Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:20:27

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Litt hjerneetrim. :) 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Litt hjerneetrim. :)

Kilo Papa
**
Stuntposter

« Reply #15 on: 16.03.12 at 11:45:50 »

Gir opp! Matte er jeg helt håpløs på. Da jeg var på sesjon for flere år tilbake, så sa sesjonsoffiseren etter at han så matte/iq resultatene mine: "Jaja..matte er noe dritt?" Bød ikke på store utfordringer i tjenesten utover at jeg sleit som faen når jeg skulle minusere subtraktorkoder med kartkoordinater.. Jepp så dårlig er jeg!
Ch_Omega
« Reply #16 on: 16.03.12 at 11:54:56 »

Gir opp! Matte er jeg helt håpløs på. Da jeg var på sesjon for flere år tilbake, så sa sesjonsoffiseren etter at han så matte/iq resultatene mine: "Jaja..matte er noe dritt?" Bød ikke på store utfordringer i tjenesten utover at jeg sleit som faen når jeg skulle minusere subtraktorkoder med kartkoordinater.. Jepp så dårlig er jeg!

Jeg tror du tenker altfor avansert i forhold til hva du trenger for å løse denne oppgaven. smile
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #17 on: 19.03.12 at 18:19:08 »

Jepp, begynte å tenke tallrekker, men skjønte at det måtte være noe annet. 0075 eller 1118

Forresten så burde første steg i en sånn oppgave være å stave "hjernetrim" riktig Wink

perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #18 on: 19.03.12 at 18:29:26 »

Jeg tror du tenker altfor avansert i forhold til hva du trenger for å løse denne oppgaven. smile

Dette er en ting jeg har lært meg når det gjelder IQ-oppgaver. Stort sett alle ganger jeg står fast tenker jeg altfor komplekst, så på mange måter tror jeg at jeg kunne stilt sterkere uten så mange vekttall med matematikk i sekken smile

Per B. Løvsletten
Ch_Omega
« Reply #19 on: 19.03.12 at 18:51:29 »

Forresten så burde første steg i en sånn oppgave være å stave "hjernetrim" riktig Wink

Haha, nettopp! biggrin
ChristianSloper
**
Stuntposter

« Reply #20 on: 19.03.12 at 23:48:04 »

Heldigvis er mange av oss med høy utdanning ganske barnslige til sinns.  biggrin

0033

Ch_Omega
« Reply #21 on: 23.03.12 at 15:58:40 »

Her er en til. Noen som klarer alle referansene? smile

Skriv svaret med hvit skrift, sånn at du ikke spoiler for andre. smile

Cedolf
Veteran

« Reply #22 on: 24.03.12 at 13:37:24 »

LOL. Den var jævla bra. Den ene finner jeg ikke utav. Nest nederst på høyre side.

Jeg vil ikke skrive ned svarene siden det ikke er mulig (eller jeg klarer ikke finne utav det) å forandre fargen til hvit.
« Last Edit: 24.03.12 at 13:39:20 by Cedolf » Logged

Lagt opp som aktiv utøver.  Nå keyboard martial artist!
Sauron
Gammel ørn

Selv en vei på tusen mil begynner med ett skritt..
« Reply #23 on: 26.03.12 at 23:03:48 »

Haha artig! Får ikke hvit skrift, så jeg skriver forbokstavene på hver. For de som ikke vil se, bla fort over...smile

S    N
S    S
A   ?
D   L

3. Dan Shorin Ryu
6. Kyu Kyokushinkai
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #24 on: 26.03.12 at 23:46:17 »

?=B&E

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Litt hjerneetrim. :) « previous next »
Jump to:  

Social sharing