Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 09:03:06

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Oppstart av klubb og konkurranseambisjoner - en dagbok 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3]  All Go Down Print

Oppstart av klubb og konkurranseambisjoner - en dagbok

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #30 on: 18.03.12 at 19:11:44 »

Ja, det var skikkelig gøy. Dagen etter føltes sparringa mye tyngre da, så ble ikke fullt så mange runder Tongue  Og i dag hadde jeg første styrkeøkt etter at jeg gjorde noe rart med ryggen. Det gikk helt fint, veldig godt å vite!

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #31 on: 18.03.12 at 20:04:49 »

Har man en bra treningspartner og et fornuftig energiforbruk, så lar dette seg absolutt gjøre smile Men mange mangler disse to viktige komponentene, og vurderer dette som urealitisk uten å firre på de tekniske kravene eller få skader.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #32 on: 19.03.12 at 22:47:26 »

Har man en bra treningspartner og et fornuftig energiforbruk, så lar dette seg absolutt gjøre smile Men mange mangler disse to viktige komponentene, og vurderer dette som urealitisk uten å firre på de tekniske kravene eller få skader.

Jepp, akkurat det har vi fått til veldig bra i det siste!

I dag lekte vi i 45 minutter med Straight-Jacket-Clinch. Deretter var det 3 runder der vi kun sparra i clinch, etterfulgt av 7 runder boksing med SJC. 10 runder totalt. Slitsomt med clinching!

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #33 on: 24.03.12 at 18:02:16 »

Ble litt sprinting i motbakke nå. Første gang i år. Veldig deilig å være ferdig. Ny runde neste uke kanskje?

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #34 on: 24.03.12 at 18:16:50 »

Bakkesprint er knall. Når man gjør det fast en eller to ganger i uka, så går jeg rundt å kjenner meg nesten dobbelt så eksplosiv hele dagen.

Pleier å trene dette hele sommerhalvåret.

Har ikke begynt enda, men gleder meg smile

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #35 on: 24.03.12 at 18:20:57 »

Ja, planen er en gang i uka framover. Blir herlig!

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #36 on: 24.03.12 at 18:36:06 »

Hvor lange drag pleier du å kjøre, Frode? Mine intervaller i dag var mellom 1 min 20 sek og 1 min 40 sek.

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #37 on: 24.03.12 at 19:05:27 »

Jeg kjører rimelig korte, men da eksplosive sprint. Hver spurt varer vel ca i overkant av 40 sekunder.

Hvis jeg skal kjøre lengde intervaller enn det, så sprinter jeg på flatt terreng, ikke i bakke.

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #38 on: 31.05.12 at 21:32:32 »

Da er jeg tilbake fra min første rene boksetrening. Det var på Partner Gym i Oslo med Ingrid Egner som trener. Veldig morro, mye fokus på unnvikelser og forflytninger. Ser fram til å fortsette med det. Tenker å få tatt merkekamper i boksing snart.

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #39 on: 16.07.12 at 08:02:10 »

10 treningsøkter forrige uke! Herlig.

4 CMD
1 BJJ
2 Styrke
3 Løping

Satser på 10 denne uka og.

Pages: 1 2 [3]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert  |  Treningsdagbok  |  Topic: Oppstart av klubb og konkurranseambisjoner - en dagbok « previous next »
Jump to:  

Social sharing