Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:25:51

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Hadde det virkelig hjulpet med Krav maga? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Hadde det virkelig hjulpet med Krav maga?

rød
« Reply #15 on: 20.01.12 at 03:04:39 »

Apropo det sjemaet det virker veldig intresant . har sett ett sånt før også av noen som trente Selvforsvar , nå skal et sies jeg ikke aner hva denne personen trente . i og med var noen jeg møtte som var på ferie her i norge (engelsk folk)
Og jeg klarte fint og komunisere med dem , men dem hadde slags dialekt og var svert mumlette og orde dem sa når jeg spurte hvordan stil system dem trente fikk jeg aldri med meg aldri hørt før heller , Men dem påpekte det var likt Krav maga . Btw hva trener du ?  smile
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #16 on: 20.01.12 at 03:16:33 »

Meg? Jeg trener så mye rart. Litt av alt egentlig. Om du dukker opp på et av seminarene som holder i Oslodisktriktet så møter du meg før eller senere.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
rød
« Reply #17 on: 20.01.12 at 03:21:36 »

Nice!
Skulle ønske jeg hadde enn kompis som deg . Har altid drømt om og ha enn kompis jeg kunne trene alsidig selvforsvar osv med teste ulike ting osv

Nå har jeg riktig nokk 1 sånn kompis , men han flytta til oslo og jeg bor 2 og enn halv time unna ham , og blir desverre ikke ofte lengre vi møtes og vi har hatt det mye morro , med på "Leke slåssing" Konspirasjons teorier testet teknikker og filosofert hvordan ungå smile
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #18 on: 20.01.12 at 03:24:10 »

Takk for det!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #19 on: 20.01.12 at 09:28:59 »

MEN igjen så må jeg virkelig si KM markedsfører seg til og bli litt mer efektivt enn det bunn og grunn ER!

Imponerende hvordan du har gått fra "Hva skal jeg begynne å trene?" for noen uker siden til å bli skråsikker på KMs effektivitet og markedsføring.

Finnes få fasitsvar i situasjoner som dette. Masseangrep er litt som "men hva hvis han hadde en pistol og kan å bruke den"-type spørsmål, det er noe du får satse på å aldri komme borti. Skjer det er det i mange tilfeller for sent til å gå derfra hel.

Per B. Løvsletten
rød
« Reply #20 on: 20.01.12 at 18:46:15 »

Vell synes ikke det er så veldig rart  .Siden jeg  har ikke i bare noen uker sett på KM systemet , har lest og sett på videor vært innom klubber laang tid , men hadde enda ikke klart og bestemme meg på hva jeg burde trene

Nå har jeg i får så meg det , og valgt KamSPORT i mitt tilfelde Boksing ,men synes KM ser bra ut

Men er jo virkelig ett system som markedsfører seg som VELDIG efektivt iforhold til mange andre systemer stiler som kanskje ikke går så mye innpå og si vi er best vi lærer deg mest efektivt , Og i visse tilfelder har jeg til og med hørt KM folk sagt  "Dont learn that kung-fu shit out there . this is the real deal" 

Men jeg har vært forvirra er forvirra over kanskje hva som vil være best og mest efektivt av Selvforsvar systemer.
Men har igrunn fått fastslått min ide om at KM folk skal ha det til og være bedre enn det er .
MEN! jeg mener fortsatt KM ser veldig efektivt ut og tviler ikke på det , men ikke overlegent

Ch_Omega
« Reply #21 on: 21.01.12 at 08:08:19 »

Rød:
Kjøp boka Dan Thomas refererte til tidligere i tråden. Les den fra perm til perm. Les den deretter igjen. Klarer du å forstå og internalisere(gjøre til ditt eget) det som står i den boka, vil du være adskillig bedre rustet til å unngå å bli utsatt for gruppevold enn det den gjennomsnittlige, norske kampsportutøveren er.
« Last Edit: 21.01.12 at 08:10:19 by C.O. » Logged
rød
« Reply #22 on: 21.01.12 at 09:13:28 »

Hørtes ut som enn intresang bok
Jeg kan godt komunisere (Chate) med engelske folk dette er noe jeg gjør daglig . Men tror nokk jeg aldri kommer til og forstå boka på engelsk ... Så vet du om noen steder jeg kan kjøpe den på norsk? (Helst nettsteder..)
rød
« Reply #23 on: 21.01.12 at 09:17:13 »

Btw må unskylde om noen følte jeg "diskriminerte" og snakket om KM som inefektiv system . Var ikke det jeg mente smile

Og btw har begynt på boksing nå så kommer til og fokusere mest på selve den sporten . Men er fortsatt veldig intresert i Selvforsvar smile
Ch_Omega
« Reply #24 on: 22.01.12 at 08:47:18 »

Hørtes ut som enn intresang bok
Jeg kan godt komunisere (Chate) med engelske folk dette er noe jeg gjør daglig . Men tror nokk jeg aldri kommer til og forstå boka på engelsk ... Så vet du om noen steder jeg kan kjøpe den på norsk? (Helst nettsteder..)

Tror desverre ikke den er oversatt til norsk, da markedet for slike bøker er forbeholdt spesiellt interesserte i norge, og kostnadene ved oversettelse neppe vil bli inntjent på grunnlag av etterspørsel...
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: Hadde det virkelig hjulpet med Krav maga? « previous next »
Jump to:  

Social sharing