Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 at 02:45:14

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Hapkido (Moderator: Addey)  |  Topic: Spørsmål fra en nysjerrigper! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2  All Go Down Print

Spørsmål fra en nysjerrigper!

jonoslo84
*
Forummedlem

« on: 14.07.09 at 10:44:22 »

Hei, jeg er en 25 år gammel kis med bursdag i morgen fra Oslo, jobber som lagersjef og studerer med bachelor i Revisjon som mål, tidligere medlem av Mudo Instituttet og resten kan dere lese i signaturen min ph34r
Jeg har fulgt med en stund på dette forumet og andre steder på nett.
Det er da spessielt Hapkido som interesserer meg, og det noe grassalt mye.
I den forbindelse så resier det seg en del spørsmål:

Er det bare hvitt belte i Hapkido frem mot Dan?
Ser det er noen som har snakket om dette i forskjellige sammenhenger og derfor lurer jeg jo på dette smile
Ikke at det betyr så mye for meg men synes det er greit å vite.

Jeg vet at Mudo Lilleaker har Hapkido trening, men så ser det ut til at de skal ha trening kun en time i uken etter sommerferien, stemmer dette? Vil gjerne ha svar fra en som har med dette å gjøre smile
Jeg føler jo at hvis jeg skal begynne med Hapkido så ville det sansynligvis bli i Mudo Instituttet, men burde man ikke få 2 timer trening i uken?

Hvordan foregår gradering i Hapkido?

Jeg kommer ikke til å begynne med TKD igjen, da HKD interesserer meg mer, jeg er ikke en som trener for konkuranse men for å ha det bra med meg selv, føle meg selvsikker og kunne forsvare meg selv når jeg trenger det.
Jeg er 198 cm høy og veier 110 kg, er det en fordel/ulempe på noe vis?

Håper på noen fine svar  Cool

Tidligere trent TKD, men vært ute av trening 2006-2009 grunnet diverse skader og operasjoner! Nå kan jeg begynne å trene igjen og jeg gleder meg stort!
phariid
Gammel ørn