Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:14:36

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: KMG (IKMF) Instruktørkurs i Norge 2011 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

KMG (IKMF) Instruktørkurs i Norge 2011

Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« on: 30.12.10 at 11:31:04 »

Vi avholder en utvidet første del av GIC (Generell Instuctor Course) i Norge i løpet av første halvår 2011. Denne delen av kurset er på totalt 12 dager og blir holdt over 3 langhelger i Bergen, men oppstart i februar.

Interesserte kan kontakt meg på rune.lind@kravmaga.no for mer informasjon om kurset, datoer etc.

Med dette kan vi også meddele at vi vil begynne å tilby KMG Krav Maga i Bergen fra 2011!! smile

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
Ola Berli
**
Stuntposter

« Reply #1 on: 30.12.10 at 21:06:30 »

Hei Rune,

svært bra nyhet, bergen skriker etter en god krav maga klubb!

Som du vet jeg er også svært interessert i instruktørutdanningen. Har sendt deg en mail også.

Dette blir gøy!  boxing

Kyokushinkai ( BKK )

" Blessed be the Lord, my rock. Who trains my hands for war, and my fingers for battle " King David, Psalms 144
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #2 on: 30.12.10 at 22:32:28 »

Med dette kan vi også meddele at vi vil begynne å tilby KMG Krav Maga i Bergen fra 2011!! smile

Hei Rune!

Bare et spm.
Vet du om det er snakk om å starte opp en IKMF (KMG) klubb i Østfold etterhvert ?
Det hadde vært veldig bra ihvertfall, siden det bare finnes "såkalt" Krav Maga rundt i disse trakter.

/Tor
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #3 on: 31.12.10 at 07:20:51 »

MOD: Slettet noen poster som ikke hadde noe med tråden å gjøre. No hard feelings, vil bare ikke la det skli ut.

Ola: du har fått svar.. Vi sees i 2011.

Tor: Alt avhenger av at noen ønsker å starte opp med KMG KM der. Vi ønsker det selvsagt, men som du vet er kravene for å bli instruktør ganske harde, så det tar litt tid å utdanne nok folk.. Men det kommer.. smile

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #4 on: 02.01.11 at 00:11:42 »

Tor: Alt avhenger av at noen ønsker å starte opp med KMG KM der. Vi ønsker det selvsagt, men som du vet er kravene for å bli instruktør ganske harde, så det tar litt tid å utdanne nok folk.. Men det kommer.. smile

Ja, det er jeg klar over. Håper jeg får tid og mulighet til det selv en dag. Det ville selvsagt vært betraktelig lettere om det var flere som var interessert i å drive her nede også. Men som du sier - alt med tiden.
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #5 on: 29.01.11 at 16:00:36 »

Rune - Bård Inge prøver å få tak i deg angående informasjon om kurset!

Han hadde sendt mail og greier.
Tenkte bare gi beskjed om du så dette!

Mvh

Tor-Arne R.
kickboxer87
*
Forummedlem

« Reply #6 on: 05.04.11 at 14:18:54 »

Hei

Er det sagt noen dato for når det starter opp i Bergen?  Jeg er en bergenser som flytter hjem til sommeren og er meget klar!
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #7 on: 05.04.11 at 16:23:31 »

Hei

Er det sagt noen dato for når det starter opp i Bergen?  Jeg er en bergenser som flytter hjem til sommeren og er meget klar!
Jeg vil tippe du er litt for sent ute, om dette startet i februar.
kickboxer87
*
Forummedlem

« Reply #8 on: 05.04.11 at 16:33:33 »

Instruktørkurset ser jeg skulle være da. Men jeg tenkte vel egentlig at siden de har slike kurs, er det logisk å starte opp en klubb?
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #9 on: 05.04.11 at 16:40:54 »

Instruktørkurset ser jeg skulle være da. Men jeg tenkte vel egentlig at siden de har slike kurs, er det logisk å starte opp en klubb?
Jeg ser at det skal startes opp en klubb i denne sammenheng, men det er vel slik at dette instruktørkurset er for folk fra hele landet da.
kickboxer87
*
Forummedlem

« Reply #10 on: 06.04.11 at 18:52:04 »

Ja det kan hende det er slik at folk må samles i Bergen da. Men skulle tro det var logisk at det kom en klubb og. Eller forhåpentligvis kommer det! hehe
Steff
Veteran

Be strong!
« Reply #11 on: 06.04.11 at 23:28:56 »

Forhåpentligvis kommer det flere enn bare i Bergen smile

Steffen Kultorp   -MMA          -Krav Maga
                           -Ju Jitsu       -Muay Thai
                           -Boksing      *NLP Master practitioner
kickboxer87
*
Forummedlem

« Reply #12 on: 09.04.11 at 18:30:36 »

Kanskje trådstarter vet når klubben starter opp?
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #13 on: 10.04.11 at 18:56:48 »

Hadde håpet vi fikk en IKMF/KMG klubb i Moss (Østfold)
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: KMG (IKMF) Instruktørkurs i Norge 2011 « previous next »
Jump to:  

Social sharing