Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 15:00:46

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: "Norges beste fighter" Viasat 4 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 43 Go Down Print

"Norges beste fighter" Viasat 4

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #15 on: 30.07.11 at 12:42:03 »

Så lenge man ikke har gått noen profilerte kamper, og ikke har navnet sitt der ute, så er det jo bare å melde seg på.. Bløffe med at du ikke har trent mma før. smile

man kan jo late som man er naturtalent eller noe sånt. hehe

Mandodiao
Gjenganger

« Reply #16 on: 30.07.11 at 13:33:44 »

Det som blir litt dumt etter dagens standard , krysstrening var visst bare bra og til fordel for utøveren... Men har du gått kamper i MMA så var det fy fy .

Menmen , det blir sikkert ett kjempe gøyt program , kult å få se norske utøvere i action , blir spennede å se hvem som melder seg på , og blir plukket ut !

Dog for min del kunne de kuttet ut de 8 jentene og heller hatt 16 menn, hehe smile
Stavinator
Gjenganger

« Reply #17 on: 30.07.11 at 13:41:29 »

haha skulle ha meldt meg på, hadde det ikke vært for den vekta... må jo ned 20kg da haha biggrin  clown2

gratis tur til thailand å trene litt, kan ikke være så veldig bad det Wink.    har noen meritter som junior i kickboxing jeg kunne brukt for å komme me i "semikontakt" hahaha biggrin
BarteSam
Forumavhengig

« Reply #18 on: 30.07.11 at 14:10:32 »

Tror vi må skille mellom profesjonelle/semi-profesjonelle utøvere og folk som trener MMA på hobby basis.

Men hva med en som f.eks trener BJJ og MT? er han en mma utøver eller kan han melde seg på?

Personlig syns jeg det burde være slik at de velger ut de som bare trener en stilart. Så kan de heller ta en evaluering under intervjurundene for å få det helt klarlagt hva de har trent tidligere.
jeg vil si det f.eks er ett skille mellom de som har trent mt og bjj samtidg gjennom to-tre år, med en målsetning om å bli dyktig i mma, og de som har en bakgrunn bestående av tkd de siste 5 åra pluss 2 år med judo på barneskolen.

Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet!
BarteSam
Forumavhengig

« Reply #19 on: 30.07.11 at 14:17:01 »

Så lenge man ikke har gått noen profilerte kamper, og ikke har navnet sitt der ute, så er det jo bare å melde seg på.. Bløffe med at du ikke har trent mma før. smile

Ja, og stille seg selv i en situasjon der du har alt å tape, og ingenting å vinne...
Slike ting sprer seg ganske raskt på nettet, og vil fanges fort opp. Dess større suksess programmet får dess større er muligheten for at det oppdages.
Og du kan da havne i den situasjonen at om du kommer deg til en finale, så vet alle at du har kommet deg med i programmet under falske forutsetninger, og altså er en jukser. Og i verste fall får du bank av en rødbelte i tkd i første runde, og du blir stående igjen som en ræva mma-fighter.

Det blir litt som å late som man er psykisk utviklingshemmet, forå ta gull i Special Olympics. Veldig edelt...

Bullshit Man
Gjenganger

Bullshit!
« Reply #20 on: 30.07.11 at 16:04:51 »

But.. if you only put pure styles up against eachother in MMA.. BJJ will win Sad  again Grin

Ch_Omega
« Reply #21 on: 30.07.11 at 17:37:37 »

Du har vel ikke trent ren MMA noen gang, og befinner deg i det vektområdet. Planer om å delta? Wink
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #22 on: 30.07.11 at 18:18:29 »

hehe nei. jeg vil ikke på tv. smile

Trubaduren
Gammel ørn

« Reply #23 on: 30.07.11 at 19:16:11 »

blir en bryter eller grapler som vinner dette ja.. er dog et OK konsept for å få alle fehuene i Norge som fortsatt ikke har fått med seg hva som skjedde når UFC ble skapt  smile

kanskje det også kan få fart på fristilsbryting i norge?! :DD:D

you got kicked in the head with a kick!
BarteSam
Forumavhengig

« Reply #24 on: 30.07.11 at 20:15:18 »

Mest sannsynlig vil en grappler vinne ja.
Men vi får nå først se programmene før vi avsier en dom. Det kan jo hende at de finner brytere som er fryktelig slagredde, eller bjj-utøvere med elendige takedowns osv.
Jeg gleder meg hvertfall veldig smile

Eirich
Veteran

Ad Astra Per Aspera
« Reply #25 on: 31.07.11 at 04:04:44 »

Egentlig så hadde det jo vært kult å deltatt forutenom to ganske kritiske ting

-et år siden jeg var på matta sist (SNUFS)
-ned 15 kg, dont think so Sad

You have been baptized in fire and blood and have come out steel!
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #26 on: 31.07.11 at 05:37:16 »

Jeg vet om et par interesserte. smile

Hadde vært kult å se noen kjentfolk på skjermen.
Spinkick
Gammel ørn

« Reply #27 on: 18.08.11 at 11:34:47 »

Var audition i helgen og det var mye forskjellig man kunne se. Blir fort noe annet enn grapplere som dominerer. Var det noen herfra som deltok?
sungame
Veteran

A real stand-up kinda guy
« Reply #28 on: 19.08.11 at 20:35:10 »

Hmm... Merkelig nok ser det veldig standup-fokusert ut hvis man skal dømme etter bildene fra audition confused_1

Spark og slag er kanskje mer spennende for den menige TV-seer, men jeg kan ikke helt forstå at det er hensiktsmessig å holde audition for et sånt program uten å teste grappling-ferdigheter.

- livet er en lang rappell
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #29 on: 19.08.11 at 21:20:35 »

De testet grapplingferdigheter såvidt.

Men grapplerne/bryterne kommer vel til å gjøre det best uansett.

Blir spennende å se hvem som blir tatt ut. Håper ikke det blir mismatching for det kan se veldig dårlig ut på norsk fjernsyn hvis noen blir grisebanket av en mye bedre utøver.
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 43 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: "Norges beste fighter" Viasat 4 « previous next »
Jump to:  

Social sharing