Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 14:57:21

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: pro MMA and heavyweight 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3 4 5 6  All Go Down Print

pro MMA and heavyweight

sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« on: 17.01.12 at 01:20:54 »

Hei sånn, da bestemte jeg meg å starte en treningslogg/blogg  confused_1 her.
Målet er å gå opp til 100 KG (i wish) og gå pro MMA kamp, TA-DA! boxing

har prøvd å starte en logg på treningsblogg.no for 1 uke siden, men jeg får ikke opp nettsida lenger. blink

Aaaanyway jeg skal kombinere styrketrining (gå opp i vekt+styrke) med MMA trening på best mulig måte, som jeg kan få til. Med tanke på jobb osv.
skal logge trening + kosthold. Tar imot alt - kritikk+tips. Det er egentlig målet med loggen her.

Litt om meg: 27år, 88kg, 190 cm høy. Trent mest fristyl bryting før, combat sambo (ikke så mye) + army hand 2 hand combat, men det var hm noen år siden.  Begynt med submission wrestling for 1 år siden og likte det VELDIG, takk Dan Thomas. Så har jeg vært heldig og får trene MMA med noen av de beste gutta in The Buisness.
« Last Edit: 17.01.12 at 01:25:29 by sulim » Logged
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #1 on: 17.01.12 at 02:18:13 »

Gleder meg til å høre hvordan det går! smile

Amatørkamper først?
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #2 on: 17.01.12 at 08:49:34 »

Gleder meg til å høre hvordan det går! smile

Amatørkamper først?

Tror det:)
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 17.01.12 at 10:43:08 »

Awesomeness!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
rød
« Reply #4 on: 18.01.12 at 06:19:34 »

Hvor mange amatør kamper har du gått og er det noen filmer av deg på nette eller du kan vise , hadde vært gøy og sett no norsk talent innen mma , har ikke sett mer enn gutta på team hellboy og det er svert lite jeg har sett derfa . I og med jeg ikke har funnet så mye smile
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #5 on: 18.01.12 at 18:17:36 »

Har ikke gått kamper enda:) skal begynne så fort jeg føler meg klar, så har ikke no å vise desverre. Og det er team Hellboy gutta jeg trener med da.
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #6 on: 18.01.12 at 18:25:22 »

Yrss post nr 1 da:)

Frokost: hjemmelaget energy bars 200 gr. Havregrynn med melk 120 gr.
 Nr 2: Tunnfisk 150 gr
Lunsj: kyllingfilet 140 gr + pasta 250 gr.
Gainer shake
Middag: kylling 150 gr + ris 250 gr.
Tilskudd: amino syr, creabolic, ZMA

20 jogging kl 06:00

3x5 min. Thai drilling
2x5 lett Thai sparring
5 min hardt Thai
2x5 mma
2x5 GnP
2x5 grappling
(dævva)

Kondiss er mye bedre nå, men holder fortsatt ikke guarden og blir for passiv i striking.
rød
« Reply #7 on: 18.01.12 at 21:09:35 »

Må du ikke gå amatør kamp først? om det er som i boksing er jo pro og amatør 2 forjelige verdener og amatør er som regel veien alle må gå ..

Så du trener med Aaron på Mudo elle no? ... Jeg har enn kompis som trener Kickboxing og mma med ham eller har ham som trener da i og med han driver jo som trener nå da  så vet ikke helt om han er på teamet lenger
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #8 on: 18.01.12 at 22:08:32 »

Må du ikke gå amatør kamp først? om det er som i boksing er jo pro og amatør 2 forjelige verdener og amatør er som regel veien alle må gå ..

Så du trener med Aaron på Mudo elle no? ... Jeg har enn kompis som trener Kickboxing og mma med ham eller har ham som trener da i og med han driver jo som trener nå da  så vet ikke helt om han er på teamet lenger

må ikke det, kan jo gå rett inn i PRO. Men vil gå amatør eller shotoo først.

