Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 09:08:38

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Wanchorenrits fightforberedelser 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Wanchorenrits fightforberedelser

wanchorenrit
*
Posts: 39
Forummedlem
Offline Offline

« Reply #15 on: 21.04.10 at 20:14:02 »

Onsdag 21/4

Da skjedde selvfølgelig det som ikke skulle skje; en halvtime ut i økta smalt jeg høyre lår i partners kne og fikk en helvetes lårhøne. Kjennes ut som om jeg har gått fem runder og spist lowkicks. Kan ikke legge vekt på beinet nå. Her må det hvile til, men forhåpentligvis ikke for mange dager..
Nå er det pizza som trøst.
Logged
wanchorenrit
*
Posts: 39
Forummedlem
Offline Offline

« Reply #16 on: 28.04.10 at 20:11:32 »

Da har jeg hvilt en uke, i tillegg til skaden har jeg vært slått ut av allergi noen dager. Låret er fortsatt helt ubrukelig, kan ikke løpe og knapt nok gå i terreng, så vanlig trening er bare å glemme. Vil tippe minst en uke til før jeg kan sparke, så det begynner å spøke for fight. Jævlig bittert, særlig ettersom jeg brakk hånda i forrige fight i november, men det hjelper ikke å deppe. Grave frem litt motivasjon for alternativ trening noen dager.
« Last Edit: 28.04.10 at 20:13:23 by wanchorenrit » Logged
Mannen uten x
******
Posts: 2201
Veteran
Offline Offline

« Reply #17 on: 28.04.10 at 21:24:35 »

En ting som pleier å hjelpe for sånne ting, er ROLIG aktivitet for låret. Sitte på sykkel og tråkke rolig. få rett og slett økt blodgjennomstrømning.
Logged

Mr. sexy!
wanchorenrit
*
Posts: 39
Forummedlem
Offline Offline

« Reply #18 on: 05.05.10 at 12:02:53 »

Da var vi igang igjen, så en liten oppdatering.
Det viktigste er forsåvidt at min motstander har trukket seg, så det ser ikke ut som det blir noen fight den 22. Helgen etter er det to muligheter i Sverige, så satser på at det går i orden.

Har tent litt siden forrige oppdatering, men låret har ikke blitt bra, så lite fightrelatert, litt skygge og sekk, men meget begrenset hva man kan gjøre når man knapt kan gå. Har syklet litt, løping er bare å glemme.

Nå kjennes låret bedre ut, det blir ingen sparring, men satser på å kunne løpe litt og være med å det meste på trening.

Tirsdag 4/5

Boksetrening Partner gym 75 min
Oppvarming, skyggeboksing, teknikk, sparring og 3 *3 på focus mitts.

Ettersom jeg ikke kan sparke, valgte jeg boksetrening, litt hemmet av beinet her også, men det går. Verre er det med det faktum at jeg absolutt ikke er en bokser...
Logged
wanchorenrit
*
Posts: 39
Forummedlem
Offline Offline

« Reply #19 on: 06.05.10 at 16:02:09 »

Onsdag 5/5

2 km på mølle
Fightpartiet Partner gym 75 min
Oppvarming, skyggeboksing, 2 runder pads, og x antall på sekk. Unngikk all sparring og partnerøvelser pga låret.
Push-ups, sit-ups
Ekstra: noen sett med chins og dips.

Veide meg på lørdag, og trøstespisingen etter skaden hadde gjort sitt, vekta viste 82 kg, altså syv kg over matchvekt. Har derfor ligget lavt på karbs og kcal generelt de siste dagene, og var litt slapp på trening. Vekta vista 79 kg, så tre kg ned på fire dager.
Logged
wanchorenrit
*
Posts: 39
Forummedlem
Offline Offline

« Reply #20 on: 06.05.10 at 22:46:28 »

Torsdag 6/5

2 km på mølla
Boksetrening partner gym 75 min
oppvarming, driller med partner, sparring, litt styrke og streching
ekstra: 5 min sekk thai, 5 min skyggeboksing/fotarbeid

Spiste en solid middag med pasta, så dagsformen var litt bedre idag. Klarte fint å løpe på 15km på mølla, så låret er på bedringens vei, men det går sakte.
Logged
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Wanchorenrits fightforberedelser « previous next »
Jump to:  

Social sharing

  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2011, Simple Machines