Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:23:25

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Dorull børster støv av hanskene! mma next! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Dorull børster støv av hanskene! mma next!

Gone with the wind
Veteran

« on: 15.04.12 at 14:18:30 »

Yayy da har jeg endelig fått hanskene ned fra hyllen! skal begynne med mma trening hos team spirit i tønsberg =)

noen som har vært der eller trener der? eller generellt veit noe om stedet og trenerene?  virker som ett veldig bra sted med gode og seriøse trenere etter hva jeg har fått med meg hvertfall smile skal prøve å ta til meg all kunnskap som en svamp å kannnnskje få gått en konkuranse etterhvert i grappling/sw av noe slag når/om de mener jeg blir god nok smile

gleder meg som en unge!!   boxing
« Last Edit: 16.04.12 at 23:59:03 by Gone with the wind » Logged

Nanbudo, Kickboxing, Grappling

"There is no pact between lions and men"
Gone with the wind
Veteran

« Reply #1 on: 16.04.12 at 21:20:58 »

Veldig fornøyd med første treningen etter altfor lang stund borte fra kampsporten! TS mma tønsberg virket som ett veldig allright sted med hyggelige mennesker og gode trenere. Prøver å ta til meg all kunnskap og erfaring som en svamp så godt jeg kan. Jeg er tross alt snart 29 som ikke er prime alder innen mma å begynne på. Men det var virkelig morro smile

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #2 on: 16.04.12 at 22:41:28 »

Ble du dradd ut i noen subs idag? Fikk du dradd ut noen andre?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Gone with the wind
Veteran

« Reply #3 on: 17.04.12 at 00:00:16 »

Jeg ble nok dratt ut i noen subs gitt hehe. Fikk inn noen som jeg trodde skulle sitte men jeg er jo ikke akkurat dreven i gamet. Kan ikke bli annet enn bedre vel smile

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #4 on: 17.04.12 at 10:59:51 »

Jeg har trent der en kort periode og kjenner flere som trener der. Eina næss var tidligere hovedtrener, men hans elever, Arild og steffen har nå tatt over. Det er vel strengt tatt ingen mmaklubb, men en sw-klubb. De skal også ha mer fokus på gi fremover. Mange dyktige utøvere der og bra miljø! Er også affiliert med frontline drammen gjennom nic og krysstrener litt med gutta og jentene fra vallhall.
Gone with the wind
Veteran

« Reply #5 on: 17.04.12 at 16:23:52 »

De reklamerer hvertfall som mma klubb men det er nok vektlagt mest SW muligens. Skal dit i morgen også for å se om dette er klubben for meg. Var hvertfall hyggelige mennesker og gode trenere.

Om fokuset blir på Gi fremover så blir jeg mer usikker på om det er noe for meg.

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #6 on: 17.04.12 at 21:18:47 »

Einar Næss er en knallfyr. Flink pedagog og flink utøver smile Synd at Tønsberg mistet han.

Kult at du likte deg der. Er det mye reise tid fra Holmestrand?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #7 on: 17.04.12 at 21:39:52 »

De reklamerer hvertfall som mma klubb men det er nok vektlagt mest SW muligens. Skal dit i morgen også for å se om dette er klubben for meg. Var hvertfall hyggelige mennesker og gode trenere.

Om fokuset blir på Gi fremover så blir jeg mer usikker på om det er noe for meg.

Det er vel senterets leder som har valgt å benytte seg av "mma" da det er mer salgsbart for et publikum. Men både utøverne og trenerne der er enige om at det først og fremst er en sw-gruppe smile De har riktignok trent litt annet ved siden av, men de formelle treningene er SW-treninger.

Angående gi er dette noe de foreløpig har pratet om, så om det blir slik, vet jeg ikke, men planen er vel og øke fokuset på gi i fremtiden.
Gone with the wind
Veteran

« Reply #8 on: 18.04.12 at 21:28:26 »

Det er godt mulig å det virker jo sånn nå. Har ikke hatt noe standup på 2 treninger å etter det jeg har hørt med de andre så er det svært lite standuptrening. Dette trekker veldig ned ettersom jeg ikke er sååå interessert i å bare trene på bakken. Samtidig som at treningene blir veldig sene. Det gjør ikke meg noe men kompisen min som er med har jo unge og slike ting å ta hensyn til også.

Klubben i seg selv har ett godt miljø, hyggelige mennesker, gode trenere. Lokalet i seg selv er litt lite med tanke på anntall pr trening men det holder. Resten av lokalene syns jeg er litt lite, blant annet ingen garderober og ingen dusjer.

agandhjin: njææ bruker ca 30min å kjøre dit. Eneste utingen er at vi må inn og ut av bomringen så inn igjen på vei hjem.

må tenke litt om denne klubben og stedet er noe for meg, jeg skal prøve å få trent litt hos andre klubber i nærheten også å se hva slags andre alternativer som finnes.

265lbsfist
*
Veteran

« Reply #9 on: 19.04.12 at 01:51:27 »

Er jo både boksing og kickboksing i Tønsberg. Supplerer du SW med dette har du jo et godt grunnlag?
Gone with the wind
Veteran

« Reply #10 on: 19.04.12 at 02:41:50 »

joda man kan fint supplere med boksing og kickboksing. Problemet ligger vel mer i tid. Treningene er så seine og det går dårlig for kompisen min ettersom han har barn og dama. Skal sjekke ut Tønsberg bokseklubb også. Ser drammen har mma også men der er treningene like seine.

Trubaduren
Gammel ørn

« Reply #11 on: 19.04.12 at 07:55:27 »

Skal du trene både stående og bakke bør du vel sette av endel tid til det? min 2 trening på hver i uka mener jeg å ha hørt er et must for å utvikle seg. ellers er det kanskje best å fokusere på en ting?

you got kicked in the head with a kick!
Gone with the wind
Veteran

« Reply #12 on: 19.04.12 at 10:47:02 »

jo det er klart men nå skal jo ikke jeg satse konkuranse på høyt nivå heller da Wink jeg har ikke tid til å trene mer enn et par ganger hos en klubb å heller trene teknikk og gå på pads i hallen på studio hvor jeg trener ellers. så jeg syns 1 time bakke, 1 time stående pr trening ville fungert helt ok

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Dorull børster støv av hanskene! mma next! « previous next »
Jump to:  

Social sharing