Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:28:38

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Piercing og beskyttelse 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Piercing og beskyttelse

Bergljot
*
Forummedlem

« on: 02.11.11 at 14:33:47 »

Hvilken beskyttelse er best dersom man har piercing i brystvortene? Noen anbefalinger eller råd? Nybegynner.
Red: er jente om det skulle være noe tvil  Wink
« Last Edit: 02.11.11 at 14:55:02 by Bergljot » Logged
Panzer
Gjenganger

« Reply #1 on: 02.11.11 at 15:21:56 »

Nå er jeg gutt, uten piercing i brystvortene, men regner med at en standard brystbeskytter vil gjøre susen?

http://xtremesport.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=57&Itemid=44

Eventuellt kan du jo ta dem ut på trening, dersom det er mulig? For regner med at vi snakker om en treningssituasjon her?
Bergljot
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 02.11.11 at 15:35:52 »

Takk for svar, jeg er veldig nybegynner så aner ikke Roll Eyes, min kjære har en del erfaring, men foreslo at jeg skulle sjekke litt før vi skaffet utstyr.
Er ikke aktuelt å ta de ut, men er snakk om treningssituasjon, ja.
Tar gjerne i mot erfaringer om noen har.
sungame
Veteran

A real stand-up kinda guy
« Reply #3 on: 02.11.11 at 21:32:43 »

Akkurat som Panzer er jeg gutt og uten piercing. Imidlertid synes jeg å huske at man ikke får lov til å gå kickboxingkamper med piercing, selv om jentene bruker brystbeskytter. Sikkert et godt rådt til trening også.

- livet er en lang rappell
Bergljot
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 02.11.11 at 22:44:26 »

Æsj, det blir mye styr med fjerning og greier. Men det lar seg vel kanskje gjøre. Takk for infoen smile
Bergljot
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 03.11.11 at 09:46:27 »

Nå har jeg sjekket med pierceren min(burde kanskje bare gjort det med en gang Tongue), og dommen er at kampsport og piercing ikke  er noen god kombinasjon. Eller som han skriver: piercinger i treffområder kan det være lurt å utsette til et stykke ut i pensjonisttilværelsen.
Sånn i tilfelle noen andre også lurer Wink
« Last Edit: 03.11.11 at 10:08:57 by Bergljot » Logged
chris axl
*
Forummedlem

« Reply #6 on: 19.11.11 at 01:16:08 »

Jeg er en gutt MED piercing i brystvorta og ikke noe stress å ta den ut/inn asså  smile
Bergljot
*
Forummedlem

« Reply #7 on: 19.11.11 at 10:58:08 »

Sweet! Tar du den ut hver gang du trener? Jeg funderte på å teipe i starten, når det uansett ikke blir så heftig. Det fungerer supert når jeg trener hundene så tenkte at det ville gjøre samme nytten.
Takk for svar :-)
chris axl
*
Forummedlem

« Reply #8 on: 19.11.11 at 17:30:03 »

Hmm, for å være ærlig så er det oftest jeg bare teierp også, samme med fotball, og det har jo funket veldig bra.
Tror det bare er en ekstremt liten sjangse for at det faktisk skjer noe brutalt med det, men kanskje damer er litt mer utsattd der biggrin
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Piercing og beskyttelse « previous next »
Jump to:  

Social sharing