Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:20:57

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: LivsnyterTråden (' Blant annet Wiskey ') 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 [4]  All Go Down Print

LivsnyterTråden (' Blant annet Wiskey ')

Ch_Omega
« Reply #45 on: 01.04.11 at 19:51:13 »

Marit Boyne er ikke kjendis!

Mari Boine? Whaaaat?  shock Tror det hadde vært nødvendig med mer enn en flaske Laphroaig innabords for at jeg skulle begitt meg ut på et SLIKT eventyr.

Var det Trond Birkedal?   clown2

Du lovte å ikke si det til noen! Sad
Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #46 on: 01.04.11 at 20:22:54 »

Marit Boyne er ikke kjendis!

Mari Boine? Whaaaat?  shock Tror det hadde vært nødvendig med mer enn en flaske Laphroaig innabords for at jeg skulle begitt meg ut på et SLIKT eventyr.

Var det Trond Birkedal?   clown2

Du lovte å ikke si det til noen! Sad

Ryktet er at det var Anne Holt!

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
TurboKenKristus
Forumavhengig

« Reply #47 on: 01.04.11 at 22:46:55 »

La oss ikke spre rykter om de døde. La Wenche Foss sitt gode rykte få leve i fred.

I don't always know what I'm talking about, but I know I'm right
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #48 on: 02.04.11 at 13:01:13 »

faen, glemte å spørre igår biggrin
Ch_Omega
« Reply #49 on: 02.04.11 at 15:34:13 »

Nei, du glemte ikke å spørre, men fint at du gjorde det før jeg hadde drukket noe. Wink

Somsagt, jeg har lovt å ikke si noe, så kommer ikke til å fortelle hvem det er utover at det i bestefall er en c-kjendis med realitybakgrunn. smile Wenche Foss, så trivelig hun enn måtte være, kan med andre ord desverre utelukkes.

Fikk forresten prøvd meg et glass med Indian Pale Ale på Microbryggeriet igår! Karakteristisk og herlig smak som jeg desverre ikke fikk nydt fullt ut fordi deler av selskapet maste om at vi måtte komme oss videre til Mono, sånn at vi kunne stå i kø ute i regnet istedet for.
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #50 on: 02.04.11 at 16:14:40 »

Nei, du glemte ikke å spørre, men fint at du gjorde det før jeg hadde drukket noe. Wink

Somsagt, jeg har lovt å ikke si noe, så kommer ikke til å fortelle hvem det er utover at det i bestefall er en c-kjendis med realitybakgrunn. smile Wenche Foss, så trivelig hun enn måtte være, kan med andre ord desverre utelukkes.

Fikk forresten prøvd meg et glass med Indian Pale Ale på Microbryggeriet igår! Karakteristisk og herlig smak som jeg desverre ikke fikk nydt fullt ut fordi deler av selskapet maste om at vi måtte komme oss videre til Mono, sånn at vi kunne stå i kø ute i regnet istedet for.

haha, ja alltid hyggelig å sitte der. Skjønner egentlig ikke hvorfor vi stresset... Dessuten er det alltid mye bra øl smile
Huff, jeg er så sliten idag at jeg først nå klarte å komme meg i dusjen...
Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #51 on: 02.04.11 at 17:33:11 »

haha, ja alltid hyggelig å sitte der. Skjønner egentlig ikke hvorfor vi stresset... Dessuten er det alltid mye bra øl smile

Hehe, hva har dere to gutta boys gjort da siden du er så sliten at du knapt klarer å vagge til dusjen?

Men c-kjendis med realitybakgrunn? Jeg tror det er Siv Jensen, både siden hun var på Stortinget på NRK, og fordi jeg vet hvor mye du støtter henne politisk! Du var jo FpU`s best`n brightest smile

Doh, kjenner det er på tide å flytte meg sørover selv....

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #52 on: 02.04.11 at 18:57:00 »

Hehe, hva har dere to gutta boys gjort da siden du er så sliten at du knapt klarer å vagge til dusjen?

Men c-kjendis med realitybakgrunn? Jeg tror det er Siv Jensen, både siden hun var på Stortinget på NRK, og fordi jeg vet hvor mye du støtter henne politisk! Du var jo FpU`s best`n brightest smile

Doh, kjenner det er på tide å flytte meg sørover selv....

Vi har vært slemme mot helsa vår biggrin
Ch_Omega
« Reply #53 on: 14.03.12 at 14:27:58 »

Det er vååååår!  laugh
Pages: 1 2 3 [4]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: LivsnyterTråden (' Blant annet Wiskey ') « previous next »
Jump to:  

Social sharing