Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.18 at 07:52:28

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: Kampsport/selvforsvar i akershus 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Kampsport/selvforsvar i akershus

Lurern
*
Forummedlem

« on: 11.04.12 at 21:56:54 »

Hei, jeg er ny her i forumet og håpte på at det var noen som kunne hjelpe meg med å finne noen kampsport eller selvforsvar's klubber, og legg gjerne ved et par kommentarer om hvordan det er der om du har noen erfaring med dette.

Jeg bor på Kløfta, Ullesaker, Akershus.

Har lett selv ved hjelp av google samt ullensaker og akershus sine nettsider men ser meg nødt til å spørre om hjelp.

Jeg er 17år og har lenge hatt lyst til å starte med kampsport eller selvforsvar men jeg har ventet på at bindingstiden på treningssenteret mitt skal gå ut. Der har jeg trent styrke og noe kondisjon men nyskjerrigheten for kampsport har tatt overhånd.

Håper på seriøse svar  smile
Lurern
*
Forummedlem

« Reply #1 on: 11.04.12 at 22:04:08 »

Dumme meg  blush

Ser nå at jeg har lagd posten i feil del av forumet men jeg ser ikke ut til å skjønne hvordan jeg flytter den, hvis dette er mulig (?)
Lillegutt79
Forumavhengig

« Reply #2 on: 12.04.12 at 16:44:35 »

http://romerikekampsportklubb.no/

"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #3 on: 13.04.12 at 18:06:56 »

http://www.aikijutsu.biz/

Tradisjonell kampsportklubb som trener Yamaue aiki jutsu (en slags mellomting mellom aikido og jujutsu).

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Andre (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: Kampsport/selvforsvar i akershus « previous next »
Jump to:  

Social sharing