Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:28:23

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: KM-kongsvinger 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

KM-kongsvinger

rød
« on: 25.12.11 at 15:53:48 »

Hei jeg lurte på om det er Krav maga i kongsvinger , jeg bor i nerheten av kongsvinger og jeg har ikke hørt dem har noe der , men så sjekket jeg klubbkarte og der fikk jeg se det visstnokk skulle være KM klubb i kongsvinger (solør/hedmark)

Men da jeg klikket på se hjemmeside kommer jeg inn på Krav-maga acedemy oslo osv...

Hvem er evnt kontakt person for kongsvinger krav maga klubb?
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #1 on: 26.12.11 at 00:30:51 »

Hei. Det er en KMG Assistent Instruktør som har gått på PHS som har hatt en treningsgruppe der. Dvs ingen skole, men en gruppe som har trent under ledelse av han og godkjente instruktører fra KMA i Oslo. Derfor går linken til KMA (Krav Maga Accdemy) i Oslo som er KMG godkjent.

Er usikker på om gruppen er aktiv dette året fordi Fredrik er i 2.året i praksis.

Du kan ta kontakt med han på FB. Fredrik Inger heter han.

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #2 on: 26.12.11 at 00:31:44 »

Eller send meg en PM for mer kontaktinfo.

Søk også Kongsvinger Krav Maga på FB så finner du en gruppe.

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 26.12.11 at 00:33:04 »

Kjenner Fredrik Inger fra trening. Flink og hyggelig fyr!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
rød
« Reply #4 on: 26.12.11 at 21:50:26 »

Ok takk for svar og info smile
Lurte bare på enn ting til , siden det er enn gruppe som han bare trener litt , kjører dem likvell graderinger osv?
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #5 on: 27.12.11 at 10:35:34 »

Usikker på om de gjorde det sist år. Hvis de gjør det er det i såfall enten i Oslo på klubben, eller at det kommer en godkjent instruktør fra Oslo for å teste.

Rune Lind
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: KM-kongsvinger « previous next »
Jump to:  

Social sharing