Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 15:01:41

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: "Norges beste fighter" Viasat 4 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 39 40 41 42 [43] Go Down Print

"Norges beste fighter" Viasat 4

Mandodiao
Gjenganger

« Reply #630 on: 27.02.13 at 20:07:29 »

NMMAF Merkekamper 4: Holmgang Hringariki

Ole Johnny Eriksen (Miller's Martial Arts) vs Eric Barth (Narvik Fight Gym)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=413658008728249&set=oa.530938610251750&type=1&permPage=1
MrMovez
*
Forummedlem

« Reply #631 on: 28.03.13 at 18:02:20 »

TiihIhi dette var igrunn ganske festelig aa lese.
Om dere vil fortsette aa ha siste NBF-sladder-news, faar dere lese bloggen min: www.margaretmaggaaase.blogspot.com

Wink

du har tilfeldigvis ingen planer om å melde deg på neste TUF hvor ronda rousey og cyborg er coacher ? eller har du kanskje gjort nok reality i dette livet.. smile
Annatatjana
*
Forummedlem

« Reply #632 on: 27.06.13 at 16:42:22 »

Har det blitt noe mer MMA på deltakerne? Noen som vet?

Så vidt jeg vet:

Margaret Aase - Har gått en kamp i Rumble som vist ovenfor. I følge Studentradioen i Bergen så håper hun nå på å bli plukket opp av Invicta og få sin debut denne våren. Hun har imidlertid ingen kontrakt ennå.
Mads Rask - Har blitt restaurantsjef i Fredrikstad, noe som har tatt mesteparten av tiden hans. an snakker vel fortsatt om å debutere en gang i år. Men det virker ikke som om dette er fokuset hans akkurat nå.
Joachim Aardalen - Den som har virket mest seriøs, men har pådratt seg en alvorlig skulderskade som det ikke er sikkert på han kommer seg fra. Sist han uttalte seg i fredrikstad blad snakket han om at han håpet å komme tilbake, men at noen MMA-karriere nå var usikker.
Anna Tatjana Lie - Blogger veldig aktivt, men det kan virke som en MMA-karriere ikke akkurat er på tapteten. Skal gå en K-1 kamp om litt tid på en mindre promotion i Nederland. Har flyttet til Halmstad for å vie seg til Muay Thai.

De andre har jeg ikke sett noe til. Desverre virker det som om det ble mindre ut av Nbf, både i oppmerksomhet for sporten og suksess for deltagerne, enn man håpet.

Hei dere! Så hyggelig at du titter innom bloggen min :-) tenkte å oppdatere dere litt, er jo ikke alt jeg skriver om på bloggen. Status på mmafronten min er: jeg har fått flere matchtilbud men pga skade i albuene har jeg takket nei, fordi jeg ikke får trent nok på bakken til å ville gå inn i buret. Samt trenger jeg et MMa miljø og noen som hjelper meg målrettet mot dette, og for øyeblikket har jeg fokus på det stående. Men jeg vil veldig gjerne gå inn i buret igjen en gang i framtiden, jeg er bare 21 år og håper på at jeg har et par år igjen i sporten Wink

Ønsker alle en god sommer, med eller uten kampsport. smile
tøffen
Veteran

Kids are people too, you know!
« Reply #633 on: 30.06.13 at 01:21:16 »

Kult smile Velkommen til forum, og ser frem til å følge med på oppdateringer fra deg  boxing

"Royce has a puncher's chance at catching Matt in a submission" - Randy Couture
Mannen uten x
Veteran

« Reply #634 on: 30.06.13 at 11:48:07 »

Velkommen til forumet. Kanskje skrive adressen til bloggen din? så får du sikkert et par ekstra lesere herifra Wink!

Mr. sexy!
Annatatjana
*
Forummedlem

« Reply #635 on: 02.07.13 at 17:15:04 »

Takk takk folkens! 😊 Bloggen adressen er www.annatatjana.blogspot.com
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #636 on: 02.07.13 at 19:56:10 »

Da er bloggen din lagt til i nettleseren min smile
Pages: 1 ... 39 40 41 42 [43] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: "Norges beste fighter" Viasat 4 « previous next »
Jump to:  

Social sharing