Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 at 01:36:38

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Hapkido (Moderator: Addey)  |  Topic: Spørsmål fra en nysjerrigper! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Spørsmål fra en nysjerrigper!

Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #15 on: 17.07.09 at 07:46:30 »

Hei,

Slenger meg med i samtalen. Hvis du har interesse (og iver) kan du ta turen til Moss i sommerferien. Der er det hapkido trening tirsdager og torsdager hele sommeren. (Ikke så mange mennesker tilstede, men treniing lell..)
Jeg er der på torsdager. Bor på Bjølsen og trener i Moss (for det har alltid vært min moderklubb :)

Håper Henrik får ordnet instruktør til høsten for sin trening da Lilleaker er en god klubb.

hilsen
Ed

phariid
Gammel ørn

... endelig svart belte i hapkido...
« Reply #16 on: 17.07.09 at 11:11:07 »

Når jeg sier at jeg fasineres av det så er det ikke på grunn av kule klipp på youtube
Ikke noe galt i det da... Roll Eyes

men jeg føler jeg ikke trenger sitte her og lange ut hvorfor akkurat jeg ønsker å trene hapkido osv.
Nei da, men jeg synes det interessant å vite hvorfor folk begynner med kampsport Wink Ja ja, får vente til høsten og håpe på nye medlemmer som kan fortelle meg om hvorfor de vil trene hkd osv Tongue

Må jeg ha god peiling på hapkido før jeg begynner ? Tror ikke det.
Det har du helt rett i, lurte som sagt bare på hva som fascinerte deg, hadde vært spennende å vite det... clown2

Og beklager om jeg fornærma deg på en eller annen måte blush

WTF Taekwondo
"You mixed martial artist? Hahaha, me use big knife, you halal meat, hahaha!" (ordtak av den berømte arabiske filosofen Abdul Tah Qund Dhaw Al Qraizi Munqi, år 497 etter Kristi fødsel)
jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #17 on: 17.07.09 at 18:22:39 »

Hei,

Slenger meg med i samtalen. Hvis du har interesse (og iver) kan du ta turen til Moss i sommerferien. Der er det hapkido trening tirsdager og torsdager hele sommeren. (Ikke så mange mennesker tilstede, men treniing lell..)
Jeg er der på torsdager. Bor på Bjølsen og trener i Moss (for det har alltid vært min moderklubb smile

Håper Henrik får ordnet instruktør til høsten for sin trening da Lilleaker er en god klubb.

hilsen
Ed

Moss er litt langt unna for meg.
Men takker for tilbudet smile

Tidligere trent TKD, men vært ute av trening 2006-2009 grunnet diverse skader og operasjoner! Nå kan jeg begynne å trene igjen og jeg gleder meg stort!
jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #18 on: 17.07.09 at 18:27:04 »

Når jeg sier at jeg fasineres av det så er det ikke på grunn av kule klipp på youtube
Ikke noe galt i det da... Roll Eyes

men jeg føler jeg ikke trenger sitte her og lange ut hvorfor akkurat jeg ønsker å trene hapkido osv.
Nei da, men jeg synes det interessant å vite hvorfor folk begynner med kampsport Wink Ja ja, får vente til høsten og håpe på nye medlemmer som kan fortelle meg om hvorfor de vil trene hkd osv Tongue

Må jeg ha god peiling på hapkido før jeg begynner ? Tror ikke det.
Det har du helt rett i, lurte som sagt bare på hva som fascinerte deg, hadde vært spennende å vite det... clown2

Og beklager om jeg fornærma deg på en eller annen måte blush

Nei, jeg ble ikke fornærmet smile
Jeg fasineres av hvordan HKD skiller seg fra andre kampsporter og kampkunst, derfor er det og interessant for meg å prøve meg i HKD.

Tidligere trent TKD, men vært ute av trening 2006-2009 grunnet diverse skader og operasjoner! Nå kan jeg begynne å trene igjen og jeg gleder meg stort!
jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #19 on: 25.08.09 at 10:52:24 »

Da er dagen kommet for at jeg mest sannsynligvis melder meg inn i Mudo i dag.

Endring i planen er at jeg vil begynne med både TKD og HKD da jeg har utrolig nok klart å rydde plass i timeplanen  biggrin

Nå gjenstår det bare å finne ut hvilken dag de har trening i HKD på Lilleaker da det er der det er aktuellt for meg, noen som vet?, opplys meg gjerne smile

Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #20 on: 25.08.09 at 11:37:38 »

www.sangrok.no er et smart sted å starte for treningstider.

hilsen
Ed

jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #21 on: 25.08.09 at 15:27:28 »

på timeplanen på den siden står det fremdeles både onsdag og torsdag, har dere klart å få opp begge timene nå?

HSH
**
Stuntposter

Taekwondo - Hapkido -Taegeukkwon - Haedongkumdo
« Reply #22 on: 25.08.09 at 16:20:11 »

Det stemmer at vi opprettholder  to hapkido-klasser i uken.

Onsdagsklassen vil bli undervist av undertegnede, mens torsdagsklassen vil bli undervist av en av mine elever.

mvh Henrik S. Hunstad

Henrik S. Hunstad KwanJang
Sangrok Norway
jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #23 on: 25.08.09 at 21:06:51 »

Det er flott smile

I dag hadde jeg min første trening med TKD på Furuset og det var deilig med en treningsøkt hvor svetten renner etter 5 min.
Jeg kommer nok ikke denne uken på HKD men fra neste uke er jeg med, jeg skal reise på en liten ferie i Tjøme denne uken siden det er min siste ferieuke, men så blir det fullt kjør.

Spørmål: Må jeg ha egen drakt for HKD eller bruker dere samme drakt som TKD?

HSH
**
Stuntposter

Taekwondo - Hapkido -Taegeukkwon - Haedongkumdo
« Reply #24 on: 26.08.09 at 08:44:03 »

Dersom du skal på en prøvetime, er det ok å benytte tkd-drakt med hvitt belte.

Dersom du finner ut at dette er noe du skal fortsette med må du skaffe deg en hvit åpen drakt(karate-drakt).

mvh Henrik S. Hunstad

Henrik S. Hunstad KwanJang
Sangrok Norway
jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #25 on: 26.08.09 at 13:38:58 »

ok, flott smile

Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Hapkido (Moderator: Addey)  |  Topic: Spørsmål fra en nysjerrigper! « previous next »
Jump to:  

Social sharing