Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 17:39:02

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Autisme Quotient test. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2  All Go Down Print

Autisme Quotient test.

Ch_Omega
« on: 14.04.10 at 10:58:02 »

http://www.wired.com/wired/archive/9.12/aqtest.html

Hehe, jeg scorte akkurat 32.  blush Da kan det vel godt tenkes at jeg har litt autistiske trekk.  laugh
mrlee
*
Veteran

Elvis has left the building.....
« Reply #1 on: 14.04.10 at 11:06:28 »

Havnet på 19 jeg, så da er jeg vel trygg i denne omgangen, he he! smile

sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #2 on: 14.04.10 at 11:20:52 »

7   boxing
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #3 on: 14.04.10 at 11:31:32 »

15, noe jeg synes var skuffende lavt smile

Per B. Løvsletten
mvm-fighter
Gammel ørn

« Reply #4 on: 14.04.10 at 12:55:22 »

fikk 20 jeg da Tongue
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #5 on: 14.04.10 at 15:51:24 »

jag fick 20

det hade jag verkligen inte räknat med, förväntade mg mera 40 och över  blush

/SteFan

For the power of steel .. puddel rocker !!
jfjkd
« Reply #6 on: 14.04.10 at 20:29:42 »

fikk altfor høyt første gangen  ,. jeg har en datter med lett autisme , så jeg viste hva jeg skulle svare for å skåre høyt .. men når jeg svarte ordentlig fikk jeg 26. poeng
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #7 on: 14.04.10 at 21:56:36 »

Fikk 10 jeg da...føler meg alt annet enn autistisk, bortsett fra at jeg har en tendens til å bli oppslukt av ting - så det stemmer sikkert greit smile
Roy
« Reply #8 on: 14.04.10 at 22:20:56 »

Fikk 15 her.

fikk altfor høyt første gangen  ,. jeg har en datter med lett autisme , så jeg viste hva jeg skulle svare for å skåre høyt .. men når jeg svarte ordentlig fikk jeg 26. poeng
Du visste hva du skulle svare for å score høyt, og du scorte for høyt den første gangen på grunn av dette? Hvorfor ville du score høyt på en slik test? Bare nysgjerrig. Tongue

Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #9 on: 15.04.10 at 05:24:07 »

8. Er vel på den trygge (?) siden da.

jfjkd
« Reply #10 on: 15.04.10 at 07:24:57 »

Du visste hva du skulle svare for å score høyt, og du scorte for høyt den første gangen på grunn av dette? Hvorfor ville du score høyt på en slik test? Bare nysgjerrig. 
for å sjekke hvor realistisk denne testen er  i forhold til om man faktisk kan bruke den opp mot autister , noe man mest sannsynlig ikke kan fordi den er for generell! men artig test læll
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #11 on: 15.04.10 at 08:29:40 »

Hvorfor ville du score høyt på en slik test? Bare nysgjerrig.

tänkte faktiskt på detta jag också. Det handlar nog om att man ser olika på detta.

Själv hade jag velat ha mycket högre poäng eftersom jag anser  att de kvaliteter som ger höga poäng är något jag anser är positivt. Brandon Lee pratade om "single minded sickness", Bruce Lee pratade mycket om händgivenhet och repetition för att bli fri och spontan i sin JKD (no form, no style)

Kan man nå high score på denna lista, och sedan kunna kontrollera detta i sociala sammanhang så anser jag att man har livskvalieter so kommer att göra en framgångsrik i allt man gör.

Ska ta detta test igen och svara så som jag skulle vilja vara och se vad jag får för poäng

/SteFan

Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #12 on: 15.04.10 at 08:37:25 »

när jag tog testet denna gång fick jag 15, och jag tänkte nog fel när jag ville ha högre tror jag

Jag tror jag har koll på vilka saker som gjorde denna skillnad, men på det stora hela är jag rätt så nöjd vem jag är och vem jag skulle vilja vara, skillnaden är nog inte så stor ändå. Jag trodde att all denna fixering på telefon nummer, födelse dagar och siffror som jag har inget intresse av skulle ge en högre autist poäng, men det gjorde nog att den sjönk istället.

Således är jag väldigt nöjd, en av mina stora problem är att jag har väldigt svårt med siffror, och det är något jag skulle vilja vara bättre på

/steFan
« Last Edit: 15.04.10 at 08:40:31 by Ste-Fanjkd » Logged

GauNodac
« Reply #13 on: 15.04.10 at 15:42:13 »

whoa shit: 33 poeng =)

Jeg vant !
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #14 on: 15.04.10 at 15:55:12 »

Where did I go wrong.

Ska försöka få 33 poäang också, jag är en hopplös tävlingsmänniska  shy

/SteFan

Pages: [1] 2  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Autisme Quotient test. « previous next »
Jump to:  

Social sharing