Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 at 03:12:59

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: KATT "ny" stilart 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2  All Go Down Print

KATT "ny" stilart

Gone with the wind
Veteran

« on: 15.09.11 at 09:06:59 »

Denne stilen er jo ikke ny nå lenger, men den var det den første gangen den ble tatt opp her på forumet. Det ble spørt om en hjemmeside så folk kan se litt nærmere på denne obskure katt/viking innspirerte stilarten. Jeg skjønner ikke helt greia med hva katt og vikinger har med hverandre å gjøre men ok blink

her er hvertfall hjemmsiden som forhåpentligvis blir oppdatert med fler bilder og info etterhvert.

http://www.katt-selvforsvar.com

Nanbudo, Kickboxing, Grappling

"There is no pact between lions and men"
Bullshit Man
Gjenganger

Bullshit!
« Reply #1 on: 15.09.11 at 10:39:58 »

Here we go!

Hans Erik Hornell
Gammel ørn

Gun'Mo'Zo'o'Nazu
« Reply #2 on: 15.09.11 at 12:39:16 »

Det stod jo ikke akkurat så mye på nettsiden der da. Hva handler dette om egentlig?
Er det ett genuint forsøk på ett norsk kampsystem, eller er det bare (insert random martial art) med norske navn på teknikkene?

"Learn from the mistakes of others. You may not live long enough to make them all yourselves."
-Kano Jigoro
"Science is built upon facts much the same way that a house is built from bricks, but the mere collection of facts is no more a science than a pile of bricks is a house."
-Henri Poincare
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #3 on: 15.09.11 at 13:49:26 »

Here we go!
+1

stomp on your ego!
KyosaniemStig
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 15.09.11 at 13:55:19 »

Sett på hjemmesiden... og den eneste konklusjonen jeg kom til var igrunn å si i en litt oppgitt tone "Jaja......." 

Jeg høyner med

http://www.youtube.com/watch?v=Sr0-ogsa4z4&feature=player_embedded
Strommen
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 15.09.11 at 13:57:25 »

Ler så tårene triller .... takk kampforum!
Gone with the wind
Veteran

« Reply #6 on: 15.09.11 at 14:32:45 »

hehe...vel jeg personlig kan ikke akkurat se hva dette har med verken katt eller vikinger å gjøre. jeg skjønner heller ikke kombinasjonen mellom katt og vikinger. Teknikkene jeg har sett kan vel diskuteres.

Gone with the wind
Veteran

« Reply #7 on: 15.09.11 at 14:37:42 »

Men nå har ikke jeg sett dette på mange år heller da så hvordan det har utiklet seg kan jeg ikke si noe om

Panzer
Gjenganger

« Reply #8 on: 15.09.11 at 15:13:37 »

Okay, så... hva? confused_1 er dette seriøst? (henviser selvsagt til KATT, Never question the power of The Groin Grab! ph34r)
Gone with the wind
Veteran

« Reply #9 on: 15.09.11 at 19:24:26 »

Hehe jeg tror nok det er ment som å være seriøst ja.

Hans Erik Hornell
Gammel ørn

Gun'Mo'Zo'o'Nazu
« Reply #10 on: 15.09.11 at 19:51:50 »

Men nå har ikke jeg sett dette på mange år heller da så hvordan det har utiklet seg kan jeg ikke si noe om

Men har du sett det i 'action' og i så tilfelle hva lignere det på? For det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett på bildesiden så ser det veldig japansk ut på de 'dojo' bildene.

"Learn from the mistakes of others. You may not live long enough to make them all yourselves."
-Kano Jigoro
"Science is built upon facts much the same way that a house is built from bricks, but the mere collection of facts is no more a science than a pile of bricks is a house."
-Henri Poincare
Hans Erik Hornell
Gammel ørn

Gun'Mo'Zo'o'Nazu
« Reply #11 on: 15.09.11 at 20:03:25 »

Sett på hjemmesiden... og den eneste konklusjonen jeg kom til var igrunn å si i en litt oppgitt tone "Jaja......." 

Jeg høyner med

http://www.youtube.com/watch?v=Sr0-ogsa4z4&feature=player_embedded

-It's not the size of the groin that matters but the size of the hand that grabs it.

I lol'd  biggrin

-Kano Jigoro
-Henri Poincare
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #12 on: 15.09.11 at 21:44:58 »

Det er i det minste ikke bare noen få enkeltting å ta tak i med dette konseptet smile

Per B. Løvsletten
KyosaniemStig
*
Forummedlem

« Reply #13 on: 15.09.11 at 21:49:25 »

Kosttilskudd?
Gone with the wind
Veteran

« Reply #14 on: 15.09.11 at 22:09:39 »

Men har du sett det i 'action' og i så tilfelle hva lignere det på? For det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett på bildesiden så ser det veldig japansk ut på de 'dojo' bildene.

Jeg trente Nanbudo med han som har laget dette. Han var veldig dyktig i Nanbudo å teknisk veldig flink det skal han ha. Men så begynte han med dette greiene her å da sluttet jeg. Så har faktisk prøvd det i en måneds tid selv hehehe...å ja dojo'n på bildet har jo vært en Nanbudo dojo så ikke rart det er Japansk innspirert. Men det lokalet der er nå en del av ett treningsstudio så de har ikke den dojo'n der tilgjengelig lenger hvertfall. Ingen anelse hvor de  holder til nå.

Pages: [1] 2  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: KATT "ny" stilart « previous next »
Jump to:  

Social sharing