Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 at 17:29:54

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Judo (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: Har det eksistert judo i Lillehammer før? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Har det eksistert judo i Lillehammer før?

jikoo
*
Forummedlem

« on: 20.06.11 at 19:13:05 »

Vel overskriften sier det meste egentlig. Har det noen gang vært Judo i Lillehammer? Finnes det noen gamle entusiaster igjen?

Flyttet til byen for et par år siden, og er rett og slett overrasket over hvor lite kampsport det er i denne idrettsbyen. Det finnes vel bare en liten karateklubb og det lokale Mudo instituttet. Det er heller ingen steder annet enn Mudo der det er mattebelagte rom.

Selv trener jeg BJJ på Gjøvik og er veldig fornøyd med det, selv om reiseveien er relativ lang. Hadde derfor vært fint å ha noen andre Judo/grappling interesserte i mer umiddelbar nærhet innimellom.

-jikoo
jikoo
*
Forummedlem

« Reply #1 on: 23.06.11 at 21:58:06 »

Jeg tar dette som et rungende nei...
StevenR
*
Forummedlem

I just train...
« Reply #2 on: 24.06.11 at 20:30:07 »

Jeg vet det var judo på Lillehammer lenge siden... for jeg besøkte den 25 år siden. smile
Har ikke peiling om det er fremdeles en klubb der eller ikke.

Steven
Knut E.
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 06.08.11 at 19:46:56 »

Det er riktig at det var judoklubb for en del år siden på Lillehammer. Aktiviteten opphørte for ca. 15 år siden. Vet at det var en som tenkte å starte opp igjen for ca. 4 år siden. Kontakt meg på mail, så skal jeg se om jeg kan bidra med navn på vedkommende. Oppland er en stor hvit flekk på judokartet. Eneste klubben tilsluttet NJF er på Dokka i Nordre Land. Det er også noen voksne som har trent judo i Fjellhallen på Gjøvik i noen år.
jikoo
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 07.08.11 at 21:01:21 »

takk for svar, mail er sendt!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Judo (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: Har det eksistert judo i Lillehammer før? « previous next »
Jump to:  

Social sharing