Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:22:15

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Krav Maga i Thailand 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Krav Maga i Thailand

harald
*
Forummedlem

« on: 29.12.11 at 11:59:17 »

Driver å planlegger en 4 ukers treningsferie til Thailand for å komme meg i generelt bedre form og lære meg litt
muay thai. Tenkte også på å trene litt KM der nede og lurer derfor på om det er noen som har noe oversikt over de forskjellige aktørene.
Det skal være en klubb fra IKMF som holder til i Phuket som drives av Alwyn Dixon.
http://kravmaga.co.uk/krav-maga-school-in-phuket-thailand/

Det er også en klubb som heter Kombatgroup i Pattaya hvor Gerry Nolan er Krav Maga instruktør.
http://www.kombatgroup.com/index.html

Er det noen som har noe kjennskap til disse klubbene eller som har noen andre forslag for en treningsferie?

Jeg trener forøvrig krav maga i Oslo på Krav Maga academy. Er nylig blitt gradert til p1.
Rune Lind
KMG Krav Maga Norway
*
Veteran

« Reply #1 on: 29.12.11 at 12:38:15 »

Alwyn Dixon traff jeg for mange år siden i London der han trente før, men jeg har ikke hørt noe om han på sikkert 10 år snart, så jeg vet ikke hvordan standarden er. Han kjører tydeligvis fortsatt IKMF hvilket vil si at du vil kjenne igjen mye av teknikkene fra klubben din.

Nolan har jeg aldri hørt om, eller truffet. men han tilhører tydeligvis Tactical Krav Maga som er et litt annet system.

Hadde jeg skulle valgt hadde det blitt Phuket, både for valget av klubb og for plassen generelt. Drar selv ned dit i februar.

Rune Lind
KMG Krav Maga, www.kravmaga.no |  BBGym Bodø, www.bbgym.no I Primal Move www.primalmove.com
harald
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 29.12.11 at 12:57:39 »

Allright, det skal absolutt vurderes. Takk for svar.
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #3 on: 29.12.11 at 15:26:49 »

Ikke dra til Pattaya.. Det er en søppelplass, og egner seg dårlig for reisemål for en treningsferie.

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Krav Maga i Thailand « previous next »
Jump to:  

Social sharing