Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.18 at 06:44:33

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  RBSD (Moderator: Simon Flack)  |  Topic: Lee Morrison til Oslo. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3]  All Go Down Print

Lee Morrison til Oslo.

Fenris
*
Forummedlem

« Reply #30 on: 17.10.11 at 15:11:41 »

Takk til Johnny og alle som deltok for et spennede og lærerikt seminar.

Er det noen som kom frem til/kjenner til en fornuftig strategi for å komme seg opp fra bakken i den siste senario drillen. Jeg i likhet med mange andre endte opp med å rulle meg over på magen og presse meg opp fra bakken. Planen før jeg gikk i bakken var, mens jeg lå på ryggen å trekke et ben under kroppen og sprette opp for slik å ha overblikk, komme hurtig opp og beskytte nakke/rygg. Dette lot seg ikke gjøre/jeg fikk det ikke til på grunn av plassmangel (10 par trampende føtter smile.

What counts is not the size of the dog in the fight, what counts is the size of the fight in the dog
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #31 on: 17.10.11 at 17:23:19 »

Ja... Jeg har flere forslag, men ingen av dem er perfekte. Enklest å vise i person smile

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Ch_Omega
« Reply #32 on: 17.10.11 at 18:40:18 »

.

Tok du opp noe video av mob attack-drillene på slutten?
protect
Gjenganger

« Reply #33 on: 17.10.11 at 18:42:07 »

Jeg filmet litt på slutten. Men har ikke  hatt tid til gjøre noe mere med det enda Sad

Petter Nilsen.
www.ordensvakter.com
Defendo Norway.
In the heat of battle, you will not rise to the occasion; you will default to your level of training. Improvise, adapt and overcome.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #34 on: 17.10.11 at 20:02:46 »

Jeg hadde desverre ikke ladet kameraet før jeg kom, og dette gjorde at jeg hadde mindre batterier enn jeg trodde. Endel hadde dårlig vinkling også, desverre. Vi har endel av våre driller lokalt i Arendal, som er omtrent de samme. Du kan titte på dem når du kommer på besøk.

smile

Juggernaut Fight Group
J. Brenna
**
Stuntposter

Keep it simple
« Reply #35 on: 19.10.11 at 16:47:18 »

Er det noen av de 32 krigerne som filmet de siste drillene, og spesiellt den fra SOE tiden, så få den gjerne ut på dette nettet. Thanks til Dan Thomas for ditt bidrag.

Johnny Brenna.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #36 on: 19.10.11 at 17:40:06 »

Om folk ikke har tid, mulighet eller erfaring med redigerig av videomaterialet, så har jeg tid og amatørerfaring. Den største utfordringen er å sende materialet til meg...

Juggernaut Fight Group
protect
Gjenganger

« Reply #37 on: 21.10.11 at 18:01:51 »

Video:

Petter Nilsen.
www.ordensvakter.com
Defendo Norway.
In the heat of battle, you will not rise to the occasion; you will default to your level of training. Improvise, adapt and overcome.
Pages: 1 2 [3]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  RBSD (Moderator: Simon Flack)  |  Topic: Lee Morrison til Oslo. « previous next »
Jump to:  

Social sharing