Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 at 19:20:13

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  RBSD (Moderator: Simon Flack)  |  Topic: "Pre Assault Cues" 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

"Pre Assault Cues"

VW
Forumavhengig

« Reply #15 on: 27.12.11 at 17:15:40 »

Har begge bøkene til Rory Miller. Meditations on Violence er kanskje en av de bøkene jeg har lest som har hatt størst innvirkning på meg.

Dead or Alive står i hylla men har ikke hatt tid til å lese den enda.

Noen gode nettsider eller blogger rundt dette temaet?

Training is a process of recognizing and realizing, not imitating and accumulating - Sam Chin
Ch_Omega
« Reply #16 on: 27.12.11 at 17:47:26 »

Har begge bøkene til Rory Miller. Meditations on Violence er kanskje en av de bøkene jeg har lest som har hatt størst innvirkning på meg.

Hmm, siden du har begge, vil du si at man trenger Meditations on Violence om man har Facing Violence? smile
VW
Forumavhengig

« Reply #17 on: 27.12.11 at 20:45:33 »

Har faktisk ikke rukket å lese ferdig hele Facing Violence. Men den er i stor grad en videreutvikling av mye av det han er inne på i Meditations on Violence - som om han har videreutviklet en del ting fra den forrige boka. Samtidig så er Facing Violence mer spesifikk og konkret.

Begge er veldig bra, men så langt har jeg satt mer pris på Meditations on Violence. Men det er meg.
Vil si Mediations on Violence er vel verdt å lese selv om man har lest Facing Violence.

Training is a process of recognizing and realizing, not imitating and accumulating - Sam Chin
Magnus
*
Forummedlem

« Reply #18 on: 27.12.11 at 23:45:10 »

Vanskelig å si hvilken som er best. De er begge veldig bra. Jeg synes iallfall jeg har fått utrolig mye ut av begge bøkene. Jeg leste Meditations on Violence først, så vet ikke hvordan det er å lese dem i motsatt rekkefølge.

Ifølge Rory selv, er Meditations on Violence mer emosjonell, og Facing Violence mer nyttig. Jeg synes begge er nyttige, men kanskje for å oppnå forskjellige ting. Begge to anbefales iallfall på det sterkeste til alle. smile

"Nothing like a drug freakout with a piece of pipe to keep you humble" - Marc MacYoung
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #19 on: 14.01.12 at 15:38:17 »

Min tolkning av "The Monkey Dance"-manuskriptet:

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  RBSD (Moderator: Simon Flack)  |  Topic: "Pre Assault Cues" « previous next »
Jump to:  

Social sharing