Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 at 13:47:15

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: Bergengrappling + Fitnessfirst 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Bergengrappling + Fitnessfirst

hakusho
« on: 26.11.11 at 23:22:31 »

Hei.

Jeg har tenkt å starte med muay thai og grappling/bjj. Jeg lurte derfor på om noen har erfaringer med Bergengrappling og Fitnessfirst.

Å selvfølgelig viss noen har trent eller trener i både på fitnessfirst og bergengrappling, hvordan legger dere opp treningen deres smile.
erlend hopland
*
Forummedlem

« Reply #1 on: 27.11.11 at 00:02:41 »

Bergen Grappling er en svært bra klubb, kjenner noen som trener der og de er flinke og greie folk! Så om du vil bli god på bakken er det stedet å trene i Bergen.
Kjenner ikke så godt til FitnessFirst.

Selv trener jeg på Fight&Fitness ( www.fightfitness.no ) på danmarksplass. Her har vi grappling 2 ganger i uken med en flink instruktør fra BergenGrappling, samt MMA treninger, boksing, Kickboksing+++. Du kan selv velge å gå på de treningene du ønsker.
Har et par stk som satser på MMA, og kjører litt ekstra grappling på Bergen Grappling utenom treningene hos oss.

Vil anbefale deg å ta deg en prøvetime på de forskjellige plassene og se hva som passer deg best.

hakusho
« Reply #2 on: 27.11.11 at 13:34:43 »

kk jeg har fått testet litt muay thai på fitnessfirst å syntes det var bra. Sett litt rundt på nettet også å ser at bergengrappling er også bra. Tror du jeg kan møte opp på første trening uten gi i bergengrappling?

Føler det er også litt sent og møte opp når det er snart jul.
MrSiegal
Forumavhengig

« Reply #3 on: 27.11.11 at 18:49:17 »

Hei! Vi kjører løpende opptak og treningsknarkere som vi er så kommer vi nok til å trene gjennom hele julen også. Det går helt fint å stille opp uten gi de første bjj-treningene, men om du vil fortsette med det så er det nok et must (vi tilbyr noen helt ok nybegynnerdrakter til 350,- i klubben, de holder nok et år eller to). Ellers trener vi submission wrestling 3 dager i uken hvor shorts og t-skjorte er alt som trengs. Timeplanen og annen info finner du på www.bergengrappling.com, evt om du har andre spørsmål så er det fritt frem for å stille dem her.

That one translates into One Man He Up Down Very Sorry. - Snuff, Terry Pratchett
hakusho
« Reply #4 on: 27.11.11 at 18:55:24 »

kk da stiller jeg opp på tirsdagen bjj basic, tar dere kort? Så får jeg kjøpt meg en nybegynner drakt med engang kanskje også Tongue
MrSiegal
Forumavhengig

« Reply #5 on: 27.11.11 at 19:08:48 »

Vi tar dessverre bare cash :/

That one translates into One Man He Up Down Very Sorry. - Snuff, Terry Pratchett
hakusho
« Reply #6 on: 27.11.11 at 19:12:13 »

kk var bare litt mer convenient med kort, men trenger jo bare å ta ut penger så det går ganske bra uansett.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: Bergengrappling + Fitnessfirst « previous next »
Jump to:  

Social sharing