Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 09:06:19

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: MVM-Fighters vei til pro MMA 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 11 12 13 14 [15] 16 Go Down Print

MVM-Fighters vei til pro MMA

mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #210 on: 02.09.10 at 01:52:33 »

I dag ble det visst bare mma -sparring på meg...
Våknet opp med en vond albue som vanlig, så bosing på morningen var utelukket...
så var det mma-sparring, der vi gikk en rolig/lett runde som oppvarming, så 5 harde runder.
Først gikk jeg mot en muay thai dude, som er blant de beste muay thai folkene her, dette var oppvarmingsrunden. I andre runden gikk jeg mot en annen amatør som venter på sin første kamp, dette var en god runde hvor jeg fikk inn en del spark og kombinasjoner med slag og spark, så gikk jeg med en pro, Romon (vet ikke etternavn) som er 3-3, her gikk jeg på noen smeller som burde vært unngått men lærte en del av denne runden. Fjerde runde gikk jeg mot Randy Fuentez som er 4-1 i pro, her gikk jeg relativt bra, men fikk noen leie leg-kicks som burde vært checket. I femte runde gikk jeg mot han muay thai fyren igjen, og denne gangen gikk det mildt sagt dårlig, jeg fikk x-antall leg-kicks på same benet som forrige runden, noe som gorde at nesten ikke klarte å fullføre! I sjette og siste runde gikk jeg mot Dustin Neace som jeg har skrevet om tidligere, han var ganske sliten og jeg kunne nesten ikke legge vekt på fremre benet så det ble en ren bokse runde... gikk ok Tongue

Planen var å ta no-gi etterfulgt av boksing teknikk, men pga benet mitt så måtte jeg droppe det.

Før jeg dro tilbake tl dorms'en så slappet jeg av og snakket med en som jobbe i resepsjonen, og Robbie Lawler kom bort å begynnte å snakke med oss, og han hadde sett at jeg fikk rimelig mye juling i ett par runder, så han fortalte litt hva jeg burde gjøre, og da jeg fortalte om albuen fikk jeg noen gode råd om hva jeg burde trener for å forhindre det i fremtiden.

Så nå er det å skrive ned litt i treningsboka mi, og spise, se på film og ta kvelden og håpe jeg kan gå tilnærmet normalt i morgen =)
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #211 on: 03.09.10 at 10:14:35 »

I dag var det lite trening pga benet mitt, men fikk gjort litt for det.
Vekslet mellom badstue og ispose flere ganger, og syklet litt for å få bevegelse i kroppen.
Gikk også igjennom litt fotarbeidet foran speilet, selvom det ikke så helt bra ut fikk jeg gjennomgått det jeg ville Tongue
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #212 on: 08.09.10 at 07:28:54 »

Nå har det vært treningsfri siden torsdag pga labor day weekend ting.
Fikk vite at gymmet ble åpnet på mandag alikevel utover dagen, men det var ikke før sent på kvelden.
Lørdag var en konge kveld btw. Jeg og to andre fra dorm'sen gikk ut med Kyle Watson, Andy Main og Michael Johnson som alle er med på TUF 12 =)

I dag var det bryting som sto først på timeplanen, der vi gikk gjennom basic bevegelse i en double legg.
Så var det MMA-Grappling, men denne kunne ikke jeg være med på siden tannbeskytteren min er blitt borte etter siste sparrings trening :/
Men jeg ble med på Muay Thai treningen, som besto av en enkel oppvarming og leg conditioning som vanlig, og så var det 3 3min runder på fokus mitts, etterfulgt av 3 3min runder på thai pads.

MisterFister
Veteran

Med krutt og kvinner skal man trå varsomt
« Reply #213 on: 08.09.10 at 08:33:06 »

Jeg misunner deg! Virker som du har et konge liv for tiden smile

"You got kicked in the head with a kick" - Ken Shamrock
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #214 on: 09.09.10 at 04:07:51 »

Hehe... ja er helt konge her!!!
I dag trente jeg kun boksing, for jeg har ikke fått ordnet meg en ny tannbeskytter, og jeg liker ikke å sparre eller grapple uten.