Nei Aaron holder på med i Sandvika. Jeg trener i Oslo.
rød
« Reply #9 on: 18.01.12 at 22:48:14 »

Ja det stemmer hehe jeg tenker på sanvika som oslo , men er vell fordi jeg er fra bygda og alt der for meg her oslo biggrin
Hmm ok.. det er ganske heftig da at man kan gå rett inn i pro

Jeg mener i boksing er det som regel aldri bokseren selv som bestemmer når han/hun er klar og må gå veien gjennom amatør boksing , Men selvfølgelig er jo 2 veldig forkjelige sporter , men bra du selv mener du skal gå amatør kamp først da

For Proff er jo trosalt Proff nivå , så uten amatør erfaring kan det jo få fatale konsekvenser . i alle sporter enten det er Skating kamsport eller fotball , Men jeg går ut ifra dem ikke slipper deg i ringen uten at dem vet du vertfall er i stand til og beskytte deg godt nokk

Ivertfall lykke til og hold oss oppdatert selv drive jeg med boksing , forholdvis ny i det , men har intresse av mma også så morro og høre hvordan det kommer til og gå Og all lykke til deg STÅ PÅ  boxing
smile
Steff
Veteran

Be strong!
« Reply #10 on: 19.01.12 at 14:43:34 »

Utrolig kult! Jeg kommer til å følge med fremover smile
Prøv å få filmet litt innimellom og legg ut her, så kan vi følge med på utviklingen din og eventuellt komme med tips boxing

Jeg vurderer selv å investere i et slikt gopro kamera så jeg kan begynne å filme meg selv når jeg sparrer, skyggebokser, går på sekk, puter, etc. Bra verktøy til å se feil og utvikling smile Ble veldig inspirert av en video Agandhjin la ut på facebook for en stund tilbake der han ble filmet fra trenerens perspektiv mens han gikk på puter. 10x bedre enn speil!! biggrin

Steffen Kultorp   -MMA          -Krav Maga
                           -Ju Jitsu       -Muay Thai
                           -Boksing      *NLP Master practitioner
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #11 on: 19.01.12 at 16:17:44 »

Ja det stemmer hehe jeg tenker på sanvika som oslo , men er vell fordi jeg er fra bygda og alt der for meg her oslo biggrin
Hmm ok.. det er ganske heftig da at man kan gå rett inn i pro

Jeg mener i boksing er det som regel aldri bokseren selv som bestemmer når han/hun er klar og må gå veien gjennom amatør boksing , Men selvfølgelig er jo 2 veldig forkjelige sporter , men bra du selv mener du skal gå amatør kamp først da

For Proff er jo trosalt Proff nivå , så uten amatør erfaring kan det jo få fatale konsekvenser . i alle sporter enten det er Skating kamsport eller fotball , Men jeg går ut ifra dem ikke slipper deg i ringen uten at dem vet du vertfall er i stand til og beskytte deg godt nokk

Ivertfall lykke til og hold oss oppdatert selv drive jeg med boksing , forholdvis ny i det , men har intresse av mma også så morro og høre hvordan det kommer til og gå Og all lykke til deg STÅ PÅ  boxing
smile

Jo takk:)
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #12 on: 19.01.12 at 16:20:34 »

Utrolig kult! Jeg kommer til å følge med fremover smile
Prøv å få filmet litt innimellom og legg ut her, så kan vi følge med på utviklingen din og eventuellt komme med tips boxing

Jeg vurderer selv å investere i et slikt gopro kamera så jeg kan begynne å filme meg selv når jeg sparrer, skyggebokser, går på sekk, puter, etc. Bra verktøy til å se feil og utvikling smile Ble veldig inspirert av en video Agandhjin la ut på facebook for en stund tilbake der han ble filmet fra trenerens perspektiv mens han gikk på puter. 10x bedre enn speil!! biggrin

Skl prøve å få det til;) takk
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #13 on: 20.01.12 at 01:18:27 »

albuen ble litt verre etter treninga (skadet noen mnd siden FØK americana) så jeg ma ta pause i noen dager fra MMA i hvert fall.

20 min jogging
Abb ripper X

Kost:
Energy bar, havregryn + melk
Tunnfisk 160 gr.
Biff 150 gr + ris 200 gr
Gainer shake
Kylling 150 gr + ris 200 gr.

amio syr, creabolic, ZMA
Kylling
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #14 on: 20.01.12 at 01:50:28 »

Hvilken melk drikker du, og hvordan tilbreder du havregrynet? Jeg drikker selv h-melk, og hvis jeg blander havregryn så blender jeg det ofte. Kjapt å drikke et måltid med havregryn på denne måten.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Pages: [1] 2 3 4 5 6  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: pro MMA and heavyweight « previous next »
Jump to:  

Social sharing