Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:10:26

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Frodes Kosthold 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3] 4  All Go Down Print

Frodes Kosthold

AndersBreiflabb
*
Posts: 2631
Veteran
Offline Offline

« Reply #30 on: 30.04.10 at 23:01:52 »

Gode råd fra Rune her!

Periodiert faste er jo noe av det som er "in" i kostholdsverden om dagen, men jeg tror verken dette er bedre eller værre enn andre former. Det viktigste er å finne en sammensetning som passer deg.
Det er også liten vits å kun spise proteiner over et begrenset antall dager. Skal du inn i ketose, så burde det gjøres over en viss tid slik at kroppens forbrenning tilpasser seg ketoner.

Som Rune sier kan du ikke spise HVA du vil, men i utgangspunket så er ingen enkeltdeler "usunt". Det er sammenhengen i maten du spiser som har mest å si.

Men det viktige er å få i seg nok av viktige vitaminer, mineraler, fiber, proteiner, fett og naturlig nok karbohydrater.

Og så er det viktig å holde seg unna "søppelet" de fleste er enig om: Sukker smile
Logged
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #31 on: 03.05.10 at 22:24:05 »

Mye gode råd her. Setter stor pris på hjelpen folkens!

Mandag 3. Mai

1. måltid:
shake: 25 g protein
en halv neve valnøtter

2. måltid:
shake: 25 g protein
en halv neve valnøtter

3. måltid:
en big one classic pizza

4. måltid:
shake 25 g protein
en halv neve valnøtter

5. måltid:
shake: 50 g protein
Logged

mrlee
*
Posts: 3278
Veteran
Offline Offline


Elvis has left the building.....
« Reply #32 on: 03.05.10 at 22:32:06 »

Blir du ikke drittlei "shaker" hele tida? smile

Sliter med å få til noe skikkelig kosthold jeg også. Har prøvd en del forskjellige ting, og det ser ut som det eneste som nytter er å gå i ketose over lengre tid. MEN, det er jo hardt også, fordi man orker ikke å trene veldig harde økter, ihvertfall ikke intensive kondisjonsøkter. Men for min del, ser det ut som kostholdet har mye mer å si, enn antall timer jeg trener, så blir nok å forsøke å holde seg i ketose en god stund fremover ja.
Logged

perbl
Überauthoratha
*
Posts: 2661
Veteran
Offline Offline

Advarsel, klemfare!
« Reply #33 on: 03.05.10 at 22:35:14 »

3. måltid:
en big one classic pizza

Du har såvidt jeg kan se totalt sett et mye bedre kosthold på mange vis enn det jeg har, men jeg klarer fortsatt ikke å skjønne hvordan folk klarer å spise de greiene der fordi de synes det er godt smile
Logged

Per B. Løvsletten
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #34 on: 03.05.10 at 22:38:26 »

Blir du ikke drittlei "shaker" hele tida? smile

Sliter med å få til noe skikkelig kosthold jeg også. Har prøvd en del forskjellige ting, og det ser ut som det eneste som nytter er å gå i ketose over lengre tid. MEN, det er jo hardt også, fordi man orker ikke å trene veldig harde økter, ihvertfall ikke intensive kondisjonsøkter. Men for min del, ser det ut som kostholdet har mye mer å si, enn antall timer jeg trener, så blir nok å forsøke å holde seg i ketose en god stund fremover ja.

Jeg synes det går helt greit. en shake er så kjapp å få i seg uansett, så jeg blir ikke lei. Men man bør finne seg et merke og smak som man tåler i lengden. smile

Quote
Du har såvidt jeg kan se totalt sett et mye bedre kosthold på mange vis enn det jeg har, men jeg klarer fortsatt ikke å skjønne hvordan folk klarer å spise de greiene der fordi de synes det er godt

Hehe Det er utrolig godt etter en hard økt!  blush
Logged

BarteSam
*****
Posts: 739
Forumavhengig
Offline Offline

« Reply #35 on: 04.05.10 at 07:53:45 »

Mye gode råd her. Setter stor pris på hjelpen folkens!

Mandag 3. Mai

1. måltid:
shake: 25 g protein
en halv neve valnøtter

2. måltid:
shake: 25 g protein
en halv neve valnøtter

3. måltid:
en big one classic pizza

4. måltid:
shake 25 g protein
en halv neve valnøtter

5. måltid:
shake: 50 g protein

Hvis det var dette jeg måtte levd av for å komme lavt i fettprosent, ville jeg heller bært på ett par kilo for mye, evt brukt litt lenger tid på å komme ned.  yucky
Logged

Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet!
MisterFister
******
Posts: 1249
Veteran
Offline Offline

Med krutt og kvinner skal man trå varsomt
« Reply #36 on: 04.05.10 at 09:50:13 »

Mitt tips for fettforbrenning: 50 minutters rask gange om morningen før frokost. Har gjort det nesten 3 uker nå (i tillegg til annen trening) og buksene har blitt merkbart løsere, og magerutene har titta frem.

Kaloritelling driter jeg i, jeg holder meg bare vekke fra junkfood og snop (bortsett fra på lørdagen.), samtidig som jeg spiser endel proteinrik mat for å  bygge litt muskler. Vekta er omtrent den samme som tidligere i vår/vinter, så jeg vil våge å påstå at det er fullt mulig å bygge muskler samtidig som man forbrenner fett.
Logged

"You got kicked in the head with a kick" - Ken Shamrock
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #37 on: 19.05.10 at 18:56:02 »

Veide meg nå nettopp like før jeg tok en dusj. Vekt: 75.8 kg
Logged

Mannen uten x
******
Posts: 2201
Veteran
Offline Offline

« Reply #38 on: 19.05.10 at 20:15:31 »

Frode; har du noen gang tenkt på at det er vitig med andre ting enn prottis smile? slik jeg ser kostholdet ditt, er det mange mangler du fort kan komme til å lide av!
Logged

Mr. sexy!
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #39 on: 19.05.10 at 20:29:52 »

phø! smile
Logged

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #40 on: 26.08.10 at 14:09:03 »

Logged

AndersBreiflabb
*
Posts: 2631
Veteran
Offline Offline

« Reply #41 on: 26.08.10 at 22:25:23 »

haha...
Logged
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Posts: 12384
Guru
Offline Offline

« Reply #42 on: 26.08.10 at 22:27:25 »

Skulle ønske stabburet kunne ta meg seriøst når jeg spør om de kan sponse meg! smile
Logged

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #43 on: 14.09.10 at 19:02:17 »

Dagens snacks:

Logged

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Posts: 7931
Veteran
Offline Offline

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #44 on: 15.09.10 at 16:33:52 »

Logged

Pages: 1 2 [3] 4  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Frodes Kosthold « previous next »
Jump to:  

Social sharing

  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2011, Simple Machines