Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.18 at 12:50:17

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jujutsu (Moderator: Addey)  |  Topic: Hvilken kampsport er best å kombinere??? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Hvilken kampsport er best å kombinere???

tmv
*
Forummedlem

Bushido Kampsportsenter
« on: 14.04.11 at 15:30:09 »

Hei, jeg trener JuJutsu og Kickboxing...men lurer på å også trene Krav Maga siden det er rett etter JuJutsu treningen..blir det for mye?? Hva mener dere? smile
sungame
Veteran

A real stand-up kinda guy
« Reply #1 on: 14.04.11 at 20:50:09 »

Jujutsu, kickboxing og krav maga høres ut som en super kombinasjon. Det er litt vanskelig å si om det er for mye uten å vite hvor mange treningstimer pr. uke det dreier seg om. Imidlertid er jeg litt skeptisk til å trene krav maga rett etter jujutsu. Etter det jeg har skjønt, pleier krav maga-folket å kjøre relativt intense treninger.

- livet er en lang rappell
Lasse A
Forumavhengig

Ju Jitsu is the shit
« Reply #2 on: 15.04.11 at 01:28:45 »

yja, siden det er i samma klubb, så kan du vel bare prøve? ser ingen grunn til at krav maga folket ikke ville latt deg prøve noen ganger å se om du orker det. kommer jo helt an på din fysiske form, og hvor hardt de kjører dere på ju jitsu treningene og hvor harde krav maga treningene er...
Nå kjenner ikke jeg ju jitsuen dere trener, men vis den har stor vekt på felinger kast/bakke teknikker, kontrolgrep, og du har kickboksing vedsiden høres det ut som en kjempe kombo, så ville jeg kansje heller tatt en periode pause og bytta med krav maga og shootfighting, så får du noen nye impulser nye tenkemåter og tekniske og taktiske måter å tenke på før du enten går tilbake til kick/jj eller fortsetter eller setter dem sammen på ett lurt vis avhengi av hva du finner ut at du liker og passer best

Ju Jitsu Norge
tmv
*
Forummedlem

Bushido Kampsportsenter
« Reply #3 on: 15.04.11 at 09:00:22 »

Takker for svar...tror jeg fortsetter slik som jeg gjør, kickboxing - JuJutsu, da vi kjører ganske intense treninger på JuJutsuen... Wink
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jujutsu (Moderator: Addey)  |  Topic: Hvilken kampsport er best å kombinere??? « previous next »
Jump to:  

Social sharing