Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:25:01

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: krav maga le/m 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

krav maga le/m

Jonny
*
Forummedlem

« on: 24.01.12 at 23:14:09 »

Arrangeres instr kurs i krav maga law enf/military i norge? Hva er kravene for å delta? er det vanskelig å bestå kurset? Må man være politi eller militær eller holder det at man har lyst til å undervise disse gruppene? Hva er prisen?
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #1 on: 24.01.12 at 23:22:25 »

Arrangeres instr kurs i krav maga law enf/military i norge?
Ja, men for de aktuelle gruppene som har aktivt arbeid i dette feltet.

Hva er kravene for å delta?
Jeg har ikke søkt, men jeg regner med at man være enten politi/mil eller i utdanningsprossesen til dette.

Er det vanskelig å bestå kurset?
Regner med det er krevende, men har ikke peiling på hva slags krav det er.

Må man være politi eller militær eller holder det at man har lyst til å undervise disse gruppene? Hva er prisen?
Om slike kurs skulle være sivilt tilgjengelige så må du nok regne med å betale en stiv pris for dette. Det finnes mange andre grupperinger/konsepter som underviser alt det aktuelle stoffet åpent, men det er nok langt imellom de bedre skolene.

Om du vil ha noen skarpe kurs, så vil jeg anbefale deg å reise til utlandet. Hva jobber du med?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Krav Maga (Moderator: Rune Lind)  |  Topic: krav maga le/m « previous next »
Jump to:  

Social sharing