Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 09:06:30

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Treningslogg - inc situation 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Treningslogg - inc situation

Renik
Gjenganger

« on: 04.03.10 at 22:21:30 »

Trening opp mot en situation Tongue logg mest for meg selv med en ukentlig logging av trenings timer. grunnet mye arbeid og skole 3 kvelder i uken så har jeg ikke så fælt mye tid til trenings så trenger motivasjon og ett mål og jobbe mot, og det tenkte jeg jeg kunne bruke dette forumet til.

Uke: 8

Tirsdag - 2 timer thaiboksing.
Onsdag - 2 timer thaiboksing.

Tanker - Merker jeg er slaggredd som en liten jenteunge!

Mål uke:9
Fokusere mer på og ikke gjemme meg vekk fra slag og ikke låse synet mitt på føttene til motstanderen når jeg tror/merker han skal til og sparke.Gikk på ett par smeller der  boxing . Prøve og få inn en kondisjonsøkt neste uke utenom thaiboksingen. Dessuten blir det basic thaiboksing seminar til helgen med jon olav einemo, så det kan jo bli intressant.
« Last Edit: 04.03.10 at 22:24:45 by Renik » Logged

Two words comes to mind, and thats OH and SNAP!
Renik
Gjenganger

« Reply #1 on: 08.03.10 at 21:57:35 »

Logg oppdatering:

Feilet med målet om kondisjonsøkt for den uken, blir for lite tid til slikt når jeg har jobb skole og trening :S.
Begynner såvidt og komme meg ang slaggredd, så må bare forsett og jobbe med det. Var på trenings seminar for nybegynnere, føler jeg fikk mye utav det med tanke på hvordan jeg skal starte og angripe kombinasjoner etc.. lærte og endel om angrep/forsvars sone visst det er rett ord og hvordan jeg skal forsvare meg spess når jeg er på angrep.
Alt i alt vell verdt de 300 kr det kostet.

Vekt - 96kg

Uke: 9

Torsdag - 2 timer thaiboksing.
Fredag - 2.5 timer thaiboksing( trenings seminar).
Lørdag - 3 timer thaiboksing (trenings seminar)

Mål uke:10
Forsette og jobbe med og venne meg av og være slagredd :p, gjøre leksene vi fikk på trening med og gå rundt på tåballene når jeg går rundt hjemme og må få inn minst 2 kondisjonsøkter. Har kjøpt meg ipod nå så har ingen gode unskyldninger for og få det til.

Renik
Gjenganger

« Reply #2 on: 16.03.10 at 20:01:04 »

Logg oppdatering:

Fikk til en kondisjonsøkt så halv fornøyd med det ellers ikke så mye og si :p

Vekt - 95kg

Uke: 10

Onsdag - 0.5 timer sykkling.
Torsdag - 2 timer thaiboksing.

Mål uke:11
Er litt rosjen i formen men håper på og endelig klare og komme meg ut på 2 kondisjons treninger denne uken

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Treningslogg - inc situation « previous next »
Jump to:  

Social sharing