Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:24:35

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: TIL INFO.. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

TIL INFO..

Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #15 on: 16.06.10 at 21:00:09 »

Terri Tom er ute av BLF nå, det nevnes at flere også er på veg ut.
Shannon har tatt over for mye, alt dreier seg om penger. På sdet siste seminarer kom det under halvparten av det de ventet.

jag stöder Shannon till 100%, jag har nämligen lite konkret fakta varför terri Tom är på väg ut

Visst, försök få det att se ut att Shanonn är bara ute efter pengar jag tror att hon vill få ordning på vad hennes egen far skapde och vill  få ordning på alla som tjänar pengar på hennes pappas namn utan att ha någon aning om vad han egentligen sysslade med.

/SteFan

For the power of steel .. puddel rocker !!
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #16 on: 10.10.10 at 12:03:43 »

Terri Tom er ute av BLF nå, det nevnes at flere også er på veg ut.
Shannon har tatt over for mye, alt dreier seg om penger. På sdet siste seminarer kom det under halvparten av det de ventet.

jag stöder Shannon till 100%, jag har nämligen lite konkret fakta varför terri Tom är på väg ut

Visst, försök få det att se ut att Shanonn är bara ute efter pengar jag tror att hon vill få ordning på vad hennes egen far skapde och vill  få ordning på alla som tjänar pengar på hennes pappas namn utan att ha någon aning om vad han egentligen sysslade med.

/SteFan

Hva er det konkrete fakta for noe? Jeg har ikke fått dette med meg.
Ste-Fanjkd
Veteran

« Reply #17 on: 11.10.10 at 09:01:58 »

Konkret fakta är vad jag personligen hört, inget jag bara läst. Det är tyvärr sådant som sagt i förtroende och inget jag delar med mig offentligt.

Jag kommer att fortsätta stödja Shannon oberoende hur många som dyker upp på olika evenemnag, oberoende hur många som väljer att följa sina egna drömmar.

/Stefan

For the power of steel .. puddel rocker !!
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: TIL INFO.. « previous next »
Jump to:  

Social sharing