Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 08:46:20

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Apefiskens vei mot en bedre og sunnere hverdag! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] Go Down Print

Apefiskens vei mot en bedre og sunnere hverdag!

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #120 on: 14.09.11 at 23:45:12 »

100 burpees! 9 minutter og 51 sekunder. Fy søren så hardt. Så digg!
Hell Yeah!!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #121 on: 22.09.11 at 23:42:06 »

Hatt to dager treningsfri nå.. Vært litt forkjøla og hadde eksamen i dag, så vært litt slapp når jeg ikke har lest. Fikk trent igjen i kveld heldigvis, og klar for hardere økter i morgen!

Oppvarming med øvelser på gymball

3 minutter stående klemming av boksesekk, bytta grep hvert minutt.
3 minutter klemming av boksesekken fra lukka guard, bytta side hvert 30. sekund.

- 1 minutt skyggeboksing
- 1 minutt kontroll og overganger mellom mount, sidekontroll og knee-on-belly, på boksesekken
- 30 sekunder slag og albuer på sekk mens jeg ligger på rygg i guard.
- 30 sekunder slag og albuer fra mount
- 30 sekunder pause
3 runder

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #122 on: 23.09.11 at 16:05:00 »

Dagens trening:

Oppvarming med øvelser på gymball
Dynamisk stretching

3*3 minutter skyggeboksing med 30 sek pause

- 1 minutt klemming av boksesekken fra lukka guard
- 1 minutt ground-and-pound fra mount på boksesekk
- 1 minutt albuer og slag fra guard på boksesekk
- 1 minutt stående klemming av boksesekk
- 1 minutt burpees
- 1 minutt pause
3 runder

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #123 on: 16.10.11 at 11:46:06 »

Da er første uka i Thailand omme. Jeg har skrevet et par blogginnlegg med litt bilder og slikt. Jeg har aldri trent så hardt som treningene her, men jeg stortrives. Utrolig dyktige folk, og jeg føler jeg har lært ganske mye allerede.

Her er det boksesparring hver onsdag, sparring i muay thai mandager og fredager, og MMA-sparring/rulling hver dag, for de som er med på MMA-treningene.

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #124 on: 18.10.11 at 16:26:01 »

Hoeres digg ut. kjipt at vi ikke kunne komme oss nordover. Men men. Jeg klager ikke her jeg er heller. smile

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #125 on: 18.10.11 at 16:36:45 »

Var ikke dere på samme sted? Sorry, jeg har ikke fulgt så godt med smile

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #126 on: 18.10.11 at 16:41:19 »

Planen var og møtes her i Ubon ja, men Frode dro til Chumphon først, og kommer seg ikke hit til Ubon pga flommen dessverre.

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #127 on: 12.11.11 at 17:15:42 »

Da er jeg hjemme igjen etter en veldig bra mnd i Thailand.

Oppholdt meg i Ubon Ratchathani, på Legacy Gym, hele tida. Flommen i Bangkok gjorde at jeg droppa å ta siste uka der som jeg hadde planlagt. Treningen var bra, og jeg beklager lite oppdateringer her og på bloggen. Det var så dårlig internetttilkobling der, så selv når jeg greide å være oppkobla, så tok det fortsatt 20 minutter å laste opp et bilde til bloggen. Det frustrte meg så mye at jeg ga opp blogginga, dessverre.

Skal få skrevet litt nå som jeg er hjemme igjen og får litt orden på ting. Har ikke så mye bilder, men skal få lasta opp noen.

Så fikk jeg en brist i et ribbein to dager før hjemreise, kjedelig å stå på sidenlinjen de siste treningsøktene. Menmen, takknemlig for at det skjedde såpass seint, og ikke i starten av turen.

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #128 on: 12.11.11 at 19:21:11 »

Hvordan føler du deg etter en måned i Thailand. Hva slags fremgang tror du kommer til å ta med deg hjem til Norge?

Og velkommen tilbake smile

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #129 on: 12.11.11 at 23:22:08 »

Takktakk!

Og det føles bra. Bortsett fra ribbeinet kjennes kroppen veldig bra ut, og tror kondisjonen har bedret seg noen hakk. Utenom det tror jeg at sparkene mine har fått en skikkelig overhaling, så får prøve å sette noen hodespark neste sparring Wink

MMA/SW-sparring hver dag har også vært bra for bakkegamet mitt. Hadde planer om å delta på Grotta Grappling nå om to uker, men vet ikke helt hvordan det er med ribbeinet, tror det hindrer en del trening i tida framover. Må nok innstille meg på å satse på en senere turnering.

Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Apefiskens vei mot en bedre og sunnere hverdag! « previous next »
Jump to:  

Social sharing