Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:18:31

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Amir Perets for første gang i Norge 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Amir Perets for første gang i Norge

Geirr
« on: 02.09.09 at 18:16:00 »

Host: Krav Maga Survival Norge
Type: Sports - Sports Practice
Network: Global
Price: kr 2000,-
Start Time: Saturday, October 3, 2009 at 9:30am
End Time: Sunday, October 4, 2009 at 2:00pm
Street: Bjerkealleèn 26
City/Town: Lillestrøm, Norway 
Phone: 90839910
Email: tato@online.no

DescriptionKRAV MAGA SURVIVAL NORGE er stolte av å presentere:

AMIR PERETS
for et eksklusivt seminar 3 og 4 Oktober.
Amir Perets, forhenværende Israeli Navy Seal i "commando unit S-13" hvor han videreutviklet og instruerte “Krav Maga, hand 2 hand combat system".

Amir Perets, 4th Dan Krav Maga Black Belt, har arbeidet og instruert med Darren Levine, 6 Dan Krav Maga og MMA Champion Bas Rutten i mange år.
Han er også en godt kjent og benyttet skuespiller/martial artist i Hollywoods filmverden!

Han har studert mange selvforsvarssytemer og er Israeli MMA Champion og Krav Maga Hisardut Blackbelt Champion, Dr Dennis Hannover, ett av de mest anerkjente Krav Maga systemene i verden i dag.

Ingen forkunnskaper kreves!

Ved påmelding over 60 stk vil arrangementet flyttes til annen adresse i umiddelbar nærhet!

Amir vil instruere hos Krav Maga Survival Norge i Lillestrøm 3-4 oktober.

Påmelding ved betaling kr 2000,- til konto: 1286 44 57124

Mye mer kan sies om Amir Perets men les det heller på:
www.amirperets.com

Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #1 on: 02.09.09 at 20:56:22 »

Hvordan blir man "Israeli MMA Champion" og "Hisardut Champion"? Arrangeres det nasjonale mesterskap i MMA i Israel? Og kan man konkurrere i Hisardut?

Arte suave.
Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #2 on: 02.09.09 at 21:21:46 »

og hvordan er man isreali navy seal?

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 02.09.09 at 23:27:11 »

Interessert. Men jeg syntes det var en stiv pris med 2000,-. Iallefall hvis det dukker opp over 60 personer. Da har jeg ikke mye tid med fyren, for 2000,-. På den andre siden, så er dette kanskje den eneste sjansen jeg får til å møte fyren.

Jeg kan ha mange meninger om personen, systemet han representer og rollen han spiller. Men jeg vet egentlig ingenting før jeg møter fyren og tester hva han faktisk instruerer.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #4 on: 03.09.09 at 12:24:48 »

Hvordan blir man "Israeli MMA Champion" og "Hisardut Champion"? Arrangeres det nasjonale mesterskap i MMA i Israel? Og kan man konkurrere i Hisardut?

Jeg lurer fortsatt på dette. Det virker ganske useriøst å pynte CV-en med 'titler' som i realiteten ikke betyr noe som helst.

Arte suave.
ibuster
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 03.09.09 at 14:26:25 »

Jeg synes det høres litt dyrt ut, ja. Selv halve prisen hadde vært litt i overkant.
2000 spenn..., her er det noen som skal tjene penger, forstår man. 

Men det er sikkert et interessant seminar, hadde kommet om det var en mer fornuftig pris!

perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #6 on: 06.09.09 at 21:05:22 »

Jeg synes det høres litt dyrt ut, ja. Selv halve prisen hadde vært litt i overkant.
2000 spenn..., her er det noen som skal tjene penger, forstår man. 

Men det er sikkert et interessant seminar, hadde kommet om det var en mer fornuftig pris!

2000kr er forsåvidt ikke noe spesielt dyrt for et seminar med en instruktør på dette kjendisnivået, jeg har nå sett lignende priser innen mer tradisjonelle kampsporter også når det er verdensstjerner som er på besøk.

Men det er en del penger, og jeg synes kanskje det er litt dyrt å ta såpass mye for et seminar som er åpent for gud og hvermann, noe som legger en viss demper for hvor mye utbytte de virkelige entusiastene kan få med seg bortsett fra å ha vært på et seminar med Perets hvis konseptet er at han også skal bruke en god del tid på å instruere de blankeste av de blanke som kanskje aldri har trent noe kampsport tidligere.

Er det et seminar jeg er sikker på å få masse utbytte av, synes jeg egentlig ikke 2000 er så veldig ille gitt at det er noe man virkelig er interessert i. Kan jeg regne med å få et bra utbytte som jeg vanskelig ville tilegnet meg gjennom den ordinære treningshverdagen er det absolutt verdt det når det gjelder hobbyer jeg virkelig interesserer meg for.
« Last Edit: 06.09.09 at 21:07:59 by perbl » Logged

Per B. Løvsletten
JonnyKr
« Reply #7 on: 06.10.09 at 19:32:47 »

Nå har jo seminaret vært avholdt og jeg lurer på om det er noen her som var der og kan gi en tilbakemelding?  biggrin
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #8 on: 02.12.10 at 22:52:51 »

Ingen?
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Amir Perets for første gang i Norge « previous next »
Jump to:  

Social sharing