I morgen blir det heller ikke så mye trening, skal få inn en cardio økt på morningen, for jeg kan ikke bli med resten av gjengen på sirkel treningen som de skal ha (alle regner med det er den harde ute treningen, som jeg ikke kan gjøre for jeg har en skadet skulder om jeg skal få sjekket med en gang jeg kommer hjem og slipper å bli fattig for å besøke lege Tongue )
Og senere på dagen skal jeg bli med inn til St. Louis og støtte, kanskje være i hjørnet til en av fighterne her som skal gå en amatør kamp i boksing (3 x 2min runder), og vi drar herfra før første kveldsøkt.
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #215 on: 14.09.10 at 02:02:54 »

I dag var det siste dagen med hard trenig her i usa =(
Startet med cardio på morningen, men det var ikke Hughes som hadde den, det var Ryan Davis.
Før økten gikk jeg på vekta med en liten anelse om at jeg hadde gått opp i vekt, og det stemte, hadde gått opp 10lbs i løpet av helgen, dette fordi jeg hadde bursdag og siden alle andre var i Chicago eller i Austin (hjelpe Foster før UFN22), så jeg satt inne på rommet med en film, eller detvar vel egentlig flere filmer Tongue og taco ting jeg hadde kjøpt Tongue

Cardio-økten besto av 3 5min runder på sekk, før 3 5min runder på focus mits, så var det ut for sprinter, 10 lengder av ca 100 yards. Dette var en god økt!!!

Senere var det sparring, jeg gikk 3 5min runder, derav 2 av disse mot to av top gutta her på campen, og gjorde det konge bra =) hadde tenkt å filme de, mn glemekameraet på rommet siden jeg var stresset etter å ha kjøpt tannbeskytter i site liten Tongue

Etter dette var det sauna, og 3 5min med hoppetau =) sluttvekten ble på 172lbs =)
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #216 on: 16.09.10 at 08:57:41 »

kommer ikke til å skrive mer her på ett par dager, ford jeg drar hjem om noen... eller egentlig mange timer... men kommer ikke til å være tilgjengelig på pc'en på noen dager...
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #217 on: 02.10.10 at 06:14:45 »

har vært i norge i en uke igjen... morro å møte venner igjen, men merker jantelove!! gledr meg til å dra tilbake!!! måtte trekke meg fra kampen min pga en skulderskade =/
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #218 on: 02.10.10 at 06:27:51 »

har vært i norge i en uke igjen... morro å møte venner igjen, men merker jantelove!! gledr meg til å dra tilbake!!! måtte trekke meg fra kampen min pga en skulderskade =/

Velkommen tilbake smile Kjedelig at du måtte trekke deg fra kampen, men det kommer jo alltids flere sjanser!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #219 on: 02.10.10 at 15:53:20 »

på hvilken måte merker du janteloven?

Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #220 on: 09.12.10 at 14:55:26 »

Hva skjer vidre nå?

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #221 on: 26.02.11 at 13:56:43 »

er en stund siden jeg har vært her på dagboken nå....

har holdt på med div ting som har gjort at jeg ikke har hatt tid/ork til å begynne med innlegg her, men skal prøve å bli flinkere Tongue

Det jeg merket ang janteloven er at her kan man ikke vise at man er stolt av det man driver med (ikke på forum som dette, men ute i den virkelige verden). Man blir sett ned på av mange siden man har lyst å satse på noe som de fleste ikke får til, eller som er uvanlig i forhold til hva nordmenn er vandt med...

fremover så tror jeg at det blir en kamp i april, må snakke med trener og noen av treningspartnerne mine, og vil prøve å få en kamp i mnd fremover om mulig.

btw har en liten video fra treninger, filmet i en periode der jeg var veldig sliten fra div. opptaksprøver jeg tok for brannvesenet...

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #222 on: 26.02.11 at 18:23:40 »

Hva slags kamper er det snakk om? Og veldig kult med video =)

mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #223 on: 26.02.11 at 18:30:03 »

takker, skal få filmet mer når jeg finner laderen til kameraet Tongue... blir amatør mma kamp, enten i danmark eller i england...
« Last Edit: 26.02.11 at 18:31:58 by mvm-fighter » Logged
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #224 on: 26.02.11 at 18:31:57 »

Pro? Semi-pro? Kult ihvertfall!

Pages: 1 ... 11 12 13 14 [15] 16 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: MVM-Fighters vei til pro MMA « previous next »
Jump to:  

Social sharing