeg trente selv i Finland i et år før jeg flyttet til Stavanger og det har kommt en del folk og spurt meg om km når jeg har trent med kmtskjorten på på uis i stavanger. Jeg har som mange andre veldig lyst å begynne å trene igjen
Jons
*
Forummedlem

« Reply #7 on: 03.03.10 at 21:12:41 »

Jeg har faktisk snakket med noen også her stavanger som har lurt på det samme. Men nå er det jo ganske mange som vil begynne med all mulig kampsport men som aldri begynner likevel. smile
GUSTAV
« Reply #8 on: 28.10.10 at 11:22:42 »

Noe nytt angående Krav Maga i Stavanger, ble planene lagt på is?
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #9 on: 30.12.10 at 15:18:29 »

KMG (IKMF) Krav Maga tilbys nå i Stavanger. Kontakt Erik Hetland på tlf 986 80 344

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
Steff
Veteran

Be strong!
« Reply #10 on: 30.12.10 at 22:32:10 »

Hei!

De holder til i lokalene til Stavanger Judoklubb som ligger ved felleskjøpet, Hillevåg.
Trening på Mandager og Onsdager fra 19:00

Noe mer dere lurer på så er det bare å ringe/sende en melding til Erik (Se posten til Rune). Startet Nylig opp, så det er bare til å komme på trening Wink

Steffen Kultorp   -MMA          -Krav Maga
                           -Ju Jitsu       -Muay Thai
                           -Boksing      *NLP Master practitioner
GUSTAV
« Reply #11 on: 11.01.11 at 10:28:37 »

Ser at Krav Maga nå er flyttet til Kampsportinstituttet i Stavanger, samme dager men annet klokkeslett smile

Går utfra at det er samme Erik som er instruktør smile
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #12 on: 11.01.11 at 16:05:38 »

Erik Hetland ja..

Rune Lind
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Krav Maga i Stavanger / Sandnes området? « previous next »
Jump to:  

Social sharing