Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 at 13:46:38

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: hvilken kampsport burde jeg velge? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

hvilken kampsport burde jeg velge?

gabby
*
Forummedlem

« on: 11.04.11 at 11:43:12 »

Hei! Jeg har veldig lyst til å begynne med kampsport. Spørsmålet er bare hva jeg burde velge!? Jeg vil ha en som ikke inneholder altfor mye nærkontakt, som bryting og heller ikke slag mot hodet. En kampsport som fokuserer på bevegelse, dynamikk og gjerne mye spark.  Tenkt på Kung Fu... Men vet ikke så mye om det.
Har ikke holdt på med noen kampsport før, men danset mye, så kan bevege meg. Vært på en time capoiera, men kan absolutt ikke stå på hendene og slikt. Vil ha en med fart og god trening!!!! Noen som kan komme med tips?
Takk!
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #1 on: 11.04.11 at 11:44:15 »

Hvor bor du?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
MrSiegal
Forumavhengig

« Reply #2 on: 11.04.11 at 12:07:29 »

Høres ut for meg som at du burde fortsette på Capoeira. Det inneholder alt du ber om her. At du ikke er flink til å stå på hender burde ikke være noen hindring. Ingen er ferdig utlært før de starter med noe, så det blir deres oppgave å lære deg slikt.

That one translates into One Man He Up Down Very Sorry. - Snuff, Terry Pratchett
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 11.04.11 at 12:33:56 »

Høres ut for meg som at du burde fortsette på Capoeira. Det inneholder alt du ber om her. At du ikke er flink til å stå på hender burde ikke være noen hindring. Ingen er ferdig utlært før de starter med noe, så det blir deres oppgave å lære deg slikt.
Veldig enig med dette.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: hvilken kampsport burde jeg velge? « previous next »
Jump to:  

Social sharing