Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 08:58:13

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Online treningsdagbok? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Online treningsdagbok?

sjur
Gjenganger

« on: 07.04.11 at 08:53:18 »

Hei,

Jeg har vært på leting etter en online treningsdagbok der jeg enkelt og raskt kan fylle inn sted/tidspunkt, treningsform (kamp, mønster, styrke osv, uten å måtte tenke på repetisjoner osv, som man ofte finner på slike dagbøker), evt. instruktør og egne notater til treningen. Noen som har funnet noe slikt noe sted som passer til kampsportbruk? Det må være forholdsvis raskt å legge inn en trening slik at jeg kan gjøre det nokså umiddelbart etterpå, ellers glemmer jeg det...  smile

Mvh,
Sjur
ThomasG
Gjenganger

« Reply #1 on: 07.04.11 at 09:41:51 »

Kanskje ikke helt nøyaktig det du leter etter, men Dailyburn.com har mulighet for å lage dine egne trenignsøkter. Så når du har gjennomført en treningsøkt velger du bare økten og hvilken dato du utførte den også. Tror du har mulighet for egne notater også.
sjur
Gjenganger

« Reply #2 on: 07.04.11 at 09:52:29 »

Nei, ikke helt smile Jeg har sett på DailyBurn før, de har noen ting som er bra men det passer endel bedre til cardio / styrke enn MA dessverre.

Mvh,
Sjur
Bikkja
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 08.04.11 at 12:30:01 »

Denne kanskje?

http://www.fightermag.se/tdb_alla.asp
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Online treningsdagbok? « previous next »
Jump to:  

Social sharing