Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 at 06:14:47

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Brazilian Jiu Jitsu / Grappling (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: bjj/sw/grappling i hamar/brdal 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [All] Go Down Print

bjj/sw/grappling i hamar/brdal

erlendwj
« on: 25.10.09 at 11:03:43 »

Hei.

Ettter å ha flyttet til Brumunddal tenkte jeg å høre om  det er andre som bor i området som kunne tenke seg å rulle litt innimellom. Hvis noen vet om hvilke tilbud som fins i Mjøsområdet ang. overnevnte så vil jeg gjerne opplyses  smile

erlend
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #1 on: 25.10.09 at 22:17:15 »

Det er en klubb på Hønefoss og en i Hamar, henholdsvis Ringerike MMA og Hamar MMA tror jeg. Men jeg har dessverre ikke noen kontaktinfo til dem.

Ronny Manuel Jevnaker er trener på Hamarklubben såvidt jeg vet.
Ninja
**
Stuntposter

« Reply #2 on: 24.12.09 at 18:01:18 »

Det er en klubb på Hønefoss og en i Hamar, henholdsvis Ringerike MMA og Hamar MMA tror jeg. Men jeg har dessverre ikke noen kontaktinfo til dem.

Ronny Manuel Jevnaker er trener på Hamarklubben såvidt jeg vet.

Ronny har flytta han, nå er det noen andre som trener i et mindre lokale og få som trener der
erlendwj
« Reply #3 on: 18.02.10 at 13:49:19 »

Slenger ut en ny forespørsel.

Noen i hamar/hedmarksområdet som kunne tenkt seg å rulle litt bjj/sw? Hr treningssenter med matter hvor vi kan trene.
Ninja
**
Stuntposter

« Reply #4 on: 19.02.10 at 18:52:46 »

Slenger ut en ny forespørsel.

Noen i hamar/hedmarksområdet som kunne tenkt seg å rulle litt bjj/sw? Hr treningssenter med matter hvor vi kan trene.

Du kødder nå`? Om du har anlegget klart og noen som trener der kan jeg gjerne komme med noen venenr

PS: Her i Hamar?
yrre
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 07.05.10 at 22:06:47 »

Ble dette noe av?  Flytter hjem til Hamar neste uke på ubestemt tid, å er veldig gire på å rulle. Både med og uten gi.
mark1
*
Forummedlem

« Reply #6 on: 10.07.10 at 10:38:38 »

Har det blitt noe ut av dette?

flytter til stange om noen uker, er med jeg.

NoLimit
*
Forummedlem

Lightning!
« Reply #7 on: 11.07.10 at 10:40:20 »

Grappling trening er det på Hamar ja.
Jeg er god kamerat med han som driver dette nå om dagen.
Kan snakke med han og få tak i treningstider osv.

3.dan wtf taekwondo
mark1
*
Forummedlem

« Reply #8 on: 14.07.10 at 15:18:35 »

si ifra om du finner ut noe da
yrre
*
Forummedlem

« Reply #9 on: 14.07.10 at 22:13:11 »

trening tirsdag og torsdag klokka seks. Søndag klokka et. Også noe trening på morgenen, men dette varier da div. jobber skift. I andre etasje på exhale.
DaniloLatino
*
Forummedlem

« Reply #10 on: 17.07.10 at 16:37:42 »

Bjj-utøver her.
Nettop operert for en skiveprolaps, men håper å være tilbake på matta så fort som mulig. Flytta til Hamar for å studere ifjor høst, og hadde vært sinnsykt kult å være med å rulle!
Hvor på Hamar holder dere til, hvordan er opplegget egentlig? Trenere, med lang bakgrunn? eller selvstyrte greier:? Kontaktinfo/priser/hjemmeside?
Uansett bare jævlig gira på å ha noen å sparre med, hadde gitt opp håpe på å finne graplere i Hamar så ble glad nå!:)smile
yrre
*
Forummedlem

« Reply #11 on: 23.07.10 at 22:43:19 »

Bjj-utøver her.
Nettop operert for en skiveprolaps, men håper å være tilbake på matta så fort som mulig. Flytta til Hamar for å studere ifjor høst, og hadde vært sinnsykt kult å være med å rulle!
Hvor på Hamar holder dere til, hvordan er opplegget egentlig? Trenere, med lang bakgrunn? eller selvstyrte greier:? Kontaktinfo/priser/hjemmeside?
Uansett bare jævlig gira på å ha noen å sparre med, hadde gitt opp håpe på å finne graplere i Hamar så ble glad nå!:)smile

Det trenes i andre etasje på exhale. Ikke noen trener eller folk med lang erfaring. et par entusiastiske judo karer med ekstra kjerlighet for bakken. Som trener uorganisert sammen. For mere info send meg en pm så kan du får nummeret til en av de hovedansvarlige.
DaniloLatino
*
Forummedlem

« Reply #12 on: 24.07.10 at 01:43:31 »

Nydelig!!;) er bare hvitbelte selv som har snust på blå-belte to ganger pga skader.! Tar nok en måned minimum før jeg er klar til å begynne å rulle lett, tar ingen sjanser denne gangen, men fett!! emailen min: degeland@hotmail.com, nr: 93291087.
Bare send meg info så, tar jeg kontakt så fort jeg er klar!
bjarnulf
*
Forummedlem

« Reply #13 on: 06.05.13 at 06:59:26 »

Hei ! Jeg leter etter et sted hvor det rulles jiu-jitsu på Hamar. Er det fortsatt folk som ruller?
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #14 on: 06.05.13 at 07:42:49 »

Sjekk ut Kimura Gjøvik på facebook. De har noen underavdelinger rundt omkring og minst en håndfull karer som pendler fra Hamar til Gjøvik for å trene.
Segal
*
Forummedlem

« Reply #15 on: 31.05.14 at 19:58:31 »

Dette er en gammel tråd, men nå er det klubb på Hamar.
https://www.facebook.com/pages/Kimura-Hamar/226292204202145
Segal
*
Forummedlem

« Reply #16 on: 22.08.14 at 20:27:31 »

Vi satser stort og har nå store fine lokaler på Hamar.

https://www.facebook.com/pages/Kimura-Hamar/226292204202145?fref=ts
Kimurahamar.com

Kom og rull med oss!

Pages: 1 2 [All] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Brazilian Jiu Jitsu / Grappling (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: bjj/sw/grappling i hamar/brdal « previous next »
Jump to:  

Social sharing