Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:27:53

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Krav maga/selvforsvar i arendal 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Krav maga/selvforsvar i arendal

iMAGINE
« on: 05.01.12 at 00:35:08 »

Heisann, jeg er helt nybegynner men har lyst til å prøve lære meg krav Maga eller en annen form for selvforsvar.
Vurderer og å starte opp på enten aikido eller tae kwon do, men har og lyst til å lære noe som kan brukes til å forsvare seg med om det skal trengs. Tae kwon do og aikido er vel mere som sport og kunst? Lite brukelig om en skal trenge å forsvare seg selv.

Lurer da på hvilkene muligheter jeg har i nærheten. ser de har krav Maga kurs i Grimstad, men vil ha noe jeg kan trene og ikke bare et lite kurs. Det vet det er alternativer I kr. Sand men blir litt mye å dra dit ofte.

Takker for svar smile
sungame
Veteran

A real stand-up kinda guy
« Reply #1 on: 05.01.12 at 12:48:09 »

Juggernaut Fight Group har vel et konstant fokus på selvforsvar, såvidt jeg har skjønt. Jeg veit ikke helt hvor du finner mer info, men det gjør helt sikkert primus motor Dan Thomas/Agandhjin her på forumet smile

- livet er en lang rappell
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #2 on: 05.01.12 at 14:04:56 »

Bor du i dette området ville jeg ikke vært i tvil om at jeg ville stukket innom gruppen til Agandjin hvis selvforsvar og moro på trening hadde vært det viktigste.

Per B. Løvsletten
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 05.01.12 at 18:32:23 »

Du er hjertelig velkommen hos oss smile Neste trening er fredag kl 0815 og 1900.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
iMAGINE
« Reply #4 on: 05.01.12 at 20:56:34 »

Hvor holder dere til nå da? smile
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #5 on: 05.01.12 at 21:12:19 »

Hvor holder dere til nå da? smile

Juggernaut Fight Group
iMAGINE
« Reply #6 on: 06.01.12 at 22:36:17 »

Når trener dere ellers? smile Var veldig opptatt idag, men vil gjerne ta meg en tur innom å prøve!
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #7 on: 07.01.12 at 07:44:26 »

Det er mulig noen av oss tar en økt ikveld kl 18. Hvis ikke så er neste økt kl 0815 på mandag.

Juggernaut Fight Group
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Krav maga/selvforsvar i arendal « previous next »
Jump to:  

Social sharing